Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet keskenmenon jälkeen?

Vierailija
10.03.2012 |

Olen tipahtanut toisen km jälkeen jonnekin sumuun. Miten olette käsitelleet keskenmenoa/ menoja? YmPäristö vähättelee. Nyt tullut halu eristäytyä kaikista. En halua näytellä pirteää. Sisin jäässä/ lukossa. Molemmat km tapahtu rv 15 jälkeen. Silti asiaa vähätellään, itse olin jo tottunut raskaana oloon. Muita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka tulevat palstalle väheksymään ihmisten surua/ tunteita . Ap tai me muutkaan joilla suru pinnassa tuskin tarvitsemme 15 kaltaisia kommentteja. Jaksamista ap:lle. T 3x km .

Vierailija
22/26 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin todella sumussa ja kuplassa.

Nyt vuosien kuluttua tunteet haalistuneet. Olen nyt jopa kiitollinen kokemuksestani.

Pienokaiseni kävivät tervehtimässä minua meedion luona. Kasvavat nyt henkimaailmassa. "tapaaminen" oli tunteikas, positiivisesti.(meedio osasi kertoa lasten sukupuolet ja sen, että toisessa km kyse kaksosista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme keskenmenoa kokeneena tunteet ovat olleet erilaisia tilanteesta riippuen. Olen tuntenut keskenmenon jälkeen myös helpotusta, koska raskaus ei ollut toivottu siinä vaiheessa elämää. Silloin kun lasta on toivottu, pettymys on kestänyt hetken, eli viikon pari ja on vaan menty eteenpäin. En ajattele keskenmenneitä raskauksia lapsina. En halua vähätellä toisten tunteita, mutta itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi km on niin iso ja masentava asia. Tässä tapauksessa tarkoitan aikasen vaiheen keskenmenoa (alle 16 vko)

km 2005, km 2006, synnytys 2008, km 2009, synnytys 2010

Vierailija
24/26 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minuunkaan km ei vaikuttanut kovin suuresti. Suretti tietysti hetken, mutta sitten jatkoin elämääni. Vauvakuume oli toki kova heti km:n jälkeen, mutta pian se laantui ja päätimme ettemme halua enää yrittää raskautta ollenkaan. Kohtalo kuitenkin päätti toisin, ja olinkin jo tuolloin raskaana. Mutta keskenmenoa en siis paljonkaan surrut, seuraavassa raskaudessa toki pelotti aika paljon. Minunkin km tapahtui 16+ viikolla.

Vierailija
25/26 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapaaminen tarkoitti käytännössä? Saitko selvän että vauvoilla on kaikki hyvin? Kiinnostavaa..

Vierailija
26/26 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyse palstalla esiintyvästä meediosta.

Olin energiahoidossa energioita hyvin aistivan ihmisen luona. Hänen luokseen tuli kolme lasta, kuvaili ne tarkkaan (ulkonäkö ja luonne). Lapset voivat hyvin ja kasvavat nyt henkimaailmassa. "Kohtaamisemme" oli hyvin voimakas. Useita vuosia km jälkeen itkin ilosta. Kuin sydän olisi pakahtua. -> Muistuttivat, että minun tulisi aina iloita elämässäni.

Lapset tarvitsivat ainoastaan tunteet, että ovat rakastettuja ja tervetulleita. Se riitti heille "tällä kierroksella". Tämä oli sielusopimuksemme. Itse opin erittäin paljon noista km:stä. (vaikka alkuun luulin, etten selviä täyspäisenä hengissä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi