Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä kävin lumilautailemassa ensimmäisen kerran yli kymmeneen vuoteen.
Kommentit (3)
eikö täällä nyt satu olemaan paikalla lumilautailevia mammoja... Oli hauskaa, oon vähän fiiliksissä!
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja vielä väärinpäin :D
Kokeilunhaluisille suosittelen pks:lla esim lumiparkki tms (kivikko) jossa mattohissi eli näppärä kun voi pitää kaik siteet kii tai irrottaa toisen ja seistä siinä liukuhihnalla vaa, helppo aloittelijoillekin.
On niitä muitakin paikkoja kai missä mattohissejä
Alue: Aihe vapaa
laskemista kiipeämällä mäkeä ylös ja sitten yrittää hissillä. Ja kannattaa valita helppo rinne :)
Ap