Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia ja lapsettomuus

Vierailija
10.03.2012 |

Tilasin juuri klamydian kotitestin ja tulos oli ilmeisesti positiivinen, pumpulin olisi pitänyt muuttua joksikin sinisen sävyksi ja itselle tuli todella värikäs, jossa oli eniten kuitenkin vihertävän sinistä. Joten otan sen plussana.

Nyt vain mietityttää, että kun olen seurustellut puolitoista vuotta, ja ennen sitä itsellä oli aika villi seksielämä ja vahinkoja sattui varmasti pari kertaa. Ja nykyinen kumppanini ei ole kondomin ystävä, hänellä on tosiaan ollut vakavia suhteita ennen minua. Joten alkoi mietityttää, että jos meillä on nyt ollut klamydia toisella ainakin se puolitoista vuotta ja toisella useamman vuoden niin lapsettomuuttahan siitä tulee.

Vai miten se menee? Kauanko tällä taudilla kestää tehdä vahinkoa naiselle/miehelle?

Nyt pitäis varata maanantaiksi lääkäri, että päästäis hoitamaan molemmat kuntoon, mutta stressi on kova, sillä olemme hiljan alkaneet puhua, että josko sitä vauvelia pian alettais suunnittelemaan jonnekkin vuoden päähän, kun elämäntilanne on hyvin kohdillaan ja molemmat kuitenkin vielä nuoria. Itse olen 23 ja poikaystävä 25.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo varma kuinka kauan kestää, mutta eikö se vuosi kai jo voi alkaa nakertaa noita vauvantekovälineitä. Nopeeta vaan hoidattaan pois ja sitte yritystä päälle, niin näette onko vahinko tapahtunu.

Itteeki kiinnostas tietää että jos vahinkoo olis tapahtunut, niin onko sille jotain vielä tehtävissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä