Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos sairauslomalla täytyy käydä kaupassa?

Vierailija
10.03.2012 |

Ja työkaveri näkee?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en tätä ymmärrä, että jotkut kuvittelet että VAIN SISÄLLÄ pysyttelemällä voi sairastaa?

Nämä eivät sitten ole koskaan olleet vaikka puolta vuotta sairauslomalla. Menisi aika mahdottomaksi, jos ei voisi mennä kertaakaan saikun aikana ulos.

Että minä taas olen kiitollinen ammattiliitoista ja niiden juristeista. Heille kun laittomat irtisanomiset ovat suorastaan leipälaji.

Ketään ei todellakaan voi irtisanoa siksi, että on nähty ulkona tai missä tahansa sairausloman aikana.

Jos näin käy, niin ehkä todella on ollut aihetta epäillä jotain muuta syytä.

Vierailija
22/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä sairaana ulkona-kyttäykset vain naisten laji? Minä kun tiedän miehen, itse asiassa useampiakin, jotka ovat syksyllä sairauslomansa aikana kulkeneet metsällä. Syy ei tosin ole ollut flunssa eikä vatsatauti vaan jotain isovarpaassa, päässä tai sillä välillä. Esimerkiksi murtunut sormi, joka esti työnteon mutta ei metsästystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedättekö mitä? Suunnittelin lähteä yöksi kylpylään, nyt kun kerrankin on viikolla vapaata ja pääsee halvemmalla. Enkä aio edes tuntea huonoa omaatuntoa, sillä en ole millään keksityllä syyllä pois työstä.

Vierailija
24/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan lääkärin käskystä hiihdin, kävin uimassa ja kävelemässä. Toki kävin myös ostoksilla, jopa yhdessä koulutustilaisuudessa, kampaajalla yms. Enkä ollut masennuksen yms takia sairauslomalla.

Vierailija
25/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos selässä vikaa eikä kärsi istua, niin on aika vaikea olla töissä esim. bussikuskina (seisoen kun vaikea ajaa autoa...) mutta kaupassa kyllä pystyy käymään jos kävely ei ota selkään.

Jos oikea käsi paketissa, niin aika vaikea on esim. toimistossa olla töissä, paha kirjoittaa/käyttää hiirtä jos vain yksi käsi käytössä (varsinkin jos se parepi käsi). Mutta lenkillä ja kaupoilla käyminen kyllä onnistuu käsi paketissa.

Jos taas murtunut sormi, niin voi olla aika vaikea olla esim. raksalla töissä, mutta metsästämään saattaa hyvin pystyä, ei jahdissa aina tarvitse olla ampumassa ym. vaan voi olla muuten mukana linjassa jne.

Vierailija
26/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta se on sairasloma eikä sairausloma.

Vierailija
27/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta se on sairasloma eikä sairausloma.

se on sairaUsloma

Vierailija
28/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilivelvollinen et ole kellekään. jos vointi sallii, niin mene mihin pokka riittää

Vierailija
29/29 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun pointti oli että mikä tämä aloitus on olevinaan?

Sairauslomallakin ihmisen täytyy syödä enkä mä ainakaan ihmisiä pelkää. Se on sitten oma sairautensa mutta varmaan senkin aiheuttamalla sairauslomalla voi käydä kaupassa.

Ei ne ruuat itsestään kotiin lennä.