Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin kavereiden lasten kuvia

Vierailija
10.03.2012 |

FB:ssa ja kolmen äidin lapsella on FAS-lapsen piirteitä. Silmäpoimu, amorinkaaren olemattomuus ja ohuet huulet. Näistä äideistä tiedän, että ovat kovia ottamaan, mutta surullista, että ovat juoneet selvästi odotusaikanakin. Kyse kolmekymppisistä äideistä.

Toisaalta kavereistani löytyy myöskin äiti, jonka oma äiti on alkoholisti ja jolla on FAS-piirteitä, mutta hän itse on raitis ja lapsista huomaa sen.

Tämä koskettaa mua siksi, kun olen itse kamppaillut alkoholin kanssa, mutta lopetin sen heti kun tulin raskaaksi. Lapsi oli toivottu ja mulla on ikää jo sen verran, että oli aika muuttaa suuntaa. Kovasti tsemppiä äideille joille se raittius ei ole helppoa! Tehkää se edes lapsen vuoksi ja apua saa kun pyytää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä sillä tarkoitetaan. Meinaan jos tarkoitetaan sitä mitä luulen, niin ainakin tosi monella vauvalla on sellaiset, en sitten tiedä häviääkö iän myötä, en ole niin tarkkaan katellut, mutta vauvoilla on kaikilla sellaiset, ehkä?

Vierailija
2/3 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssa ja kolmen äidin lapsella on FAS-lapsen piirteitä. Silmäpoimu, amorinkaaren olemattomuus ja ohuet huulet. Näistä äideistä tiedän, että ovat kovia ottamaan, mutta surullista, että ovat juoneet selvästi odotusaikanakin. Kyse kolmekymppisistä äideistä.

Toisaalta kavereistani löytyy myöskin äiti, jonka oma äiti on alkoholisti ja jolla on FAS-piirteitä, mutta hän itse on raitis ja lapsista huomaa sen.

noilla perusteilla siskon tyttöni on fas vaan ei ole äiti juonut koskaan. sitä paitsi on hyvi nätti lapsi.

Tämä koskettaa mua siksi, kun olen itse kamppaillut alkoholin kanssa, mutta lopetin sen heti kun tulin raskaaksi. Lapsi oli toivottu ja mulla on ikää jo sen verran, että oli aika muuttaa suuntaa. Kovasti tsemppiä äideille joille se raittius ei ole helppoa! Tehkää se edes lapsen vuoksi ja apua saa kun pyytää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle raittius näyttää olevan sairaan haastavaa... Mutta toivon lasteni vuoksi, että saisin itestäni tavallisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi