Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks?

Vierailija
10.03.2012 |

Miksi en saa orgasmia vaikka vaimo lotkottaa vaikka kuin kauan mutta kun hän lopettaa imemisen työnnän sisään takaa päin laukean melkein heti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo tunteella mukana? Vai tekeekö vain sua miellyttääksesi? Antaako laueta suuhun?

Vierailija
2/2 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään ole tavannut laueta suuseksissä kovin helpolla. Vaimoni ottaa vain harvoin suihin, enkä minä sitä viitsi erikseen pyytää kuin ani harvoin.

Aikanaan minulla oli suhde sellaisen naisen kanssa, joka totisesti tykkäsi suihinotosta. Hän olisi mielellään antanut laueta suuhunsa oli muutoinkin samalla tavalla kiinnostunut kalustani kuin minä olen pilluista. Seksimme oli kiihkeää ja hän oli taitava ja huomaavainen, mutta enpähän vain lauennut hänenkään suuhunsa kuin kerran.

Viime talvena hölmöilin erään nuoren naisen kanssa. Hän oli kuvankaunis, luonteeltaan hiukan hankala ja sängyssäkin vähän haparoiva. Ja sen suuhun sitten ruippasin hetkessä omaksi hämmästyksekseni. Yleensä pystyn pitkittämään lähes mielin määrin, mutta sillä kertaa kaikki yritykset vesittyivät parissa minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla