Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko huolissasi...tapailen vanhempaa Tanskassa asuvaa miestä

Vierailija
09.03.2012 |

tapaamme n.3 kertaa vuodessa pidemmän aikaa.Olen eronnut ja mulla on kaksi yläaste ikäistä poikaa.

Lasten isä asuu itse Ruotsissa muutti sinne kaksi kesää sitten uuden vaimon ja heidän vauvan kanssa.Periaatteessa siteeni Suomeen roikkuu lasten koulun varassa ja satunnaisilla pätkätöillä.Pitäiskö rohkaistua ja muuttaa miehen luo Tanskaan,ainut huolenaiheeni on pienemmän todella huono ruotsinkielen taito mitä jos hyvä koulu-ura katkeaa tähän,lukee kyllä ruotsia koulussa ja olen hänelle puhunut mutta onhan muutos valtava!!!!!!Olen rakastanut ja toisaalta ex asuisi perheineen meitä jopa lähempänä kuin nyt.Teenkö päätöksen kesällä?Hjälp mig!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exin on poissa kuvioista,oletko hullu kun edes mietit.Mä tekisin muuttokuormaa!!!

Vierailija
2/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vain pieniä lapsia, joten en osaa sanoa, paljonko teinit vielä kaipaavat (ainakin salaa) äitiään..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamalla jonkun kielikoulun heti alkuun,auttaa sopeutumisessa.Ulkomamat palstalla pyörii varmaan joitain Tanskassa asuvia suomalaisia äitejä.

Vierailija
4/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähdette poikien kanssa matkaan kohti Tanskaa.Onnea!

Vierailija
5/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi.Niin ne lapset sopeutuu mihin vaan.Isäkin asuu jo pois Suomesta,niin go for it!

tapaamme n.3 kertaa vuodessa pidemmän aikaa.Olen eronnut ja mulla on kaksi yläaste ikäistä poikaa.

Lasten isä asuu itse Ruotsissa muutti sinne kaksi kesää sitten uuden vaimon ja heidän vauvan kanssa.Periaatteessa siteeni Suomeen roikkuu lasten koulun varassa ja satunnaisilla pätkätöillä.Pitäiskö rohkaistua ja muuttaa miehen luo Tanskaan,ainut huolenaiheeni on pienemmän todella huono ruotsinkielen taito mitä jos hyvä koulu-ura katkeaa tähän,lukee kyllä ruotsia koulussa ja olen hänelle puhunut mutta onhan muutos valtava!!!!!!Olen rakastanut ja toisaalta ex asuisi perheineen meitä jopa lähempänä kuin nyt.Teenkö päätöksen kesällä?Hjälp mig!

Vierailija
6/6 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sen miehen nimi ole Preben...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi