Miten olet päässyt eroon mustasukkaisuudesta kun miehellä on nainen työparina?
Miehen alaiseksi on palkattu nuori nainen. He ovat paljon kahdestaan työtilojenkin ollessa pienet. Nyt on vaan alkanut vaivaamaan mustasukkaisuus kun huomaan että mies oikein odottaa työpäiviä ja on selvästi piristynyt. En voi mitään, kuvittelen kuinka he ystävystyvät ja...
Eilen tullut 4D:Pettävät puolisot ei ainakaan auttanut. Sielläkin sanottiin että työpaikka on todennäköinen paikka aloittaa suhde kun ensin ystävystytään ja sitten aletaan pitää enemmän ja enemmän toisistaan... Meillä ei miehen kanssa mene muutenkaan kovin hyvin. Minä kyllä olen kovin yrittänyt mutta mieheni on ilmeisesti jollain tavalla kyllästynyt minuun. Eroaikeita ei kuitenkaan ole vaan on sellainen hiljainen kausi.
Nyt kuitenkin mietityttää ja huolestuttaa tuo miehen työtilanne. Inhoan kun heikkoon mieleeni hiipii aivan yllättäen tasasin väliajoin että millainenkohan tunnelma siellä työtilassa on, onko siellä kenties jännitettä. Onhan se aika erikoinen tilanne että he ovat koko toimistossa kahdestaan, mies ja nainen. Mielessäni välkkyy kuvat kuinka mieheni ystävystyy, hymyilee toiselle, puhuu meidän ongelmista jne. Mielialani on musta, masentunut ja olen aivan voimaton, surullinen. Miten pääsen tästä yli? Suhteemme ei välttämättä kestä mustasukkaisuuttani.
Kommentit (17)
Jos miehesi sinut häneen vaihtaa niin etpä asialle mitään voi. Ei teidän liitto sitten kovin kestävä ollutkaan ja olisi hajonnut joka tapauksessa. Elä siis vain normaalia arkea ja koittakaa hoitaa parisuhdettanne parhaimpanne mukaan. Anna aikaa, ole kiinnostunut, kuuntele yms.
Unohda koko työkuvio!!
Koska hänellä on nyt liikaa töitä, kun hoita kaikki ne ns. sihteerinkin duunit.
Jos toinen on pettääkseen ja mennäkseen ei sille mitään voi. Ihan turhaan olet mustasukkainen, saat vain omasi ja koko perheen elämän helvetiksi.
On vain ajateltava, että jos en kelpaa tällaisena, niin menköön ja etsiköön paremman. Ja sen moka, ettei tajunnut hyvän päälle.
Mun yhden työkaverin vaimo oli sairaalloisen mustasukkainen. Kaveri ei voinut kertoa meidän yhteisistä työmatkoista mitään tai piti valehdella, että mukaan lähtee yksi toinen mies kollega.
Nainen myös saattoi soittaa 50 kertaa päivässä ja mies ei vastannut puoliinkaan soitoista...
Ihan sairasta meininkiä.
Ihanaa, enää pari viikkoa, kun mieheni sihteeri aloittaa. Ehkä saan sitten itselleni takaisi entisen iloisen ja nauravan miehen, nykyisen väsyneen raakin sijaan.
Ei paljoa auta muiden sanomiset että turhaan olet mustis. Kun ei tunteilleen voi mitään! Mulla sama asetelma, lisäksi kahdenkeskisiä työmatkoja, yhteisiä hotelliöitä....ja monien eri naisten kanssa koko suhteemme aikana. Tiedän myös erään naiskolleegan josta mieheni erityisesti pitää, sattumalta olen tavannut hänen ja perheensä. Mukava nainen! Mutta tämä alainen, joka kaunis nainen yhdistelmä kyllä muakin välillä vaivaa, varsinkin työmatkoilla joissa ovat yhdessä saa mut kiehumaan ja kyllä mies sen jotenkin aina huomaakin. Mutta onneksi ymmärtää mustasukkaisuuteni ja yrittää olla kiva ja kertoa miten paljon rakastaa mua. Taustalla on minulla kaksi miestä, jotka molemmat pettäneet minua, molemmat ns. elämäni miehiä. En siis ole vieläkään unohtanut vanhoja asioita, valitettavasti se on vaikeaa kun luottamus on mennyt. Yritän aina ajatella itsekseni että jos hän päättää pettää ja en tule sitä huomaamaan ts. suhde pysyy samanlaisena eikä se näy kotiin enkä tiedä mitään, niin ok, mutta jos mieheni rakastuisi ja päättäisi lähteä toisen matkaan se olisi aivan kauheaa. Siinä taas tiedän miten paljon mieheni menettää minut ja lapset. Tiedän että se on liian suuri panos menetettäväksi, varsinkin kun me rakastamme toisiamme ja lapset ovat olleet kovinkin toivottuja. Silti aina vertaan itseäni kotiäitiä menevään menestyvään ja kauniiseen alaiseen jonka kanssa on kivaa flirttailla, käydä drinkeillä ja vaikka viettää yhteistä salaista yötä.......mustaa mustaa...
Naiset ovat pahimpia sovinisteja ja nuorten naisten työmoraalin ja taidon arvostelijoita! Sitten itketään kun pää kolisee lasikattoon kun toinen nainen on naiselle susi. Jos miehesi alainen olisi mies, ja silti miehesi olisi iloinen, niin etpä valittaisi täällä palstoilla. Kannattaa vähän aikuistua.
Nimim. aloitin maanantaina uudessa työpaikassa, esimieheni on mies, eikä tulisi mieleenkään mikään muu kuin työnteko. Olen onnellinen kotona oman perheeni kanssa.
että työskentelen firmassa, jossa 85% porukasta on suurinpiirtein itseni ikäisiä miehiä.. ja sitten kun käyn heitä hieman mielessäni läpi, huomaan että ei vaan kiinnosta yksikään sillä tavalla. Ja syy: kun on hyvä parisuhde, ei muut kiinnosta!
Eli siitä teidän välisestä suhteesta se homma on kiinni, jos ette ole onnellisia, toinen teistä löytää jonkun uuden vaikka olis työssä autiolla saarella.
Täytyy sanoa että jos mies matkustaisi jonkun viehkeän alaisensa kanssa niin ei minun pääni kyllä sitä kestäisi :(. Aivan sietämätön ajatuksenakin! Tilaisuus tekee joskus varkaan. En voisi olla varma itsestänikään jos olisin jonkun miehen kanssa esim. työmatkalla. Ilman tilaisuutta olisi tietenkin pienempi riski uskottomuuteen. Jos on kahdestaan jossain kaukana kotoa, ottaa muutamia laseja viiniä... En kestäisi edes ajatella! Voimia kovasti niille jotka näitä asioita joutuvat pohtimaan. Parisuhdetta ei mielestäni saisi koetella tuolla tavalla, päättäjille vaan vinkiksi.
yrittää helliä miestään enemmän ja olla mukavampi vaimo.
olla parempi vaimo, niinpä sitä teenkin, aina ei vain jaksa! Ja se että oma pelko toisen uskottomuudesta ajaa toisen sänkyyn, niin sille en voi mitään. Pakko mun on purkaa omia ajatuksiaan miehelle, jos en, olisin tuhat kertaa kiukkuisempi. Ei auta vaikka epäilisi tai luottaisi, mies tai nainen pettää jos on pettääkseen. Yleensä ns. normaali mies pettää, jos seksihommat eivät maistu tai luista kotona...ja meillä aika hiljaista...ei ehdi tai jaksa. Mutta mitä silmä ei näe sitä sydän ei sure. Tsemppiä kaikille kohtalosisarille, onneksi en ole ainut!
Oikein tunnen kuinka sydäntäsi puristaa ja mahanpohjassa vääntää :(. Voimia. Kaikki on hyvin nyt :). (Vai onko sittenkään ja taas kiepsahti oravanpyörä pyörimään...)
Mun pomo on ainut mies reilusti naisvoittoisessa työyhteisössä. Eka kesää kun olin töissä, oli pomo 50-vuotissynttärit. Pomo onniteltiin annettiin lahja (konjakkia ja suklaata) ja kukkia, mitään näistä ei ole voinut viedä kotiin, koska vaimo on niin mustasukkainen. Suklaat ilmeistyi kahvihuoneeseen pari päivää synttäreiden jälkeen. Lahjaksi ostettu pullo otettiin sitten jollekin työpaikan reissulle mukaan juotiin siellä pois hyvät konjakit. Pomo on kyllä ihan ok mutta kellään meidän työyhteisön naisista ei TODELLAKAAN ole mitään tuntoja pomoa kohtaan, joten aivan syyttä on mustis hänen vaimonsa. Yhteisissä juhlissa, minne puolisot on tulleet, nainen vaan katselee meitä miehensä alaisia nenän vartta pitkin, ja meillä on seuraavana päivänä lystiä, koska ihan naurettaavaahan tuo on.
Useimmat pienet firmat taitaa niin tehdäkin. Kotijoukot on tärkeä osa työntekijän tulosta. Samalla se on oiva keino tutustuttaa puolisot työkavereihin, sillä mikään ei ole yhtä suuri uhka kuin tuntematon uhka. Itse olen ollut aina mukana miehen firman juhlissa ja se on mielestäni vain parantanut yhteishenkeä.
Isoissa firmoissa tämä ei varmaan niin helposti sitten enää onnistukaan kun puolisoista tulee niin isot kulut. Toisaalta taas suurempi kulu voi tulla siitä kun puoliso tenttaa toisen henkihieveriin työyhteisöstä. Kyllä siinä työntekijän motivaatiokin alkaa laskemaan tappiolle.
Kyllä se on minusta itsestäni ja mieheni moraalista (ennen kaikkea tietty siitä) kiinni, miten siinä käy.
Sinullekin sanoisin, että turha sinun on kamalasti murehtia, se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Hoida sinä jo oman itsesikin vuoksi parisuhdettanne parempaan jamaan. Yritä yllättää miehesi jollakin kivalla tavalla ja saada hiukan vaihtelua ilmiasuusi ja arkeenne.
Jos suhde ei vi hyvin, voi sitä helposti toiseen ihastua. Mutta eihän sekään toki välttämättä mihinkään johda. Yrittäkää tosiaan jotain yhteistä piristyskeinoa kehitellä.
Itse olisin vähemmän huolissani jos olisi vain yksi mies ja useita naisia. Kahdenkeskeinen aika on vaarallista mikäli he eivät tunne toisiaan kohtaan pientä fyysistä vastenmielisyyttä.
jos mies panee sihteeriään, on myös mulla oikeus saada
huoltomiestä.
toistaiseksi kaikki ok.
paitsi että L&T.llä on keskutassa uus huoltomies joka sais ottaa
mut vaikka heti. menis kuviot uusiks
Kauheaa on myös pelätä jotain mitä ei ole tapahtunut. Mutta miten osaisi tunteitaan kanavoida... Onkohan siitä kirjoitettu kijoja?