Miksi naiselle saa sanoa että tämä on sängyssä mätä lahna mutta miehelle
ei saa sanoa että mies on huono seksissä????
Perustan ihmettelyni tällä(kin) palstalla esiintyneisiin keskusteluihin.
Kommentit (11)
Enkä ole kuullut oikeasti kenenkään noin sanoneen.
enää sen jälkeen jos on sanonut että olen mätä lahna
Jos luit edellisen ketjun niin aika moni oli sitä mieltä, että miestä saa sanoa paskaksi sängyssä.
Kuka missään on sanonut, että naista saa sanoa mädäksi lahnaksi? En ole edes kuullut koko ilmaisua ennen tätä?
Eli
On olemassa niitä, joiden mielestä miestä saa haukkua, mutta ei naista.
On olemassa nitä, joiden mielestä naista saa haukkua, mutta ei miestä.
On olemassa niitä, joiden mielestä kaikkia saa haukkua.
On olemassa niitä joiden mielestä ketään ei saa haukkua.
Itse kuulun viimeiseen ryhmään, jos siis puhutaan seksistä. Toki ongelmista sängyssä saa ja pitää puhua, mutta nimittely on vasten mielistä eikä varmasti paranna seksielämän laatua.
ole poikien kalajuttuja!
En minäkään olisi ihmisen kanssa joka sanoo noin.
Poika siis toivoo kumppanilta aktiivisempaa roolia?
Jos luit edellisen ketjun niin aika moni oli sitä mieltä, että miestä saa sanoa paskaksi sängyssä.
Kuka missään on sanonut, että naista saa sanoa mädäksi lahnaksi? En ole edes kuullut koko ilmaisua ennen tätä?
Eli
On olemassa niitä, joiden mielestä miestä saa haukkua, mutta ei naista.
On olemassa nitä, joiden mielestä naista saa haukkua, mutta ei miestä.
On olemassa niitä, joiden mielestä kaikkia saa haukkua.
On olemassa niitä joiden mielestä ketään ei saa haukkua.
Itse kuulun viimeiseen ryhmään, jos siis puhutaan seksistä. Toki ongelmista sängyssä saa ja pitää puhua, mutta nimittely on vasten mielistä eikä varmasti paranna seksielämän laatua.
tämän seksitaidoista.
niin eikö siitä muka saa sanoa mitään? Kuinka moni nainen panee miehen kanssa vain siihen saakka, että itse saa orgasmin ja lopettaa sitten homman? Ja joka kerta sama juttu?
ala-arvoista käytöstä, jota ei mielestäni tulisi hyväksyä kumpaankaan suuntaan.
Aika ala-arvoista, todellisen roskaväen tapoja. Tällainen mies pellolle.
Kuulostaa 15-vuotiaiden rakastajapoikien jutuilta. Omat taidot huippuluokkaa. :D
Kun täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä, jopa miehiä ;9. Tietysti nainen samaistuu paremmin siihen, kun naista kritisoidaan, vaikka sitten lahnaksi, nalkuttajaksi, pirttihirmuksi... Ja mieheen taas iskee paremmin mulkun koosta valittaminen ja muut miehen ominaisuuksiin kohdistuvat valitukset.
Ihmiset pystyvät samaistumaan enemmän tai vähemmän hyvin toisten tilanteisiin. Sitä sanotaan empatiakyvyksi ja joillain sitä on enemmän kuin toisilla. Osa pystyy katrsomaan asioita vain omasta näkökulmastaan..
Ja noilla lahnajutuilla vitsaillaankin vielä yleisesti.