MasterChef: Onko teistäkin tuo tuomari-Tomi ihastunut Ninaan, siihen hoitajaan?
Aina kehuu sitä, tänään kosketteli selkään ja jotenkin jäi niistä tuomareiden kommenteista sellainen olo, että Ninan annos oli heikoin (perunat vähän raakoja), mutta kumma kyllä ei tippunut...
Kommentit (38)
Noi tää on ollut selvä juttu aikalailla alusta asti.
Tosin pudotuksiin sillä tuskin on juurikaan vaikutusta, tuottajat ovat niissä mukana vaikka meille sitä ei näytetäkään vaan annetaan vain illuusio tuomareiden päätöksestä. Jos ei ole tarpeeksi kiinnostava, ei pääse jatkoon. Nuo nyt kyllä ovat kaikki aika hajuttomia ja mauttomia mutta kuitenkin...
Ettei vain olisi jossain Tomin ravintolassa?
ap
Luin vähän aikaa sitten Tomin parisuhdejutun. Puhuttiin mustasukkaisuudesta ja siitä, että ravintola-alalla on paljon hyvännäköisiä ihmisiä.
Ilmeet ja eleet osoittavat minustakin ihastumista.
mutta minusta ne osoittivat vain hyvän tuomarin merkkejä. Halusi kannustaa kilpailijaa vaikeassa tehtävässä, kun tätä painetehtävääkin oli edeltänyt jo pitkä päivä.
Mutta kylläpä tuo neitonen yksi tuomareiden suosikeista taitaa olla. Kuin myös minun:)
En oo pahemmin master chefiä seurannu, mutta Tomi kyllä on parisuhteessa Minka Björckin kanssa, ja iha onnelliselta vaikutti.
En oo pahemmin master chefiä seurannu, mutta Tomi kyllä on parisuhteessa Minka Björckin kanssa, ja iha onnelliselta vaikutti.
mutta kyllähän ihastumisia ja pettämisiäkin sattuu parisuhteissa. Ja onhan se Nina nätin näköinen tyttö...
ap
komppaan ap:tä. Mietin just samaa asiaa viime viikolla kun katselin ohjelmaa. Tomi ilveilee ja hihittelee kuin pikkuppoika ja kehuu aina sen muijan pilviin. On saanut huomattavan paljon myös kamera-aikaa ja haastatellaan joka välissä. Musta tuntuu et muija on itse huomannut saman ja käyttää tilannetta nyt hyvääkseen ihan kybällä. Ja onhan ne Tomin ilmeet aika paljastavia, toivottavasti ei suosi jatkossa ko. kilpailijaa perusteettomasti.
Kyllä se Nina on edelleen sairaanhoitajan töissä Oulussa.
Kyllä se Nina on edelleen sairaanhoitajan töissä Oulussa.
Eli että pitää jatkaa entisessä työssään ennen kuin ohjelma on loppunut?
ap
Nina varmaan on toinen finalisteista, koska on niin paljon haastateltavana.
Eipähän finaaliakaan ole vielä käyty?
Ainakin se metsä näytti syksyiseltä, kun olivat linnustamassa. Eli jääkö se finaali sitten myöhempään vaiheeseen? Vai onko jo käyty?
ap
Katsokaa ohjelma uudestaan ja normaalin silmin.
Katsokaa ohjelma uudestaan ja normaalin silmin.
miten Tomin käytös muuttuu heti ihan erilaiseksi Ninan lähistöllä. Ja tämänpäiväinen tiputus vahvisti sen: Juhan ruoassa oli liian vähän suolaa, Ninan annoksessa perunat olivat raakoja. En ole mikään ammattilainen itse, mutta suolaa voi aina lisätä jälkikäteen, sen sijaan raakaa ruokaa ei saa enää kypsäksi, kun se on lautaselle tuotu. Olin ihan varma, että Nina tippuu, mutta kappas vain.
ap
Olin kanssa ihan varma että nina tai mika tippuu, mutta ei, tulikin ihan yllätyksenä, annos kuitenkin sai toiseksi eniten kehuja... Toisaalta kun miettii kilpailua kokonaisuutena niin juha ei ole ollut niin vahva kokkaaja kuin niina tai mika. Ihastuksesta en osaa sanoa mitään, vaikka kaikki jaksot oon kattonu ja yleensä herkästi luulen näkeväni sellaiset tunteet :D
kun Tomi oli taas niin mielin kielin Niinalle. Eikä joutunut edes painetehtävään, vaikka vikaa oli annoksessa. Niina vain ujosti räpyttelee silmiään :D
Mun mielestä Tomi katsoi silleen tietyllä tavalla Ninaa.
Mutta ei sen Ninan annos heikoimpia ollut. Toivottavasti ei tipu vielä hetkeen, sen työskentelyä on kiva seurata.
Se räpsyttely on ärsyttävää ja yli-isot tekoripset myös. Puuteria ei kuitenkaan osaa käyttää.
Taas se tekee sitä!
Mahtaa akkaa kotona hävettää että tollasen itselleen otti.
IHan kuin punasteleva pikkupoika hymyineen, ja kalvakka annos kehuttiin maasta taivaisiin ;)
Ettei vain olisi jossain Tomin ravintolassa?
ap