Tapaisitko tällaista miestä?
- On ainoa, johon tunnet fyysistä vetoa ja himoa
- on sellainen "ei kysele vaan ottaa" -tyyppi
- et kuitenkaan ole koskaan lauennut hänen kanssaan, ja seksi tähtää pääasiassa vain miehen nautintoon
- haukkuu sinua (luonnetta, älykkyyttä), ei kunnioita
- panee myös paria muuta naista, et tiedä kuinka säännöllisesti mutta kuitenkin
- haukkuu ja halventaa sinua parille kaverilleen (eli ei edelleenkään kunnioita)
- et oikeastaan saa "ketään muuta", etkä tosiaan tunne samanlaista vetoa muihin
Tiedän kyllä, mitä oman arvon tietävä, vahva ja hyväitsetuntoinen nainen tähän vastaisi. Mä en itse vaan pysty sanomaan "ei". Elämässä ei ole mitään muutakaan...
Kommentit (34)
Putosin jo karryilta.
Tapaisin mielellani tallaisen miehen, mutta hanen matkaansa en uskaltaisi enaa taman kuultuani lahtea. Haluaisin tavata jollain julkisella paikalla paivasaikaan.
Kylla minun olisi syyta tavata tallainen mies. Juuri siksi, etta totuuden esiintulo on kaikkein tarkeinta.
Koska parisuhdehan tuo ei ole, vaikka ehkä sen kuvittelet olevan. Mieti mielessäsi, mitä parisuhteella tarkoitetaan ja miten suhteessa toimitaan.
Koska parisuhdehan tuo ei ole, vaikka ehkä sen kuvittelet olevan. Mieti mielessäsi, mitä parisuhteella tarkoitetaan ja miten suhteessa toimitaan.
olenko muka sanonut, että luulen tämän olevan parisuhde? En todellakaan luule. Tiedostan vallan mainiosti, että tässä mennään täysin miehen ehdoilla, tavataan silloin kun hän haluaa, ja hänellä on muitakin "hoitoja".
Ja seksi on siinä mielessä tärkeää, että voin todella pahoin, kun en saa läheisyyttä, toisen ihmisen kosketusta. Tai juuri tämän ihmisen kosketusta (johtuen mm. siitä, että tämän kanssa en niin paljon häpeile esimerkiksi omaa vartaloani). Yksinäisyys saa tekemään ihmeellisiä asioita.
AP
en ole millään lailla viehättävä, niin ei noita kiinnostuneita ole koskaan ympärillä pyörinyt.
Ja tuo mies panee ihan mitä tahansa, mikä vähänkin liikkuu, niin sille mäkin kelpaan makuualustaksi silloin tällöin.
AP
et sitten tuon enempää itseäsi arvosta. Ota vaikka joku ulkomaalainen, saat ainakin enemmän kunnioitusta. Varmaan olis sulle ottajia kun vähän etelämmäs mennään. En vaan tajua tollasta "sylkekää vaikka päälle"-mentaliteettia. Kun mies ei saa tarpeeksi kiksejä enää mollaamisesta ym, voi otteet ja kohtelu muuttua rajummaksi.
en ole millään lailla viehättävä, niin ei noita kiinnostuneita ole koskaan ympärillä pyörinyt.
Ja tuo mies panee ihan mitä tahansa, mikä vähänkin liikkuu, niin sille mäkin kelpaan makuualustaksi silloin tällöin.
AP
et sitten tuon enempää itseäsi arvosta. Ota vaikka joku ulkomaalainen, saat ainakin enemmän kunnioitusta. Varmaan olis sulle ottajia kun vähän etelämmäs mennään. En vaan tajua tollasta "sylkekää vaikka päälle"-mentaliteettia. Kun mies ei saa tarpeeksi kiksejä enää mollaamisesta ym, voi otteet ja kohtelu muuttua rajummaksi.
olen kyllä omastakin mielestä säälittävä. Eipä tuota arvostusta tule mulle mistään muualtakaan, aika hyvin mulle on tehty selväksi, etten yksinkertaisesti ole minkään arvoinen.
Ja kyllähän mua vähän on alkanut ärsyttää tuo kunnioituksen puute, niinkuin tuolla kirjoitin, mikä tuo mies on sanomaan, että olen huonompi kuin muut? Miksi olen huonompi kuin ne sen muut naikkoset?
Ulkomaalaista en halua. Eikä se "jollekkin kelpaaminen" kuulosta kauhean kivalta, kyllähän mä haluaisin että joku nimenomaan TAHTOISI mut, enkä olisi vaan joku, joka otetaan kun ei parempaa saada.
AP
siina mielessa, etta otteet voivat vahitellen raaistua.
Minullakin kokemusta suhteesta, joka ei ole parusuhde, ja jossa mennaan taysin miehen ehdoilla. On haitannut meilla perhe-elamaa jo kauan. Olen varma, etta meidan pitaisi taman miehen kanssa kohdata avoimesti, koska en usko, etta tallainen ihmissuhde on hanellekaan se toimivin ratkaisu.
Ja ei elämässä ole koko ajan pakko olla jonkun miehen kanssa.
vaikka melkein paras mies onkin. Tavata kylla pitaisi ihan ehdottomasti. Olen vakaasti tata mielta puhuttakoon sitten mita puhutaankin. Mulle taysin sama mita puhutaan.
Onneksi on niin ihanat kokemukset lapseni isästä joten mieluummin olen yksin kun otan huonoa.
En tapailisi ainakaan pidemmän aikaa, koska minusta tuollaista miestä ei voisi ajatella vakavasti. Olen nyt naimisissa, mutta silloin kun expoikakaverista erosin, niin päätin etten tuhlaa aikaani toivottomiin tapauksiin. Eli jos jo alussa tuntuu, etten olisi tuon miehen kanssa onnelinen loppuelämäni, en voisi kuvitella esitteleväni häntä vanhemmilleni, enkä usko että hänestä saisin elämänkumppanin ja huolehtivan isän lapsilleni, niin sitten se mies ei olisi minua varten!!!!!
En ole mikään vahva nainen, mutta minusta ei vaan kannata tuhlata aikaa vääränlaisiin ihmissuhteisiin. Jossain saattaa olla juuri ap, sinulle sopiva mies, ja hän saattaa tavata jonkun muun, jos tuhlaat aikasi jonkun ääliön kanssa. Ole vaikka hetki ihan ilman miestä, kehitä itseäsi ihmisenä, ala deittailla miehiä netin kautta, vain sellaisia joita todella haluat ja jotka ovat tutustumisen arvoisia. Mies joka ei arvosta sinua, vetää sinut vain alemmas naisena ja ihmisenä. Tsemppiä, muista että nyt on kevät ja on varmasti muitakin kaloja vedessä vapaana!
Osta hyvä hieromasauva ja nauti elämästä ja opi rakastamaan itseäsi! Miksi olisit seksin takia miehen kanssa joka on sika eikä edes osaa/kykene tyydyttämään sinua???
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Teet ensin hieman töitä itsekunnioituksesi kanssa, niin johan alkavat muunkinlaiset miehet kiinnostaa!
Tästä päätöksestäsi. Toivon, että löydät vielä oikeasti hyvän miehen itsellesi.
Toivoo n:o 18