Vähän omituiset tunteet mieheni lapsuuden kaverista ja vaimostaan
En osaa kuvata sitä tunnetta. Olemme nyt perheittäin tavanneet muutaman kerran, kummatkin ovat tosi sosiaalisia ja ystävällisiä ihmisiä, mutta minulla on jokin tunne, että kaikki ei ole hyvin siinä perheessä.
Ok mieheni kertoi, että kun menivät naimisiin, keksivät itselleen uuden sukunimen (ei naisen, ei miehen, aivan tuulesta temmattu uusi sukunimi). Tällä miehellä jotain pikkurikkeitä nuoruudestaan, että olisikohan sitten vaihdettu koko sukunimet uuteen sen takia?
Heillä on 2 lasta, molemmat alle 4v ja kumpikin saivat jonkin ihme itkukohtauksen isänsä komentaessa vanhempaa lasta kovaäänisesti. Siis niillä lapsilla meni kummaltakin lopulta taju kun itkivät ja huusivat vain ihan sama miten tämä äiti yritti lohduttaa ja se äiti kiikutti vanhemman lapsen lopultaulos pakkaseen jossa heräsi!
Mulla on tosi karmiva fiilis tästä perheestä! Vai voisiko kyseessä olla mun raskaushormonit? Mitä sinä ajattelisit?
Kommentit (24)
Onkohan meistäkin ajateltu noin, epäilty jotain?
Lapsi on nimittäin kans saanut affektikohtauksia. Esim. siitä kun ei saanut jäätelöä. Alkoi kiukuttelu joka johti itkuun ja siitä pyörtymiseen.
Lapsi on siis pyörtynyt itkun jälkeen ihan siitä syystä kun ei saa tahtoaan läpi.
En olen koskaan kuullut vastaavasta, vaikka melko paljon ihmisiä tunnenkin. Tuollaiset tilanteet varmasti ovat haitallisia terveydelle ja itsetunnolle. Olisi syytä viedä lapsi lääkäriin pikimmiten.
ja tietysti tietävät heti kuka tänne on kirjoitellut. Aina imettelen samaa, kun kirjoitetaan näin yksityiskohtaisia kertomuksia..
Vanhemmat ei paljoakaan voi niihin vaikuttaa. Ja tosiaan jos sinun lapsesi ei ole koskaan saanut, niin ok.
Erilaisuus sinua pelottaa