Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polarn O Pyret outlet tänään Vantaalla....

Vierailija
08.03.2012 |

siis järjetöntä meininkiä! Onko ne rätit niin speciaaleja, että niitä kauhottiin isoihin pahvilaatikoihin, oli koko melkein mikä hyvänsä?

Treffasin ystäväni ihan muissa merkeissä tänään ja hän oli siellä pikaisesti käväissyt heti yhden jälkeen...mitään ei ollut pojalleen kokoa 98 tai 104 löytänyt...Sen viimeisenkin pitkähihaisen paidan joku 50+ akka oli hänen kätensä edestä vetäissyt ja viskannut isoon pahvilaatikkoon muiden kasojen joukkoon.

Itse meinaan kiertää jatkossakin vastaanlaiset joukko"tapahtumat" kaukaa. Ei hyvää päivää vaan te mammat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voivat kiskoa hirmu hintoja niistä huutiksessa. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
2/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oli muka halpaa niin silti omasta mielestäni aivan ylihintaista laatuun nähden.

En ostanut mitään.

Vierailija
4/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tavallsessa sesonkialessa? Eli 50%. Siellä on varmaan ne jämät, jotka eivät alessa menneet kaupaksi.

Olin jo aikeissa mennä käymään, mutta jos siellä on tuollaista.. ehkä jätän väliin ja menen kirpparille.

Vierailija
5/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävyyttä. Mun mielestä vaatteet ovat harvinaisen ruman näköisiä ja jätän aina kyseisen kaupan väliin. Ohi mennessäni vilkaisen, että onko tyyli muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi