Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan näitä riipiviä mustasukkaisuuden tunteita itsessäni

Vierailija
08.03.2012 |

Saa voimaan niin pahoin, vatsassa on koko ajan myökky, oksettaa, etoo, saa olon surkeaksi ja levottomaksi.

Miksi ihminen on mustasukkainen? Onko se puhtaasti menettämisen pelkoa, hylätyksi tulemista, jotain vallan ja kontrollin halua vai ihan vaan mielenterveyden ongelma? Miksi toiset ihmiset on mustasukkaisia, toiset taas ei yhtään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen mustasukkainen, ihan siksi että minua oli petetty pahasti edellisessä suhteessa.

Olin mustis varmaan pari vuotta (muistan tuon kuvaamasi tunteen), mutta sitten elämä alkoi saada laajempaa perspektiiviä. Tällä tarkoitan lapsia ja sitä yhteistä elämää, johon on perheenä kasvettu.

Luottamus kasvaa jos on aihetta ja tahtotilaa. Enää en jaksa miettiä tai pelätä miehen pettämistä. Itse asiassa suhteemme on vakaalla pohjalla ja suoraan sanoen asia ei voisi kiinnostaa yhtään vähempää.

Toki tiedostan sen että jokainen voi pettää. Ja jos mieheni pettää niin pettää, sekään ei häiritse. Perhe on meille tärkeä ja en usko että hän sitä haluaa vaarantaa. Voisin tietyissä olosuhteissa antaa pettämisen myös anteeksi, ei se oikeasti tässä maailmankaikkeudessa paljon häiritsisi.

Mietipä nyt itsekin: tämä koko universumi, kaikki rakkaat, koko elämä. Mitä jollain fyysisellä kontaktilla vieraaseen ihmiseen on mitään merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla