Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renget lensivät Thaimaaseen syöden kaalta.

Vierailija
08.03.2012 |

jatka tarinaa...

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkå olen itsekkin pers. koht. akateemikko kerta olen tradenoomi ollen 3:matta-vuotta kodinhoidontuella.

Ihmis-arvo ei ole siittä kiinni onko akateemikko vaiko ei.

Vierailija
122/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijot katsoa tänä-iltana telsusta? Itse aijoin katsella niitä ilmaisia kanavoita ja ottaa vähän kaalta ja viintä ilta-palaksi. Siiltä en syön, koska pitkässä juoksussa pidän siileitä ihan hyvinä eläiminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjon katsoa Cordon Ramsey:ta viellä hetken lipitellen viintä. Kynppiuutiset enään jaksan katsoa senjälkeen mtv3:melta. Mässyt loppui jo, söin suklaata kera salmijakin.

Vierailija
124/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin renget olisi ollut normi hetero seksuaaleja, niin että he olisi mennyt naimisiin niitten piiojen kanssa ettei he vaarantaisi laki kirjainta.

Vierailija
125/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä poistuin vain hetkeksi siastalle ja heti on ketju jätetty hunninkolle.

Miten voi olla näin usea ihan akateemikko henkilö, joita, ei yhtään kiinnosta nämä renget sen verran että pitäisi edes tätä yhteis kunnallista keksustelua ylös?

Vierailija
126/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin vaiks taitelijaks. Ja vinkki vinkki: kaalta kannattaa palastella jo ennen matkaa, on sitte helppo pistää suuhunsa ku huikoo.

lienee mahtaa pierrettänee, jos kaalta pistii suihin hyvinkin paljon. Kalat on parhautta suupisteinä. Itse suosin madea, lohia, ahvenaa, haukia ja särkiä. Ulkolaisista kaloista haiaa ja tonnea.

Vierailija
127/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v. Tyttärelle ollen itse 40-kymppinen hygieenia teknikko. Mies toimii huolitsiana auto virmassa.

Vierailija
128/169 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kovaa textiä. Olen minäkin akateemikko, on kuule ihan Hesasta hankitut artenomin paperit. Että on yhteis kunnallista kiinnostusta myös, olen Annestiina Interfloran jäsen ja fasebooc ryhmäläinen. Elikkä kyllä kiinnostaa paljonkin nuo ulkolaiset ja heidän oikeudet, ja, myös, renget ja muut työntekiät.

Nyt olen vaan vähän myähässä tästä ketjusta kun piti petata sängyt ja illastaa. Oli muuten tosi hyvää osso buggoa, melkeen parempaa kuin meidän lähibupissa. Aberitiivina tietysti akateemikkojen suosimaa qamparia ja jälkkäriksi suklaa-muusi.

Vierailija
129/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuun eikä lue aijempia commentteja ja alkaa sit puhuu jostain floorasta. Markariini on markariinia.

Ompa kovaa textiä. Olen minäkin akateemikko, on kuule ihan Hesasta hankitut artenomin paperit. Että on yhteis kunnallista kiinnostusta myös, olen Annestiina Interfloran jäsen ja fasebooc ryhmäläinen. Elikkä kyllä kiinnostaa paljonkin nuo ulkolaiset ja heidän oikeudet, ja, myös, renget ja muut työntekiät.

Nyt olen vaan vähän myähässä tästä ketjusta kun piti petata sängyt ja illastaa. Oli muuten tosi hyvää osso buggoa, melkeen parempaa kuin meidän lähibupissa. Aberitiivina tietysti akateemikkojen suosimaa qamparia ja jälkkäriksi suklaa-muusi.

Vierailija
130/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä viän tuan tualin tuanne huaneeseen ennenku mä kualen".

No sit kato niille kerrottin, et se oli se maikkarin tilaohjelman yks juantaja.

Vierailija
131/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviin. Hevoisia ainakin tarvitaan tilaan, ehken unohtais myöskään sijoja, kanija, ankkia, vuoheja ja lammaksia.

Vierailija
132/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotan pussia. On oltava hepos kuletus ajo neuvo.

tarviin. Hevoisia ainakin tarvitaan tilaan, ehken unohtais myöskään sijoja, kanija, ankkia, vuoheja ja lammaksia.

Vierailija
133/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaua pohdittanu et onx ne lento emänten käsi hanskat naistennahka hanskoja vai mitä hä?

Vierailija
134/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sydämmeen mahtua romaanit tuli ne sitten ruotsista tai romaaniasta!minun mieli pide.

viintä en juo ja markariinia ei meillä leivälle päällystetä.ruokan kanssa parasta on koti mainen raana vesi.piste!

Vierailija
135/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaua pohdittanu et onx ne lento emänten käsi hanskat naistennahka hanskoja vai mitä hä?

Mun käsitys kykyni mukaisesti ne on ihan aitoa genuiinin nahkaa ne handskat. Stuarteista en sit tieä. Voivat olla jotain nappas nahkaakin.

Vierailija
136/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissallihaa. Tää ei ole mikään urpaani lekenda koska mun kummi täti on tän varmana juttuna kertonu jo kuuskyt-luvul. Hän oli silloi jotai 30-kymppinen ja tehas töis tual Lahen markariini tehtaalla.

Vierailija
137/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipan tippaa.

mitä tästä tuubaketjusta voi sanoa. EI KIINNOSTA

Vierailija
138/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsitys kykyni mukaisesti ne on ihan aitoa genuiinin nahkaa ne handskat. Stuarteista en sit tieä. Voivat olla jotain nappas nahkaakin.

Eixneo moccas nahkaa?

Vierailija
139/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipan tippaa.

mitä tästä tuubaketjusta voi sanoa. EI KIINNOSTA

Jossu a ei kiinosta ni eio mikää pakko lukee.

Itten i kiinostaa kyl.

Vierailija
140/169 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiälitiäteilijäoitten pitäs

ex-potentiaalisesti kiinnostua siitä

miten Suamen Kieli rappeutuu.

tää on tosi hualestuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi