Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät, minkä työn ottaisit heti vastaan jos tarjottaisiin?

Vierailija
08.03.2012 |

mitä ehtoja työpaikalla pitäisi olla paikan, etäisyyden, työaikojen tms. suhteen. Vai oma alat, vai mitkä muut alat kelpaisivat. Onko palkassa jotain ehtoja?

Mikä todennäköisyys että tuollainen paikka aukeaa lähiaikoina?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyyntiä! Mielelläni tietenkin ottaisin jotain koulutustani ja osaamistani vastaavaa työtä, mutta juuri sitä ei ole tarjolla tai sitten kilpailu vähistä paikoista on niin kovaa, ettei työttömällä ole mitään mahdollisuuksia. Palkaksi riittäisi vähän yli kaksi tonnia näin aluksi.

Vierailija
2/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivien kulkuyhteyksien päässä, ei mitään tunnin työmatkaa. Kirjastossa olisi kiva olla töissä tai jossain museossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ala, joka luo elamaani struktuureja ja jarjestysta, joita kaipaan.

Vierailija
4/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkekunnossa mutta en saa haettua edes saikkua (sillä pitää kai olla vuosi ennen eläkepäätöstä). En pysty työntekoon mielenterveysongelmieni takia.

Vierailija
5/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin missä ei tarvi olla asiakkaiden kanssa tekemisissä

jossakin pakkaamossa, tehtaassa jossa on itsenäistä työskentelyä

postissa lajittelijana, ei jakajana

erittäin epätodennäköistä että työllistyn, kaupan kassan paikkoja vain vappana ja sellaista en uskalla tehdä

Vierailija
6/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkein millä tahansa palkallakin (paikallisella kaatopaikalla tosin on niin pökerryttävä lemu että siitä haluaisin jotain epämiellyttävän työn lisää :)). Raha ei ole meidän perheessä ongelma nytkään vaikka vain yksi henkilö saa palkkaa, minkäänlaisia tukia ei ole eikä tule ja ruokittavia suita on viisi.

Tärkeämpää olisi se, että kyseessä olisi lasten koulupäivien puitteissa tehtävä osa-aikatyö jossain tässä lähistöllä (n. 30km säteellä).

Se mitä ensisijaisesti toivon itse työltä, on sosiaalisia kontakteja ja sisältöä päiviin. Luulen, että nämä kriteerit täyttyisivät aika monessa hommassa :)

Kiinnostavia paikkoja on tälläkin hetkellä avoinna pilvin pimein: ongelmani on vain se, ettei minulla ole työlupaa. Sellaisen hankkiminen on älyttömän paperisodan takana ja siltikin erittäin epätodennäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi