Milloin viimeksi olette löytäneet uuden ystävän?
On kauhean vaikeata löytää todellisia ystäviä enää. Tapaan ihmisiä, tuttavia tulee ja menee, mutten tapaa sellaisia naisia tai miehiä, joita voisi ihan oikeasti sanoa ystäviksi! Ei ole ihmisiä, jotka soittaisivat ja kutsuisivat viettämään iltaa, ei ole sellaisia joita itse pyytää vaikka uimarannalle mukaan lapsineen. Ei ketään, jonka kanssa lähteä iltakävelylle tai teatteriin.
Muutin vieraalle paikkakunnalle 7 vuotta sitten enkä ole vieläkään päässyt sisään tähän kaupunkiin. Onko se sitten vain seutukunnan kulttuuri, että muualta tulleet ovat aina muukalaisia...
Mistä te olette löytäneet ystäviä?
Kommentit (4)
kolme uutta ystävää vuosi sitten, kun erosin. Erokriisi toi kamalasti uusia ihmisiä ympärille, ja heistä jäi muutama ystäväkin.
Minä suosittelen etsimään ystäviä erilaisista harrasteryhmistä. Minulla se oli eroseminaari.
mutta ne tuttavat joita olen sen kautta löytänyt, asuvat ympäri Suomea. Juttelemme eniten netissä tai puhelimessa. Työn kautta voisi saada ystäviä, mutta olen kotirouva. Se varmaan eristää kaikein eniten. Teen mielestäni paljon alotteita tutustua, mutta ne tuttavuudet eivät kanna sen pidemmälle kuin mukavaan tuntemiseen ja jutusteluun, kun sattumoisin törmäämme jossakin. Onkohan vähän lapsellista haihattelua toivoa, että vielä keski-ikäisenä voisi saada "parhaita kavereita"? Olisi niin kivaa, kun voisi soittaa ystävättärelle, että tulepa saunomaan, tehdään mutanaamiot ja parannetaan maailmaa :) ap
Aloitin syksyllä koulun. Sieltä olen löytänyt kaksi ihmistä, joita voin kutsua ystävikseni.
Tietenkin ne "parhaat ystävät " olen löytänyt pääasiassa lapsena hiekkalaatikolta tai peruskoulusta. Näin vanhempana olen kokenut kohtalaisen vaikeaksi saada uusia ystäviä, saati että kenestäkään olisi tullut sitä "parasta ystävää".
Muutin uuteen taloon vuosi sitten ja sain eräästä äidistä todellisen ystävän. Olimme heti kuin olisimme tunteneet kauan ja olemme yhteydessä päivittäin.