Ihanaa, luokan kaunotar 20 vuoden takaa oli lihonut muodottomaksi!
Pyysi Facebook-kaveriksi. En kyllä tiedä miksi, ehkä haluaa vain lisätä kavereiden määrää. Missään nimessä emme olleet ystäviä. Mutta kyllä nauratti makoisasti nähdä, miten valtava entisestä aerobic-kaunottaresta oli tullut! Tosi moni muukin ennen niin nätti on päästänyt itsensä lihomaan ja kulahtamaan ihan hirveäksi. Hm, hassua.
Kommentit (29)
Mä myös ihmettelin kuinka toiset olivat muuttuneet ulkonäöltään todellakin parempaan suuntaan.Luokan läskistä rillipää pojasta oli tullut hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen mies!Namnam.Toisaalta taas luokan missityttö oli aivan samannäköinen ja kuuloinen.
Minä olin kouluaikoina kaunis ja olen edelleen. Mutta minulle on herttaisen yhdentekevää, miltä muut näyttävät. Arvostan ihmisissä hieman toisenlaisia ominaisuuksia kuin ulkonäköä.
olen vahingoniloinen, kun oon nähny vastaavaa. Mua kiusattiin koulussa koska olin ylipainoinen. Nyt olen vuosien aikana laihtunut 20kg ja pidän itseäni nätimpänä nyt kuin silloin :) olen nähnyt joitain kiusaajiani kaupungilla/baareissa ja jotku on lihonu/kulahtanu. Pakko myöntää että tuli hyvä olo :D en toki itse lähtisi heitä haukkumaan, mutta ei ne kouluaikojen haukkumiset niin vaan unohdu.
Ihanaa, ehkä sillä on ollut aivokasvain ja mielettömät kortisonihoidot!Kylläpä naurattaa.
Turhaa hurskastelua, ettette itse koskaan tuntisi vahingoniloa.
Ko. nainen oli kouluaikoina aika ilkeä muille. Hänellä oli aina rinnallaan itseään rumempi ja huonommin menestynyt "ystävä", joka sai vähän häneltä tippuvia glorian murusia osakseen, mutta joka oikeasti vain korosti hänen omaa erinomaisuuttaan.
Ihmettelin ihan oikeasti, miten ennen niin urheilullinen ihminen on voinut lihoa niin VALTAVAKSI. Lapsia on muillakin, mutta kaikki naiset eivät silti päästä itseään sellaiseksi.
Ap
Spontaania ja inhimillistä juu, mutta täytyykö ne aivopierut päästää muidenkin ilmoille?
Voisi miettiä, mitä vahingonilo kertoo ihmisestä itsestään. Mulla ainakin vahingoniloa seuraa ihan spontaanisti syyllisyys - "miksi ajattelin tästä ihmisestä näin"? Koska tunenn itseni jotenkin huonommaksi?
Turhaa hurskastelua, ettette itse koskaan tuntisi vahingoniloa.
Ko. nainen oli kouluaikoina aika ilkeä muille. Hänellä oli aina rinnallaan itseään rumempi ja huonommin menestynyt "ystävä", joka sai vähän häneltä tippuvia glorian murusia osakseen, mutta joka oikeasti vain korosti hänen omaa erinomaisuuttaan.
Ihmettelin ihan oikeasti, miten ennen niin urheilullinen ihminen on voinut lihoa niin VALTAVAKSI. Lapsia on muillakin, mutta kaikki naiset eivät silti päästä itseään sellaiseksi.
Ap
On ihan turha yrittää vähätellä omia vikojaan kuvittelemalla, että ne ovat jotenkin yleisiä. Tuo kertoo vain sinusta, ei muista.
Itseä yksi tyttö yläasteella nimitteli läskiksi (olin 165 ja painoin 55 kg) ja muutenkin yritti kiusata. No, törmäsinpä häneen sattumalta joku aika sitten, ja oli melko lailla lihonut, paino varmaan lähempänä 80 kuin 50 kg. Itse olen edelleen samoissa mitoissa kuin tuolloin, vaatekokokin sama. En kuitenkaan muistuttanut häntä siitä että oli nimitellyt minua läskiksi, kunhan mielessäni ajattelin että jos uskoisin karman lakiin niin tämä olisi oiva esimerkki.
olen vahingoniloinen, kun oon nähny vastaavaa. Mua kiusattiin koulussa koska olin ylipainoinen. Nyt olen vuosien aikana laihtunut 20kg ja pidän itseäni nätimpänä nyt kuin silloin :) olen nähnyt joitain kiusaajiani kaupungilla/baareissa ja jotku on lihonu/kulahtanu. Pakko myöntää että tuli hyvä olo :D en toki itse lähtisi heitä haukkumaan, mutta ei ne kouluaikojen haukkumiset niin vaan unohdu.
Eli olet yhtä huono ihminen kuin kuisaajasi ja täysin samalla tasolla. Kannattaakin olla ylpeä.
Itseä yksi tyttö yläasteella nimitteli läskiksi (olin 165 ja painoin 55 kg) ja muutenkin yritti kiusata. No, törmäsinpä häneen sattumalta joku aika sitten, ja oli melko lailla lihonut, paino varmaan lähempänä 80 kuin 50 kg. Itse olen edelleen samoissa mitoissa kuin tuolloin, vaatekokokin sama. En kuitenkaan muistuttanut häntä siitä että oli nimitellyt minua läskiksi, kunhan mielessäni ajattelin että jos uskoisin karman lakiin niin tämä olisi oiva esimerkki.
En iloitse hyvien ihmisten huonosta tuurista. Mutta jos todella koppava ihminen saa vähän nenilleen, niin siitä kyllä. Nyt pitää tietysti sirotella tuhkaa päälle...
ja kohtelin häntä ihan ystävällisesti.
En myöskään ilakoinut asialla, totesinpa vaan mielessäni että entinen läskiksi haukkuja on nyt itse aika tukevassa kunnossa.
Eli olet yhtä huono ihminen kuin kuisaajasi ja täysin samalla tasolla. Kannattaakin olla ylpeä.
että myös sairauden vuoksi tai lääkityksen takia saattaa lihota. Ilman että sille voi mitään? Ja entinen kaverisi ei selvästikään itse ole moksiskaan ylipainostaan, vaan luultavasti ihan nostalgiamielellä ja hyvällä tahdolla pyysi sinua FB-kaveriksi. Todella säälittävää, että sun ilonaiheet on tuota tasoa..
ja kohtelin häntä ihan ystävällisesti. En myöskään ilakoinut asialla, totesinpa vaan mielessäni että entinen läskiksi haukkuja on nyt itse aika tukevassa kunnossa.
Anteeksi, tulkitsin "pakko myöntää että tuli hyvä olo :D" ilmasun ilahtumiseksi.. Hyi minua.
Minulle on opetettu pienestä pitäen että vaikka jostakin ihmisestä ei niin pitäisikään, niin silti pitää käyttäytyä hyvin ja ystävällisesti.
Haukut ignoorasin, enkä lähtenyt "leikkiin" mukaan.
Sinä et sen sijaan tehnyt koskaan mitään hänelle?
hänhän kertoi vain tunteesta joka on hyvin ymmärrettävä ja inhimillinen tuon taustan jälkeen. Hänhän sanoi ettei alkaisi noita haukkumaan (kuten ilmeisesti häntä on haukuttu)
On kyllä ihmeellisiä hurskastelijoita tämä ketju pullollaan! Yleensä ne, jotka eivät siedä muissa pikkumaisuutta, ovat sitä itse oikein big time.
Mä kyllä tunnen vahingoniloa tällaisissa tapauksissa. Johtuu varmaan siitäkin, että myös itse saan välilä samaa ylleni. Sitä ihmettelen enemmän, miten jotkut kehtaavat suoraan sanoa päin naamaa, että oletpas sä MUUUUTTTUNUT ja katsoo merkitsevästi ylhäältä alas. Se on todella loukkaavaa. Mieluummin näin, että tullaan vaikka jollekin palstalle sanomaan. Se ei satuta ketään oikeasti.
Onko jäänyt jotain kaunaa kouluajoilta?
En minä oikein jaksaisi ilota kenenkään leviämisestä, parempihan se olisi mitä useampi meistä tässä lihavuuden riivaamassa maassa voisi hyvin ja olisi kunnossa.