Oletteko muut huomanneet, että matkusteluun jää koukkuun
Uutta matkaa on heti alettava suunnittelemaan, kun edelliseltä on kotiuduttu. Ihanaa.
Kommentit (6)
nytkin on jo kaksi matkaa varattuina... Ensimmäinen toukokuuksi ja jälkimmäinen ensi jouluksi. Edelliselta reissulta tultiin kuukausi sitten.
nytkin on jo kaksi matkaa varattuina... Ensimmäinen toukokuuksi ja jälkimmäinen ensi jouluksi. Edelliselta reissulta tultiin kuukausi sitten.
ja sen jälkeen Riikaan kesäkuussa. Etelästä tultiin tammikuussa.
Olen matkustanut työkseni yli 10 vuotta suunnilleen viikoittain, joten eipä juuri matkailu nappaa enää omalla ajalla.. Kotona on ihanaa!
aika vähän sitä normityömatkalla mitään näkee. Lentokentän, hotellin, pari toimistoa tai tehdasta, pari ravintolaa.
Ennen lapsia matkustin viikottain ulkomailla, mieheni matkustaa vieläkin. Yhtään lomaa emme silti kotona ole viettäneet, ikinä.
Talviloma, pääsiäinen, vappu tai äitienpäivä, juhannus, elokuu, syysloma sekä joulu tai välipäivät. Tuollainen on meidän matkarytmi, nähtävää tällä pallolla riittää kyllä!
Ja jo nyt suunnittelen, mihin mennään vuonna 2014. Varmaankin Meksikoon :)
Kyllä, olen koukussa.
suunnittelin myyväni talon ja vaihtavani sen halvempaan ettei vaan tarvitsisi luopua vuosittaisesta etelänmatkasta :) Onneksi ei tarvinnut luopua lopulta kummastakaan, mutta tuo osoitti minulle miten tärkeää aurinkolomailu minulle on, varsinkin talvella.
Olen matkustanut työkseni yli 10 vuotta suunnilleen viikoittain, joten eipä juuri matkailu nappaa enää omalla ajalla.. Kotona on ihanaa!