Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lenzetto-estrogeenisuihke

Vierailija
28.06.2021 |

Onko täällä muita jotka käyttävät lenzetto-suihketta? Minä sain kyseisen valmisteen maaliskuussa kuumien aaltojen takia, lisäksi minulla on hormonikierukka. Kuukautiset tulivat viimeksi tammikuussa mutta nyt yllättäen juhannuksena alkoi kuukautiset. Onkohan tämä ihan normaalia? Minkälaisia kokemuksia muilla? Olen 51-vuotias.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Kuukautisia voi tulla vielä jonkin aikaa, koska estrogeeni on nyt aktivoinut sinulla hormonitoimintaa. Parissa vuodessa pitäisi loppua vuodot kokonaan. 

Vierailija
2/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia Lenzetto-suihkeesta? Kuinka pian alkoi auttamaan kuumiin aaltoihin? Montako suihkausta käytätte?

Vierailija
4/5 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän 1 suihkaus ennen nukkumaanmenoa. On tasannut yöunia huimasti. Kuukautiset alkavat pikkuhiljaa vaikenemaan ja kierto pitenee. Iho voi paremmin 

Vierailija
5/5 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän 1 suihkaus ennen nukkumaanmenoa. On tasannut yöunia huimasti. Kuukautiset alkavat pikkuhiljaa vaikenemaan ja kierto pitenee. Iho voi paremmin 

Ai iltaisin suihkauttelet, minulle määrättiin että aamuisin. Itselläni kuumat aallot vaivaavat öisin ja univaikeuksia on. Toivottavasti auttaa minullakin pian, olen vasta aloittanut suihkeen käytön.