Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Levittääkö narsisti eks puolisosta paskaa

Vierailija
08.03.2012 |

Sainpa tässä kuulla kuinka eks mies josta erosin jo 4 vuotta sitten,yrittää myrkyttää ihmisten mieliä kertomalla kuinka huora olen (en ole hänen jälkeen edes seurustellut,eikä ole ollut mitään seksiä kenenkään kanssa) plus kaikkea muuta paskaa kertoilee ympäri ämpäri ja facebookissa kerää mulle tuttuja ihmisiä kavereiksi ja jauhaa ties mitä.

Ihmeellisintä tässä että mies on jo uusissa naimisissa ja jaksaa tuollaista peliä pitää.

Narsistin piirteitä miehessä on joten voisiko tämäkin liittyä siihen?

Kamalan katkeraksi mies tuli erosta,kun minä revin itseni ja lapseni irti siitä helvetistä,mitä hän piti yllä kotona.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex on soitellut kaikki ystävät läpi ja kertoilee järkyttäviä valheita minusta.

Pahinta on, että suurin osa ihmisistä uskoo exän jutut. Ne on niin taitavia valheita, että istuttavat epäilyksen siemenen kuulijan mieleen.

Kolme ystävää mulle on jäänyt (+sukulaiseni, jotka tietää totuuden)eli siitä voi päätellä miehen taitavuuden.

Ihme on, jos olet helposti päässyt lähtemään. Itselleni ei käynyt niin :(

Vierailija
2/2 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku asiantuntija onkin sanonut, että pakene narsistiliitosta, vaikka todennäköisesti joudut valheiden ja juorujen kohteeksi. Säälittävintähän siinä on se, että ne jotka uskoo ne jutut ovat narsistin uusia uhreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla