Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua järkyttäviin pms-oireisiin? Alkaneet raskauksien myötä

Vierailija
08.03.2012 |

Takana raskaudet pitkine imetyksineen ja ikääkin tullut 30. Ihan järkyttävä olo, hormonit heittelee ja nyt varmaan taas viikon päästä alkaa menkat eli päätä särkee (täysin uusi vaiva!), tukka rasvoittuu ja aknea pukkaa, olen aivan hirveä kiukkupussi hermoheikko ja ahdistunut. Aamuyöstä valvoskelen. MISTÄ saan apua tähän?!

Pahentaako e-pillerit asiaa entisestään? Auttaisivat akneen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERITTÄIN järkyttäviin kuukautiskipuihin sekä ERITTÄIN kauan kestäviin PMS-oireisiin ja rajuihin sellaisiin on tällä hetkellä käytössä e-pilleri TAUOTTA. Eli syön e-pillereitä tauotta puoli vuotta, menkat, taas puoli vuotta, menkat jne.

SAIN ELÄMÄNI NÄIN TAKAISIN - kiitos gynelleni.

Vierailija
2/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea pms, mutta yritämme lasta ja en voi syödä pillereitä. Mulla pahin oire on huonounisuus kierron loppupuolella. (Siis en ole ap).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialalääkityksellä, tulin kertakaikkiaan hulluksi päivää ennen menkkoja (lääkitykseen kyllä muitakin syitä). Yritin silloin keksiä jotain keinoa mutta en löytänyt mitään apua mistään.

Vierailija
4/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Yasmin e-pillerit todella auttaa? Vai pahentaako vaan? Lääkäri jo kirjoitti reseptin, mutta sanoi että voi tietää miten mielialoihin vaikuttaa. Tekis mieli aloittaa, saisi tän aknen kuriin, mutta entä jos olo vaan pahenee?

Vierailija
5/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata jos pillerit tasoittaa oloa?

Vierailija
6/6 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla useinkin kuullemma hoitamaton masennus... itselläni ei ole oireisiin käytössä nyt mitään, kevään vaikutuksesta on nyt kovinkin vaikeata ja olen miettinyt lääkärille menoa, mutten tiedä uskallanko esim. masennuslääkkeitä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä