Ärsyttävin piirre kumppanissasi?
Onko niitä? ;) Mä en pysty heti keksimään yhtään mikä ärsyttäisi aina ja ihan kamalasti. Paitsi, että hän jättää aina vessanmaton ruttuun käytyään suihkussa.
Kommentit (10)
Aivan erityisen hanakasti litaa mun juomiset ylös. Siis alkoholin. (Onkohan se vähän jotenkin tasapainoton?) Ja lähettelee sitten näitä sähköpostissa mulle.
Aina on esittämässä parantamisehdotuksia joka asiaan.
aina ja kaikille. Ei puhu siis ihan totta ollenkaan.
Aivan erityisen hanakasti litaa mun juomiset ylös. Siis alkoholin. (Onkohan se vähän jotenkin tasapainoton?) Ja lähettelee sitten näitä sähköpostissa mulle.
Kuulostaapa pimeeltä..! XD
Kuulostaapa pimeeltä..! XD
Jos tästä jotain sanon, niin hän sanoo vain kirjanneensa faktat ylös. Itse ei sylje lasiin ja on joskus myös humalassa. Auta armias jos minä humallun juomastani alkoholista, niin jo on maailman loppu. Kiroilu on toinen. Hän itse kiroilee kuin turkkilainen, mutta jos minä kiroilen niin huonompi juttu...
"Joo, ihan kohta. Mä vaan luen ensin pari lukua tätä kirjaa". Kahden tunnin kuluttua: "Oli niin älyttömän mukaansatempaava". Tai "ehtiihän sen sitten kesälomallakin...". Kun tarttuu toimeen, on aikaansaapa kyllä. Ja huom! kyllä meillä laiskotellaankin, mutta esim. ruokien korjaaminen pöydästä on minun mielestäni elintarvikehygienian kannalta välttämätöntä mahd. pian ruokailun jälkeen, ei kahden tunnin kuluttua.
mutta jättää välillä tavaroita levälleen (joo, itse olen vähän turhankin tarkka tässä...). Eikä voi avata suutaan jostain itseään ärsyttävästä asiasta, koska ei halua loukata minua. Näitä juttuja saattaa sitten hautoa vaikka vuosikausia, kunnes ne joskus kiukuspäissään laukoo.
Hän on lauhkea lammas. Odottaa, että minä tyynnyn ja voi miten sitä saakaan lisää puhtia, kun toisesta ei ole vastusta.
Se on äärimmäisen ärsyttävää.
ma-la hän tekee lyhyimmillään 13h/pvä ja sunnuntaisin tekee 4 tunnin päivän.
ja kuorsaaminen, joille ei siis kummallekaan ei mahda itse mitään. Eikä myöskään sille, että minä olen herkkäuninen ja yöllä herkästi ärsyyntyvä.