Mahdollisesti raskaana yli vuoden yrityksen jälkeen?
Eli päätettiin yli vuosi sitten, että tehdäämpäs vauva, mutta ei stressata siitä; tullaan raskaaksi kun tullaan. No vieläkään ei ole napannut. Tosin ensimmäistä kertaa menkat jäi pois, eli tavallisesti kierto n 25-32 pv ja nyt kiertopäivä 54 ja tänään alkoi rinnat hieman kipeytyä ulkosivuilta. En haluaisi innostua liikaa, sillä olen ollut viime aikoina usein kipeänä; viikko pari edellisten kuukautisten jälkeen sain kunnon oksennustaudin ripulilla (luultavasti noro) ja flunssassa olin ennen ja jälkeen oksennustaudin. Ja paranee välillä ja tulee taas takaisin(aloitin työt lastentarhassa n 10 kk sitten, joten ei ihme, että olen kipeä). Minulta on joskus jäänyt aikeisemminkin pois kuukautiset kun olen ollut influenssassa, mutta ei kovin usein kuitenkaan.
Kertokaa mitä luulette? Voisiko raskaus olla mahdollinen sittenkin? Onko muilta samoja kokemuksia?
Itellä ei siis muita raskauteen viittaavia oireita kuin tuo menkkojen poisjäänti ja tänään aavistuksen kipeytyneet rinnat.
Kommentit (5)
ja raportoit meille tuloksen! *sormet ristissä, ja kädetkin kyynärpäitä myöten*
tänä viikonloppuna, jos kuukautiset ei ala. Että pitääpä käväistä huomenna apteekissa. Olin yksin kotona niin alkoi vain niin painaa tuo ajatus ja mikä parempi idea kuin tulla sitä tänne pohtimaan!
Ja se, että pitäisikö joku ongelma olla niin sitähän me ei tiedetä, kyllähän se vähä mietityttää kun yli vuosi ollaan hyvään tahtiin yritetty eikä mitään tapahtunut, monta kertaa vain luultu olevamme raskaana ja sitten raskaustesti negaa näyttänyt. Pettymyksen välttämiseksi ei olla edes ajateltu raskaustestiä ennenkuin alkais jotain kunnon oireita.
monta kertaa vain luultu olevamme raskaana
Onko hän ihan fiksu? Kaksi siellä hämmästelee kerta toisensa jälkeen että "taidan olla raskaana", ja kumppani siihen, että "kulta, minäkin taidan"...
pettymystä lisää tai lievennä. Päin vastoin joka päivä lisää myöhästyvät menkat lisäävät toivoa, ja ai että sitä pettymystä kun ne lopulta alkavatkin. Tee ihmeessä testi, sullahan on menkat jo vaikka kuinka paljon myöhässä.
eikä tiedossa ole muuta syytä mikä raskauden estäisi ja jos seksiäkin on harrastettu, niin tietysti se on mahdollista.
Älä nyt missään nimessä ainakaan raskaustestiä tee.