seksigallup perheellisille:
Parisuhteen ikä?
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli?
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka?
Kuinka usein teillä on seksiä?
Millaista tavallisesti?
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa?
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä?
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi?
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa?
(Toivoisin rehellisiä vastauksia)
Kommentit (17)
Parisuhteen ikä? 18v
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? N35/M35
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 4 kpl, 3-12v
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-7krt/vko, nykyään lähemmäs tuota seitsemää
Millaista tavallisesti? Tavallista ;)
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? Harvoin? Mikä lasketaan tavallisesta poikkeavaksi? Suuseksiä esim meillä on usein, se on sitä "tavallista".
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? On ja on. Miehestä en tiedä.
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? Spontaaniutta lisää, mutta se on tässä perhetilanteessa välillä vaikeaa.
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? ?
Parisuhteen ikä? - 21 vuotta
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli?- N38 (mä)/M43
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? - 2 (5-8)
Kuinka usein teillä on seksiä? - 2-3 kertaa viikossa
Millaista tavallisesti? - hyvää :)
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? - riippuu, miten määritellään
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? - en ole, en haaveile siitä - miehen puolesta en osaa sanoa, mutta enpä usko
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? - Ehkä vähän useammin voisi harrastaa. Kahdenkeskistä aikaa useammin, pidempiä sessioita.
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? - läheisyyttä, vihjailuja pitkin päivää
Parisuhteen ikä? 1 vee
44 ja 47 vee, mies ja nainen
1 kpl, 9 vee, mun lapsi
1 - 4 kertaa viikossa tai enemmänkin jos menemme matkoille, hotelliin tai olemme kahdestaan
Millaista tavallisesti?
kokeilevaa, rajua, hellää, olemme hyvin avoimia
usein keksimme jotain hauskaa tai kokeilevaa, joskus pikapano suihkussa tai pitkä lemmenleikki, joka kestää koko päivän
olemme olleet niin vähän aikaa yhdessä
S/M seksiä, mutta mies ei halua
leikkimielisyyttä, naurua, pelleilyä, hellyyttä ja avoimuutta uusille asioille
Parisuhteen ikä? 7 vuotta
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? minä (nainen) 32, mies 31
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? yksi kolmevuotias lapsi
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-3 kertaa viikossa
Millaista tavallisesti? oikein mukavaa ja tyydyttävää :) minä saan suuseksiä lähes joka kerta, mies harvemmin (kun ei ole itse siitä niin innostunut). Mies laukeaa aina sisääni, kun meillä on toinen lapsi toiveissa.
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? joskus käytetään seksileluja
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? varmaan kumpikin on joskus haaveillut, itse en ole pettänyt, eikä tietääkseni mieskään
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? enemmän spontaaniutta toivoisin minäkin, pienen lapsen kanssa se on vaikeaa. Ehkä sitten parinkymmenen vuoden päästä taas.
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? Sitä, että saan niin paljon suuseksiä :D Muutenkin olen seksielämäämme tyytyväinen, joten enpä siihen tuon spontaaniuden lisäksi juuri muita muutoksia kaipaisi.
[/quote]
Parisuhteen ikä? 13v
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? 32v minä nainen, 37v mies
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 1v ja 3v
Kuinka usein teillä on seksiä? kerran kahdessa kuussa ehkä
Millaista tavallisesti? normaalia, nopeaa, kun lapset on saatu unille niin äkkiä sekstataan ennen kuin jompikumpi lapsi alkaa kiljua sängyssään. Jos ei ole jotain tärkeitä rästihommia tehtävänä tai ei olla hirvittävän väsyneitä, mitä ollaan kyllä usein.
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? ei koskaan nykyään
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? ei varmaankaan
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? haluaisin edes joskus viettää rauhallisen hotelliyön mieheni kanssa, että voisin pitää vähän ääntä ja voitaisiin ihan rauhassa tehdä erikoisempiakin juttuja, ettei tarvitsisi aina pelätä, että lapset herää.
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? en keksi tähän mitään vastausta.
Parisuhteen ikä? 6,5v
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? Nainen 25v. Mies 25v.
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 2 lasta. 3 ja 1.5v.
Kuinka usein teillä on seksiä? Riippuu paljon mielialasta (lue: mun kuukautiskierrosta!!) Just menkkojen jälkeen ei ole paljon haluja, joten seksiä on harvakseltaan, kerran 1-2vko. Oviksen lähestyessä myön omat haluni kasvavat ja silloin seksiä on 3-5 krt/vko.
Millaista tavallisesti? Ihanaa. Mies tuntee minut ja tietää mistä pidän. Myös itse teen kaikkeni, jotta mieheni nauttisi. Riippuu ihan fiiliksestäkin, onko ns. tavallista rakastelua vai vähän rajumpaa.
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? Vaihtelee niin paljon, että en vastaa mitään. Riippuu fiiliksestä.
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? Ei ole pettänyt, itse en ole haaveillut. Miehen pään sisään on paha nähdä, eikä varmasti myöntäisi, vaikka olisikin haaveillut. =D
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? Juuri menkkojen jälkeen voisi omat halut olla vähän voimakkaammat.
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? Miehen seksitaitoja. On aivan uskomaton!!!!
Parisuhteen ikä? 7v.
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? 26/28
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 3, 0-6v.Kuinka usein teillä on seksiä? 1-5 krt/vko
Millaista tavallisesti? Esileikkiä,suuseksiä,yhdyntäKuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? Joka viikko
Ei tietääkseni
En mitään, jutellaan ja kokeillaan avoimesti. Lasten kasvettua enemmän aikaa seksille?
Avoimuuden ja rehellisyyden en haluaisi ikinä poistuvan.
suhde 1,5v
minä: nainen 27, mies 27v
mulla lapsia 3 alle kouluikäistä
seksiä on 3-6 päivänä viikossa.. joskus kolmekin kertaa päivässä mutta tavallisesti 1-2.
kumpikaan ei ole pettänyt ja oletan keskusteluiden pohjalta ettei siitä ole kummallakaan haaveita.
tavallisesta poikkeavaa.. hmm. seksi on usein vaihtelevaa ja monipuolista kokeilua.. peppuseksi ei kuulu valikoimaan kummankaan tahdosta mutta muutoin ei juuri rajoitteita.
aina silloin tällöin kokeillaan uusia paikkoja ja asentoja; lähinnä kun on lapsivapaata.. ehkä parin kk välein harrastellaa jossain erikoisemmassa paikassa kuten vaikka näkötornissa, metsäpolulla kesken kävelyn tms.
en oikeastaan haluaisi muuttaa mitään. seksielämämme muuttuu hiljalleen taisaisesti inspiraation mukaan mutta perusseksi on myös hyvää.
Parisuhteen ikä? 2vuotta
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? M 23 N 22
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 3 lasta, 6kk 4v 6v
Kuinka usein teillä on seksiä? kerran viikkoon
Millaista tavallisesti? "Villiä", monipuolista, pitkäkestoista
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? Aina käytetään käsiä, suita ja toisinaan leluja
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? Mies on harrastanut seksiä, minä suudellut muita
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? Haluaisin haluta enemmän
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? En osaa sanoa
Parisuhteen ikä? 14 vuotta
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? n. 36 M/N
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 1Kuinka usein teillä on seksiä? kerta viikko
Millaista tavallisesti? kivaa
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa?Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? ehkä
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa?(Toivoisin rehellisiä vastauksia)
parisuhde n 15 v
4 lasta.
seksiä pimeessä peiton alla max 1 krt kuussa (ottaa päähän kun tahtoisin enemmän)
4 lasta, jotka eivät tähän vaikuta vaan vaimon haluttomuus.
Mitään erikoista ei ole ikinä, ei suuseksiä tms.
Kyllästynyt olen. Vaimo ihmettelee miten seksi voi olla minulle niin tärkeä asia. Haluaisin ehkä 3 kert viikossa noin keskimäärin. Sit haluaisin hankkia vaimolle kauniita alusvaatteita mut se ei halua niitä käyttää. Olen aika epätoivoinen
Parisuhteen ikä? 12v
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? -Minä nainen 45 mies 48
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka?-6 (ei yhteisiä) iät 16-24
Kuinka usein teillä on seksiä? -2-5 kertaa viikossa
Millaista tavallisesti? -Ihan tavallista,arki-iltaisin jotain nopeaa, vkl vähän enemmän kun suuseksit yms mukana
-No tosi harvoin oikeastaan
Onko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? -Minä olen monesti haaveillut aikaisemmin, ja yhdesti pettänyt jota kadun syvästi.Ei tule toistumaan enkä oikeastaan enää haaveilekaan. joskus haaveilen kyllä naisen kanssa olemisesta, mutta se on fantasia tasolla nyt.
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi?- kuviot vaihtelevammaksi, haluaisin että mies olisi halukkaampi kokeilemaan eri juttuja ja tekisi selviä aloitteita nykyistä enemmän
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa?- sitä aitoa läheisyyttä mikä meillä on, vaikka joskus kikkailemme ja temppuilemme niin se ei koskaan tunnu suorittamiselta
3 lasta, 2 alakouluikäistä ja yksi alle 5.v.
Seksiä välillä monta kertaa per vko, välillä taukoa. Fiiliksen mukaan.
Peruseksiä. Suuseksiä, yhdyntää, kimpparunkuttelua, anaaliseksiä.
Viimeksi eilen oli jotain erikoisempaa. Mulla yks juttu mistä pidän ( vasta olen huomannut) ja mies -kultainen kun on- toteutti taas se. Ja ei, kyseessä ei ole eriteleikit, eläinjutut, lapsijutut eikä s&m leikit.
Kumpikaan ei ole pettänyt eikä siitä haaveiltu. Ollaan edellisten liittojen kautta saatu havaita miten tuhoisaa se on.
En itse asiassa tahtoisi muuttaa mitään. Tämä on hyvä näin,toivottavasti saamme nauttia toisistamme ja seksistä vielä vanhoinakin.
lopettaa pitkä parisuhde sen vuoksi että seksi ei suju tai sitä on liian vähän? Tuntuu hurjalta ja vaimo ei meinaa sitä ymmärtää: miten voi olla noin tärkeä asia? Noh mulle se vaan tuntuu olevan
Parisuhteen ikä?
+10v
n 35v pariskunta.
Kouluikäisiä.
Kerran kuussa tai kahdessa.
Millaista tavallisesti?
Aika tavallista, yleensä nainen ratsastaa.
No kai se on tavallisesta poikeavaa jos ei tarvi omin käsin nauttia.
Kyllä haaveiltu on ja avoimia halujen suhteen oltu.
No aika paljonkin. Kai se ois vaan parasta kun ei haluis ollenkaan.
Puolisoa. Omin käsin jos ei kerran muuten. Temput tai muutokset ei taida enää auttaa.
Parisuhteen ikä? 20 vuotta
Sinun ja kumppanisi ikä ja sukupuoli? Minä 43, mies 45
Lasten lukumäärä ja ikähaarukka? 2, 15-20Kuinka usein teillä on seksiä? kerta 2 kuukaudessa
Millaista tavallisesti? Tylsää
Kuinka usein on jotakin tavallisesta poikkeavaa? ei koskaanOnko jompi kumpi joskus pettänyt tai haaveillut siitä? Minä ainakin, olen pettänyt, en kadu
Mitä haluaisit muuttaa seksielämässäsi? Kaiken
Mitä et haluaisi koskaan muuttaa? Ks ed vastaus(Toivoisin rehellisiä vastauksia)
eri sukupuolta, 49 ja 50 v, 5 lasta 8-18 v, 1-2 x vko, tavallista, harvoin, olemme pettäneet molemmat, en mitään