Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhempi ihminen tulee ilman lasta baby bioon?

Vierailija
07.03.2012 |

Käykö teidän elokuvateatterin vauvanäytöksissä vanhempia ihmisiä yksinään, jotka pyrkivät juttelemaan äitien kanssa näiden lapsista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain nähdä pienokaisia, jos vaikka omat lapset ovat jo isoja ja asuvat kaukana? Toisaalta vastaus kysymykseesi on, että ei käy. :)

Vierailija
2/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kävisi jos olisi joku muu vaihtoehto mennä leffaan kuin baby bion näytökset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kävisi jos olisi joku muu vaihtoehto mennä leffaan kuin baby bion näytökset..

Näin minäkin ajattelen ja juuri siksi nousi niskakarvat vähän pystyyn viimeksi leffassa.

ap

Vierailija
4/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi mies haastatellut elokuvan jälkeen ja ennen kyseli lapsesta kaikkea. Minusta se oli aika outoa kieltämättä. Tässä maailmassa ei voi olla ihan sinisilmäinen kun tapahtuu jotain poikkeuksellista, eikä siis todellakaan kannata olla liian luottavainen. Missä päin olit elokuvissa?

Vierailija
5/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ enemmän valoa.

Monelle migreeniin taipuvaiselle ei se liian hämärä leffateatteri sovi, lisäksi monille leffassa on liian kovat äänet.

Silloin on helpompaa valita näytös, jossa äänet ovat hiljempaa.

Juttelee, koska vanhemmat ihmiset nyt ovat sellaisia, kenties myös yksinäinen? Itse olen 40+ ja lapset jo koululaisia, herkästi juttelen vauvojen ja äitien kanssa jos sellainen tilanne tulee.

Vierailija
6/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ enemmän valoa.

Monelle migreeniin taipuvaiselle ei se liian hämärä leffateatteri sovi, lisäksi monille leffassa on liian kovat äänet.

Silloin on helpompaa valita näytös, jossa äänet ovat hiljempaa.

Juttelee, koska vanhemmat ihmiset nyt ovat sellaisia, kenties myös yksinäinen? Itse olen 40+ ja lapset jo koululaisia, herkästi juttelen vauvojen ja äitien kanssa jos sellainen tilanne tulee.

Näin varmaan on, mutta esim. minua "haastatellut" mies oli noin 50 v. eli ei vielä sellaisessa pappojen rupatteluiässä. Sanoinkin jo, etten oikein pitänyt siitä, tarkoitti hän sitten mitä tahansa kyselyillään.

Vierailija
7/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi mies haastatellut elokuvan jälkeen ja ennen kyseli lapsesta kaikkea. Minusta se oli aika outoa kieltämättä. Tässä maailmassa ei voi olla ihan sinisilmäinen kun tapahtuu jotain poikkeuksellista, eikä siis todellakaan kannata olla liian luottavainen. Missä päin olit elokuvissa?

En oikein viitsi sanoa tarkkaa paikkaa, ettei kukaan tunnista itseään. Tiedä sitä vaikka tämäkin mies olisi av-mamma. :D Tai vaikka itse Tero.

ap

Vierailija
8/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi jo 2 vuotias eikä taatusti viihtyisi siellä. Mutta kiva tieto, että äänet on niissä hiljaisemmalla, en voi sietää normileffateattereiden äänenvoimakkuustasoa. Voisin siis käydäkin yksin.

T: asiallinen äiti, joka jättää lapsenne rauhaan:)

Vierailija
9/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pedofiili. Todella oudolta kuulostaa että lapseton kävisi vauvaleffoissa.