Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään ihmettele, että monet miehet ajautuvat pettämään

Vierailija
07.03.2012 |

Lasten synnyttyä naisella on joku ihme "syy" rupsahtaa, pihdataan syystä ja ennenkaikkea syyttäkin, ollaan aina kärttyisiä ja katkeria sille osapuolelle, jonka elämää lapset eivät niin paljoa rajoita ja se vähäkin seksielämä on tasoa lauantaisin peiton alla pimeässä.

Kuuntelin just ystävän tilitystä siitä, kuinka tämä epäilee miehen käyvän vieraissa ja mielessäni ajattelin, että sitäpä saa mitä tilaa. Kiloja tullut lasten jälkeen ainakin 20 (ja nuorinkin on jo siis parivuotias), hiihdetään verkkareissa paikasta toiseen ja se entinen elämänilo vaihtuu siihen, että stressataan milloin mistäkin ja puhutaan vaan ja ainoastaan lapsista.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin joku kirjoitti, että kun mun mies ei koskaan järjestä mulle sellaista yllätystä kun haluan tai en viitsi ottaa suihin kun se on inhottavaa.

No ihan sama toisaalta. Mä olen yh ja varatut on parhaita fuck buddyjä ja erittäin anteliaita lahjojen ostajia.

Vierailija
2/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieti sitten miksi miehesi pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne saatanan akat, antavat itsensä rupsahtaa eivätkä jaksa ajatella kuin lapsia. Perkele!

Vierailija
4/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

timanttisen rannekorun. Sorry sille rouvalle, jonka talousrahoista ne on pois.

Vierailija
5/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä lienee pettäjissä nykyään lähes yhtä paljon kuin miehiäkin.

Mun mielestä suurin syy on vaikeus sitoutua ja vaikeus jättää oma kiva välillä taka-alalle muiden ihmisten tarpeiden vuoksi,koskee sekä miehiä että naisia.Se on tämän nykyisen kulttuurin ja ilmapiirin tulosta.

Vierailija
6/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Sain juuri fuck buddyltäni timanttisen rannekorun. Sorry sille rouvalle, jonka talousrahoista ne on pois.

mun shaking hands -buddylta vaaleanpunaisen avoauton täynnä koruja ja pörröisiä poneja.

Vierailija
7/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne saatanan akat, antavat itsensä rupsahtaa eivätkä jaksa ajatella kuin lapsia. Perkele!

Osin toki töidenkin takia pakko, mutta ei miehelle lapsen syntymä ole mikään oikeutus kymmenien kilojen lihomiseen tai pukeutumistyylin täydelliseen muuttamiseen.

Vierailija
8/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun tuttavapiirini miehet panostavat lapsen jälkeen itseensäkin Osin toki töidenkin takia pakko, mutta ei miehelle lapsen syntymä ole mikään oikeutus kymmenien kilojen lihomiseen tai pukeutumistyylin täydelliseen muuttamiseen.

nuo sun tuttavapiirin miehet eivät myöskään ole joutuneet käymään raskauden, synnytyksen ja imetyksen aiheuttamia muutoksia kehossa ja hormoonitoiminnassa, eivätkä he myöskään todennäköisesti ole pienten vauvojen ja lasten kanssa kotona.

Vierailija
9/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä siis nyt pettää, kun mies on lihonut 15kg seurusteluajoiltamme eikä enää anna?

Mieheni ei pidä huolta kunnostaan tai ulkonäöstään, eikä hän edes ole synnyttänyt kahta lastamme. Äijällä on myös ryppyjä ja kivekset roikkuvat enemmän kuin 10 vuotta takaperin. Olenko nyt oikeutettu hakemaan seksiseuraa muualta?

Vierailija
10/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan, joten ukkoni käy vieraissa ihan muista syistä kuin sen takia, että en olisi timmissä kunnossa ollut 3 kk synnytyksen jälkeen.

Vierailija
11/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan, joten ukkoni käy vieraissa ihan muista syistä kuin sen takia, että en olisi timmissä kunnossa ollut 3 kk synnytyksen jälkeen.

Annatko? Jos annat, niin muutenkin kuin kerran viikossa/kuussa perusseksiä pimeässä peiton alla? Onko teillä yhteistä aikaa miehen kanssa? Puhutteko mistään muusta kuin lapsesta ja arjesta? Rikotteko ikinä rutiineita?

Vierailija
12/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te naiset tajuatte, ettei ole mitään väliä paljonko miehellenne annatte? Vaikka mies kuinka lähtisi luotanne tyydytettynä, niin tuore pillu on aina tuore pillu.

Vierailija
13/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko? Jos annat, niin muutenkin kuin kerran viikossa/kuussa perusseksiä pimeässä peiton alla? Onko teillä yhteistä aikaa miehen kanssa? Puhutteko mistään muusta kuin lapsesta ja arjesta? Rikotteko ikinä rutiineita?

Mies haluaisi joka viikko, en viitsi pyykätä niin paljon. Perusseksi on minusta ihan mukavaa, en kaipaa mitään anaalitappimeininkiä. Yhteistä aikaa on joka päivä, noin tunnin ainakin, mutta silloin olemme aika väsyneitä eikä oikein jaksa jutella. Meillä on harrastuksia, joissa käymme kerran viikossa. JOs ei riitä, niin ei riitä. Epäilen, että mieskään ei enää golfaa tai hiihdä vaan käy hutsunsa luona.

En jaksa enää edes suuttua. Olen raskaaana, joten ei se tee hyvääkään.

Vierailija
14/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin joku kirjoitti, että kun mun mies ei koskaan järjestä mulle sellaista yllätystä kun haluan tai en viitsi ottaa suihin kun se on inhottavaa.

No ihan sama toisaalta. Mä olen yh ja varatut on parhaita fuck buddyjä ja erittäin anteliaita lahjojen ostajia.

suihin, niin heido vaan. Ja kyllä mä toivon, että mua joskus huomioidaan ja vaikka yllätetäänkin.

Kyllä ne taitaa olla tietynlaiset miehet, jotka pettää. Mä olen lihonut 30 kg siitä, kun alettiin seurustella, enkä tosiaan ota suihin koskaan. Verkkareissa en kulje kuin kotona ja ihan sama ihminen minä olen, vaikka olen kahdesti ollut raskaana ja kauheasti niitä kakaroita imettänytkin. Mutta minäpä olen niin onnekas, että olen löytänyt rinnalleni miehen, joka arvostaa ja rakastaa minua muista syistä, kuin ulkonäön takia.

Vierailija
15/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisten arvostelijoiden,seläntakana haukkujien miehet käy vieraissa. Tai ehkä ap:lla ei ole mitään käsitystä edes parisuhteessa elämisestä.

Olin raskausaikana muodokkaampi kuin normaalisti ja täynnä intohimoa. Miehellä itsellään oli asenneongelma ja piti raskaanaolevaa vaimoa ällöttävänä. Eli väännäpä tääkin vielä mun syyksi.

Vierailija
16/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On terveellistä että puhutaan millaista seksiä tahtoo ja miten usein, puolin ja toisin.

Ihan sama se on sitten mitä fantasioi, mitä kamalaa siinä on jos tahtoo romantiikkaa?

Ap kirjoittaa eri aiheesta; eli siitä kun nainen jää kotiin kun saa lapsen. Tässä voi mennä vuosikausia jos lapsia hankkii useamman.

Ei olla enää se entinen nainen joka käy kampaajalla tai pukeutuu mukavan näköisesti. Pylly leviää eikä mikään kiinnosta.

Tuo sama tapahtuu monelle miehellekin: maha kasvaa ja kunto rapistuu, naamaan kasvaa epämääräinen risukko.

Huomaavaisuus puuttuu, on jäljellä enää äiti joka jättää elämättä ja saa sillä marttyyrinkehän. Kukaan ei pakota jäämään kotiin mutta jotenkin siitä oikeudesta kasvaa suuri velvollisuus joka taakkana painaa naisen lyttyyn.

Vierailija
17/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele edes kirjoittamaan :D

Vierailija
18/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisten arvostelijoiden,seläntakana haukkujien miehet käy vieraissa. Tai ehkä ap:lla ei ole mitään käsitystä edes parisuhteessa elämisestä.

Olin raskausaikana muodokkaampi kuin normaalisti ja täynnä intohimoa. Miehellä itsellään oli asenneongelma ja piti raskaanaolevaa vaimoa ällöttävänä. Eli väännäpä tääkin vielä mun syyksi.

Tuossa tapauksessa sulla olisi ollut oikeus pettää, kun perustarvetta, seksiä, ei kyetty parisuhteessa tyydyttämään.

Vierailija
19/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä ei saa olla oikeutta vaikka kuvitelmiin että satuttaa lasta?

Sanoiko mies sinulle oikeasti että sä ällötät?

Meillä on monta lasta, eikä seksielämä rajoitu ainoastaan raskausaikaan. Ap tarkoitti nyt äitejä jotka unohtaa itsensä.

On minullakin ollut raskaus jolloin panetti kuin kani. Hormooneja juu mutta ei se kestä vuosia.

Vierailija
20/44 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ukkos olla velttovirtanen ja varmasti vieras pimpero kelpaa jos eteen ottaa sopivassa saumassa yleensä sikapossut ei miehiä kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän