Ärsyttää yh äidit, jotka ovat röökanneet silloin kun ovat olleet raskaana
eivät ole antaneet vauvoillensa tarpeeksi unta ja ruokaa. Ja kehtaavat olla kateellisia äideille, joilla on mies kotona, lapset hyvin syöneitä, levänneitä ja TYYTYVÄISIÄ!
Tukehtukaa katkeruuteenne!
Kommentit (19)
mua vaan ärsyttä sellaset luuseri äidit, joita vituttaa toisen menestys niin paljo, että keksivät sitten kaikenlaisia ilkeitä ja hulluja juoruja ja tarinoita, että itelle tulis parempi olo. Mut hei, ei se teidän olo siitä parane yhtään.
ap
mua vaan ärsyttä sellaset luuseri äidit, joita vituttaa toisen menestys niin paljo, että keksivät sitten kaikenlaisia ilkeitä ja hulluja juoruja ja tarinoita, että itelle tulis parempi olo. Mut hei, ei se teidän olo siitä parane yhtään.
ap
Hei!
Relaa nyt ap. Luusereita on ihan teissä perheellisissäkin. Se ei ole yh-äitien etuoikeus ;).
ku meil on miehet. Siis niinku ei olla ollenkaa niinku luusereita, vaikka roikutaan täällä jossain vauva-palstalla haukkumassa yh-mutseja ja kehumassa itteemme. Hitto ne on kateellisii noi yh mutsit meille. Mulle ei tuu yhtään parempi olo, että mä sanon tän, mut jonku tää on sanottava. Me perheelliset ollaan niin paljon parempii, ja jos me poltetaan raskaana tupakkaa niin se ei niinku vaikuta edes niihin lapsiin, ku niil on PERHE!
*huoh*
odottavalla yh-äidillä joka tupakoi verrattuna odottavaan äitiin, joka tupakoi ja on parisuhteessa?
Taitaa ap:n katkeruus nyt kohdistua nimenomaan tuota kirjainyhdistelmää yh-kohtaan. Onko se niin ärsyttävä siksi, että todellisuudessa ap pelkää kuollakseen sitä että hänestä tulisi yh?
No, onhan tuokin yksi tapa käsitellä ahdistusta.
Sun kirjoitustyylisi kyllä tunnistaa, senkin provo.
Mitenkäs se miehesi runkutus?
Sun kirjoitustyylisi kyllä tunnistaa, senkin provo.
Mitenkäs se miehesi runkutus?
teinien iltapuuhat
eivät ole antaneet vauvoillensa tarpeeksi unta ja ruokaa. Ja kehtaavat olla kateellisia äideille, joilla on mies kotona, lapset hyvin syöneitä, levänneitä ja TYYTYVÄISIÄ!
Olen yh ja hyvin levännyt, ja nälkä ei ole koskaan, laskut maksettu joka kuukausi. ja oho, rahaakin jää kuukaudessa "turhuuksiin" . joten, koitappa itse nyt etsiä se onni jostain.
olet ällöttävä.
Miksi ei voi röökata raskaana?! Tupakoinnin haitallisista vaikutuksista sikiöön on hyvin vähän ristiriidatonta empiiristä tutkimusta. (Haiseehan se toki pahalle.)
katkeralta ihmiseltä..
Yh-minäkin, laskut maksettu, lapset ruokittu ja rahaa jää "turhuuksiin" minullakin. Jos vauva ei nuku miten sille annetaan tarpeeksi unta?
Olen yh ja hyvin levännyt, ja nälkä ei ole koskaan, laskut maksettu joka kuukausi. ja oho, rahaakin jää kuukaudessa "turhuuksiin" . joten, koitappa itse nyt etsiä se onni jostain.
olet ällöttävä.
Vaan lapsesi, joka huutaa koska pidät sitä välässä ja olet opettanut nikotiinille.
Tää palsta taitaa olla täynnä katkeria yh-äitejä ottaen huomioon kuinka paljon olen saanut tähän vastauksia.
Vali, vali, vaan. Tukehtukaa katkeruuteenne :D
Mun lapset on onnellisia ja tyytyväisiä ja rauhallisia, koska niillä on kaikki hyvin. Hähhää!
ap
Miksi ei voi röökata raskaana?! Tupakoinnin haitallisista vaikutuksista sikiöön on hyvin vähän ristiriidatonta empiiristä tutkimusta. (Haiseehan se toki pahalle.)
Tikahdun nauruun! Lapsesi on liian pienikokoinen koska olet röökannut raskaana. Eikä sillä mitään koliikkia oo. Nikotiinin tuskaa se huutaa. Lapsi raukka.
Vai empiiristä tutkimusta. Ootko oppinut uuden vierasperäisen sanan? :DDD
Ensinnäkin minulla ei ole lapsia. Toisekseen "empiirinen" ei suinkaan ole vierasperäinen sana, vaan täysin suomenkielinen, tieteellinen (joskaan ei sivistyssanaa vastaava) termi. Et taida olla kovin akateeminen ymmärtääksesi näitä asioita.
Ensinnäkin minulla ei ole lapsia. Toisekseen "empiirinen" ei suinkaan ole vierasperäinen sana, vaan täysin suomenkielinen, tieteellinen (joskaan ei sivistyssanaa vastaava) termi. Et taida olla kovin akateeminen ymmärtääksesi näitä asioita.
ja tiedän mitä se tarkoittaa, sillä olen akateeminen ja tehnytkin empiirisiä tutkimuksia. Itse et taida tietää mitä se tarkoittaa :D
jos sillä on turvallinen olo ja vatsa täynnä.
on röökaavien yh-äitien nälkäänäkeviä ja turvattomia perillisiä? Yeah, right
joka tupakoi kuin korsteeni raskausaikana, vaikka oli yrittänyt saada vauvaa monta vuotta. Kuulemma lapselle parempi että hän tupakoi kuin että hän stressaa sen vuoksi, että ei saa tupakoida.