Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ajassa takaisin?

Vierailija
07.03.2012 |

Kokeilimme mieheni kanssa ensimmäistä kertaa parinvaihtoa, tosin samassa tilassa. Pitkään olimme siitä puhuneet ja koko asia lähti täysin mieheni toiveesta, minut hän ajan kanssa taivutteli mukaan. Lopultakin ajattelin, että ok, voihan se olla kiihottavaa, mutta ennen kaikkea halusin täyttää rakkaani haaveen. Ihan vilpittömästi niin. Tarkoituksena oli, että tuo kerta olisi ehkä ainoa laatuaan.

Viime viikonloppuna sitten kokeilimme ja kaiken lopputuloksena on vaan erittäin inhottava tilanne. Mieheni on selvästikin masentuneen oloinen, mutta ei halua puhua asiasta mitään eikä paljon muustakaan, ei ollenkaan halua läheisyyttä. Sanoo, että kaikki on hyvin, mutta näenhän minä ettei ole. Ja minäkin kärsin kun en oikein tiedä mitä hän oikein sitten miettii.

Tiedän, että kokeilu ei mennyt ollenkaan tasapuolisesti. Mieheni ei syystä tai toisesta kauheasti pystynyt mitään tekemään ja minun vastaparini taas pystyi. Hirveän ahdistavalta tuntuu nyt varsinkin se, että minä menin niin täysillä mukaan siihen menoon, vaikka huomasin välillä kyllä, että mieheni lähinnä vaan katsoi meitä. Nautin yksinkertaisesti tuossa tilanteessa niin paljon, sitä en voi kieltää, että en osannut siinä tilanteessa ajatella miten mieheni sen tilanteen kokee. Lisäksi olimme mieheni kanssa puhuneet asiasta todella kauan ja hän oli aina vakuuttanut minulle, että hän haluaa nimenomaan, että minä nauttisin täysillä ja siksi vaan annoin mennä. Itse asiassa todella luulin, että hän nauttii siitä, kun saa katsella, että minä nautin niin. Näin hän oli minulle selittänyt aiemmin. Sitten kun koko homman vihdoin loputtua yritin halata miestäni, sydän särkyi oikeasti kun hän ei halunnutkaan halata minua. En muista koska olisi tuntunut niin pahalta. Tunsin itseni petetyksi ja likaiseksi, hylätyksi.

Varmasti miestäni nyt vaivaa jokin riittämättömyyden tunne tms. Tai sitten on järkyttynyt minun toiminnastani. En tiedä olenko todella koskaan innostunut hänen kanssaan ihan tuolla tavalla varmastikin silminnähden mikä tuntuu nyt ihan hirveän pahalta. Oman mieheni kanssa saan vain hyvin harvoin orgasmin, nyt sain kaksikin. Yritin jossain vaiheessa tuolle toiselle miehelle sanoa jotain, että joko riittäisi, mutta hän vaan jatkoi. Siis jatkoi niin, että eihän tuollaiseen varmaan juuri kukaan mies pysty ja kyllä minä nautin. Enkä sitten minäkään enää voinut mitään lopettaa ja kesti varmasti kokonaisuutena hirveän kauan. Voin nyt vain kuvitella miten pahalta miehestäni nyt tuntuu.

Tunnen itseni tyhmäksi ja hirveäksi naiseksi kun aiheutan tuollaista. Tunnen, että olen pettänyt mieheni, jotenkin hylkäsin hänet kun nautin niin toisen kanssa. Toisaalta tunnen, että tämä on paha petos minua kohtaan kun olen kuitenkin rakkaudesta tehnyt juuri mieheni toiveen mukaan. Luulin, että olemme todella yhdessä ja toinen toisiimme luottaen tekemässä jotain mikä tuntui tuolloin etukäteen jotenkin vapauttavalta. Nyt tuntuu, että olen elänyt jossain kuvitelmassa ja ollut tyhmä kun uskoin mieheni suostuttelua. Kaduttaa kaikki.

En tiedä mitä voisin nyt tehdä. Vaikea minunkaan on asiasta puhua. Voinko sanoa, että ei se nyt niin ihmeellistä ollut. Ei se ole uskottavaa. Voin sanoa, että rakastan häntä, mutta tuskin saan mitenkään vakuutettua, että mieheni olisi tuota toista parempi sängyssä. Vartalokin oli kuitenkin monessakin suhteessa ihan jotain muuta kuin omallani, mutta en minä miestäni halua vaihtaa.

Osaako joku neuvoa masentunutta ihan käsittämättömässä tilanteessa. En ymmärrä miten meille näin kävi kun kyse piti olla piristysruiskeesta suhteeseemme.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko toisella miehellä paljon isompi kalu kuin omalla miehelläsi? Todellakin ajatus siitä, että toinen mies panee omaa vaimoa on fantasiana kiihottava, mutta kyllä todellisuus lyö vasten kasvoja kuin märkä rätti, jos nautinto on silminnähden parempaa kuin oman kanssa.

Vierailija
2/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen tuossa edellä sanoin. En halua siitä enempää puhua, mutta voi kai se olla, että tuolla on miehelleni suurikin merkitys. En minä osaa sanoa. Mieheni oma toive oli, että toinen mies olisi mahdollisimman varustettu, minä en sitäkään pyytänyt. Mikä ei sekään yhtään auta tähän tilanteeseen, en voi sanoa hänelle, että lopeta tuo, itse tätä pyysit. Haluan vain, että hänellä ja minulla olisi hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestanne. Tuo on itseasiassa juuri jotain sellaista mitä itse olen mielessäni ajatellut, että voisi käydä jos tuollaiseen uskaltautuisi. Mieheni on nimittäin myös jotain ehdottanut, mutta emme ole mitään tehneet.

En tiedä osaanko neuvoa muuta kuin, että puhua teidän täytyy. Minusta voisit sanoa, että nautit kyllä (koska et varmaan sitä voi ruveta tuollaisen jälkeen kieltämäänkään), mutta rakastat miestäsi ja seksi ja elämä muutenkin on siksi teidän välillänne ihanaa. Ei tuota varmaan kannata itse kokemusta sen enempää vatvoa jossei miehesi sitten pakota sinua siihen. Sano ettet ikinä haluaisi vaihtaa miestäsi ja toivot ettei hän murehdi tuollaisia ihan turhia. En tiedä ajatteletko juuri noin, mutta jotain sinä varmaankin joudut selittelemään, koska totuus tuntuu miehesi kannalta aika karulta. Koita saada miehesi tekemään jotain ihan muuta kanssasi ja kyllä se hänen järkytyksensä tuosta hellittää.

Toivon voimia teille molemmille!

Vierailija
4/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi näki kyllä. Jälkikäteen ei kannata alkaa selittelemään ja vähättelemään.

Miehesi on vaan pakko kestää. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Valitettavasti kaikkia fantasioita ei kannata toteuttaa.

Vierailija
5/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vähän vastaavista kuvioista kiinnostuneena voin sanoa, että voi hyvinkin olla että miehesi nautti sinänsä sinun nautinnostasi ja itseasiassa siitäkin, että partnerillasi oli iso.

Hän saattaa kuitenkin olla nyt masentunut vaan siitä toteutumattomasta. Omasta epäonnistumisestaan ja sen aiheuttamasti miehisyyden kolauksesta. Yritä puhua niin selviää. Ei asia niin huonosti välttämättä ole ja aika korjaa.

Nyt ihan sinänsä epäolennaisena juttuna tähän täytyy sanoa, että harvoin saa lukea ap:n kaltaista tekstiä jossa tunteet yms sellainen välittyy niin vahvana. Sinulla on varmaan kirjoittamisen lahja vaikka kielioppi yms. Tuossa varmaan vähän heittikin.

Tsemppiä juttuun. Miehet jotka tykkäävät tällaisesta saattavat olla hieman erikoisia ja voi olla että yllätyt siitä, että kyse onkin jostain muusta kuin kuvittelit.

Vierailija
6/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattaa kuitenkin olla nyt masentunut vaan siitä toteutumattomasta. Omasta epäonnistumisestaan ja sen aiheuttamasti miehisyyden kolauksesta.

Komppaan. Tosin jos omalle kohdalle kuvittelen, niin kyllä minuakin saattaisi (salaa) vähän kaivella, jos vieras uros saisi naiseni taivaisiin ensi yrittämällä ja itse en. Mutta sehän hommassa on tarkoituskin, nautinnon suominen omalle rakkaalle. Ja mielelläni minäkin soisin sen naiselleni, jos en itse kykenisi sitä tuottamaan.

Turha siitä miehen ainakaan murjottaa on, kun itse on leikin aloittanut. Toivottavasti tajuaa, että lusikka kauniiseen käteen ja omalta naiselta oppituntia pyytämään, että miten se homma kunnolla hoidetaan!

Vierailija
7/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän todella hyvin, miltä miehestäsi nyt tuntuu. Olisin varmasti itsekin poissa tolaltani, jos näin kävisi joskus avovaimoni kanssa.

Minkäänlaista vinkkiä en teeskentelekään osaavani antaa, mutta korostaisin kyllä että älä pidä itseäsi syyllisenä tähän. Miehesi tiesi kyllä nämä riskit, kun hommaa lähti ehdottelemaan. Valitettavasti kaikki ei toiminut niin kuin piti ja hänen pitää nyt käsitellä nämä asiat läpi.

Vierailija
8/42 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena kokenut vähän vastaavaa. Kokeilimme jotakin ja miehelläni ei sitten jännityksestä toiminutkaan. Tuolloin tuntui, että koko maailma on pilalla, mutta annoin miehelleni uuden mahdollisuuden ja siitä se sitten.

Voisitkohan sinä antaa miehesi olla ko. tai jonkun muun naisen kanssa nn olisi vähän tasapuolisempi tilanne. En minäkään usko, että mieli nin olisi miuttunut etteikö olisi nauttinut sinun naitinnostasi. Voi olla, että tuo miehesi haave vaan oli saanut niin suuret mittasuhteet, että kun oma vehje petti, niin harmitus on kova.

Minusta oli hyvä neuvo tuossa edellä puhua sen verran kun pystyy, mutta lisäksi tehdä kahdestaan jotain ihan muuta. Muistuu taas mieleen, että elämässä ja suhteessanne on varmasti muutakin kuin vain seksi.

Vierailija
9/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena kokenut vähän vastaavaa. Kokeilimme jotakin ja miehelläni ei sitten jännityksestä toiminutkaan. Tuolloin tuntui, että koko maailma on pilalla, mutta annoin miehelleni uuden mahdollisuuden ja siitä se sitten.

Ai että annoit miehellesi oikein "anteeksi" ja mahdollisuuden kun ei jännityksessä seisonut? Kuinka lojaalia! :D

Vierailija
10/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos tilanne olisi niin, että harrastaisitte M+2N kimppaa jossa mies laukeaisi useasti, kiimaisesti ja villisti sen toisen naisen kun teidän omassa arkiseksissä miehesi olisi erektioltaan lerpsuva eikä saisi juuri koskaan orgasmiaan panemalla. Tuntuisi teistä pahalta?

Vierailija
11/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,

mitä mietit tai tunsit kun vieras mies pani sinua? Et sitten ajatellut miehesi tunteita vaan ulisit kaksi orgasmia siinä toisen miehen kanssa! Miten sait orgasmin vaikka tilanne oli varmasti kummallinen ja huomasit miehesi olevan sivustakatselija?

Vierailija
12/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua en osaa tässä neuvoa, mutta voin kertoa hieman vastaavanlaisesta tilanteesta, tosin paaaljon lievemmässä muodossa. Suhteemme alkuvaiheessa, kuitenkin jo vakiinnuttua, juttelimme minun aloitteestani seksistä entisten kanssa, fantasioista yms. Toivoin rehellisyyttä ja sitä sain, voi pojat... =D Tiesin varmaksi, että mies rakastaa mua, mutta kyllä kirpaisi kuulla niitä juttuja, mitkä alkuun kiihottivat, sitten ne jäivät vain kaivertelemaan. Vai oli niin ihanaa, ja on ollut niin tiukkaa ja kaunista, mrrrh... Kyllä minäkin menin sen jälkeen vähän etäiseksi, tuntui että miten ikinä juuri minä yksin voin sitten enää riittää. Mies sanoi että niin se vaan on että riitän ja pahoitteli että oli satuttanut minua.

Avainjuttu tulee siinä, että mun itseni täytyi se asia käsitellä. MINÄ olin kysynyt, minä heitin bensaa liekkeihin kysymällä yksityiskohtaisemmin vaikka tuntui jo pahalta kuulla - ei mies voinut tietää että jokainen sana rikkoo mua vähän, näkihän se kuinka alkuun ne vaan kiihotti mua (ajatella miestä toisen naisen kanssa ja kuulla niistä yksityiskohtaisesti). Minun oli se asia käsiteltävä päässäni, pantava se lokeroon, uskoa miestäni kun hän sanoo että minä enemmän kuin riitän ja minua hän rakastaa. (Oppituntini oli, etten ole tuon jälkeen kysellyt asioita, joita en välttämättä kestäisikään kuulla... =D )

Tämä olisi sinun miehesikin nyt tehtävä, et sinä voi oikein juuri mitenkään tilannetta auttaa. Et ole tehnyt väärin, teit mitä sinulta pyydettiin ja siinä uskossa että se on todellakin se, mitä miehesi eniten haluaa. Ja varmasti halusikin, ja voihan hyvin olla, että miehesi juuri nyt käsittelee sitä asiaa päässään. Sattuu, kirvelee, vituttaa - mutta ehkä hän järkevänä miehenä osaa lokeroida sitä asiaa kuitenkin juuri kuten asiaan kuuluu, ja loppujen lopuksi asia saa oikeat mittasuhteet. Totta kai asia tuntuu nyt järisyttävän suurelta teistä molemmista, kun se on näin tuore, mutta niin kuin kaikki järkyttävät asiat, se menettää merkitystään kunhan aika kuluu. Ja kuten tuo yksi hyvä neuvo kuului - tehkää jotain yhdessä, älä väkisin vaadi puhumaan, parisuhteessa kun ei ole kyse yksin seksistä.

Kirjoitat niin rakastavasti ja arvostavasti miehestäsi, kertomalla esim. nuo "mittasuhdeasiat" niin neutraalisti kuin voi, että melkein voisi olla sen arvoista näyttää tämä ketju miehellesi. Et sinä asialla hehkuta, kerrot vain realistisesti ja kaikesta paistaa läpi kuitenkin paha olosi ja pettymyksen tunteesi ja ennen kaikkea rakkautesi häneen.

Kyllä se siitä, usko pois. =)

N29

Vierailija
13/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin AP kirjoitti tällaisia :

"Tiedän, että kokeilu ei mennyt ollenkaan tasapuolisesti. Mieheni ei syystä tai toisesta kauheasti pystynyt mitään tekemään ja minun vastaparini taas pystyi. Hirveän ahdistavalta tuntuu nyt varsinkin se, että minä menin niin täysillä mukaan siihen menoon, vaikka huomasin välillä kyllä, että mieheni lähinnä vaan katsoi meitä. Nautin yksinkertaisesti tuossa tilanteessa niin paljon, sitä en voi kieltää, että en osannut siinä tilanteessa ajatella miten mieheni sen tilanteen kokee. "

"En tiedä olenko todella koskaan innostunut hänen kanssaan ihan tuolla tavalla varmastikin silminnähden mikä tuntuu nyt ihan hirveän pahalta. Oman mieheni kanssa saan vain hyvin harvoin orgasmin, nyt sain kaksikin. Yritin jossain vaiheessa tuolle toiselle miehelle sanoa jotain, että joko riittäisi, mutta hän vaan jatkoi. Siis jatkoi niin, että eihän tuollaiseen varmaan juuri kukaan mies pysty ja kyllä minä nautin. Enkä sitten minäkään enää voinut mitään lopettaa ja kesti varmasti kokonaisuutena hirveän kauan. "

Vierailija
14/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja, että esimerkiksi koolla ei ole väliä. AP n tapauksessa sillä näyttää ainakin olleen todella olennainen merkitys, koska tuskinpa vieraan miehen kanssa orgasmien saaminen yhdynnässä ja vielä oman miehen katsellessa olisi muuten ollut mitenkään mahdollista. Vielä kun lisätään tähän palstan naisten yleinen väite, että todella harva nainen saa orgasmeja yhdynnässä niin ei voi kuin ihmetellä, että ovatko kaikki tosiaan pienimunaisten tumpeloiden kanssa. Jos jonkun mr. Isomuna nobodyn kanssa orkut tulee tuosta vaan. Naiset eivät ehkä olekaan sellaisia mitä väittävät eli pystyvät kyllä nauttimaan, vaikka ei olisikaan mitään sielujen sympatiaa ja romantiikkaa vaan puhdasta kiimaa!

Vierailija
15/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ainakaan ole niin teräksenluja itsetunto, että minulle riittäisi pelkkä rakkaus. Tarkoitan siis tilannetta mikä AP n tapauksessa nähtävästi on, että nainen ei voi kieltää etteikö iso kalu tuntunut huomattavasti paremmalta kuin oman miehensä kalu. Kukaan mies ei halua kuulla naiseltaan, että edellisillä miehillä on ollut isoja kaluja ja seksi on ollut mahtavaa ja nainen ajattelee, ehkä jopa kaiholla niitä aikoja. Voi miettiä, mikä tilanne on tässä, kun olemassa olevaan suhteeseen haetaan tällaisia lisämausteita, kun mikään ei enää riitä. Siitä vain sitten vakuuttelemaan rakkautta miehelle. Oma kokemukseni on, että rakkaus on myös naiselle aika häilyvä tunne ja mm. pettäminen onnistuu mainiosti vaikka rakkaus toiseen ei olisikaan päättynyt. Mitä on sellainen naisen rakkaus, jossa myönnetään, että vieraan kanssa on ollut sellainen fiilis seksissä mitä ei ole ollut ikinä oman miehen kanssa? En minä ainakaan sellaista rakkautta ymmärrä enkä tarvitse.

Kirjoitat niin rakastavasti ja arvostavasti miehestäsi, kertomalla esim. nuo "mittasuhdeasiat" niin neutraalisti kuin voi, että melkein voisi olla sen arvoista näyttää tämä ketju miehellesi. Et sinä asialla hehkuta, kerrot vain realistisesti ja kaikesta paistaa läpi kuitenkin paha olosi ja pettymyksen tunteesi ja ennen kaikkea rakkautesi häneen.

Kyllä se siitä, usko pois. =)

N29

Vierailija
16/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parempaa moraalistin esimerkkiä ei voi ollakaan, ettei bensan kanssa kannata leikkiä tulitikkuleikkejä.

Ennen kuin minut kivitetään, niin todetaan, että meitä taitaa olla niin erilaisia ihmisiä, että tuokin onnistuu osalle.

Vierailija
17/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kannattaa ja olla kannattamatta.

Nyt kannattaisi laittaa faktat pöydälle:

Miksi nainen sai 2 kertaa kun oman ukon kanssa saa harvoin?

Miksi miehesi ei pystynyt mihinkään?

Ilmiselvä vastaus mikä ensimmäiseksi tulee mieleen - miehesi näki että toisella on paljon isompi vehje ja tajusi miltä tuntuu olla pikkupili. Ja ulvoessasi orkuissasi ymmärsi ettei hänen pilillä tehdä taikoja, vielä lisä ruoskimista annoit miehellesi hokemalla orkkujen jälkeen :"lopeta, lopeta" ja kuitenkin jatkoit...

Tämä ei tietenkään ole välttämättä totuus voihan olla että miehesi jännitti vain ja että vieraalla miehellä ei ollut isompi, olit vain itse ylikiihottunut tilanteesta, ehkäpä salaa nautit kun huomasit ettei miehsi pystykkäään ja itse saat hyvää kyytiä.

Toisaalta voi olla että mitä tapahtui on näiden ja monen muun asian kombinaatio minkä voi vain ymmärtää te kaksi siellä omassa suhteessanne jos vain pystyisitte puhumaan ja käsittelemään asiaa.

Hyvä esimerkki aina fantasioista unelmoiville.

Ja siitä ettei osata nauttia siitä mitä on vaan surraan sitä mitä ei ole.

Suosittelen nauttimaan siitä mitä on jos ette ole varmoja itsetuntonne vahvuudesta tai jos ette kestä sitä että jollain on aina isompi tai parempi kroppa tai kireämpi toosa.

Sisu pastillin valmistus suomessa loppuu.

Vierailija
18/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helvetin hyvä esimerkki siitä, että ei voi tietää kuinka käy ja edes rakkaan "haluja" ei kannata toteuttaa aina.

Kuinka moni mies olisi valmis ottamaan riskin, että vaimo saisi kokeilla saako toisen miehen kanssa yhdyntäorgasmin? Olisihan se toisaalta kauhean kaunis ja epäitsekäs ajatus jos haluaisi vaimon kokevan sen edes kerran eläessään, mutta toisaalta ihan vitun katkeraa jos itse ei saisi pantua naistaan orgasmiin ja sitten joku toinen tuosta vaan panee omalle kullalle sarjaorkut!

Vierailija
19/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ainakaan ole niin teräksenluja itsetunto, että minulle riittäisi pelkkä rakkaus. Tarkoitan siis tilannetta mikä AP n tapauksessa nähtävästi on, että nainen ei voi kieltää etteikö iso kalu tuntunut huomattavasti paremmalta kuin oman miehensä kalu. Kukaan mies ei halua kuulla naiseltaan, että edellisillä miehillä on ollut isoja kaluja ja seksi on ollut mahtavaa ja nainen ajattelee, ehkä jopa kaiholla niitä aikoja. Voi miettiä, mikä tilanne on tässä, kun olemassa olevaan suhteeseen haetaan tällaisia lisämausteita, kun mikään ei enää riitä. Siitä vain sitten vakuuttelemaan rakkautta miehelle. Oma kokemukseni on, että rakkaus on myös naiselle aika häilyvä tunne ja mm. pettäminen onnistuu mainiosti vaikka rakkaus toiseen ei olisikaan päättynyt. Mitä on sellainen naisen rakkaus, jossa myönnetään, että vieraan kanssa on ollut sellainen fiilis seksissä mitä ei ole ollut ikinä oman miehen kanssa? En minä ainakaan sellaista rakkautta ymmärrä enkä tarvitse.

Kirjoitat niin rakastavasti ja arvostavasti miehestäsi, kertomalla esim. nuo "mittasuhdeasiat" niin neutraalisti kuin voi, että melkein voisi olla sen arvoista näyttää tämä ketju miehellesi. Et sinä asialla hehkuta, kerrot vain realistisesti ja kaikesta paistaa läpi kuitenkin paha olosi ja pettymyksen tunteesi ja ennen kaikkea rakkautesi häneen. Kyllä se siitä, usko pois. =) N29

Niin, onko se sitten siitä itsetunnosta kiinni vai mistä. Kuten kerroin omassa tapauksessani, mies kertoi kyselyjeni jälkeen entisistään ja sanoi jopa sen, että joku on ollut kireämpi. En voi häntä tästä syyttää, koska kiihkeänä näitä kyselin ja alkuun se antoi selvästi buustia... Olihan siinä itseni kanssa kamppailu, että miten minä voin riittää, kun jollain toisella on tiukempi.

Kuten sanoin, se piti vaan käydä läpi omassa päässä ja USKOA ja luottaa mieheen, kun se sanoi, että minä olen näine hyvineni enemmän kuin riittävä. Enhän minä tietenkään voi päästä mieheni pään sisään enkä tiedä (enkä enää haluakaan tietää), mitä hän siellä haaveilee, mutta hän saa haaveilla ja muistella ihan mitä haluaa. Kyllä minäkin voin sanoa (mutten sano, kun ei ole kysellyt), että olen ollut paremminkin varusteltujen miesten kanssa ja kyllä, jopa ajattelen niitä kertoja joskus ja kyllä, jopa kaihoten. Mutta siitä huolimatta, haluan seksiä vain ja ainoastaan oman mieheni kanssa. Ja olen päättänyt uskoa, että mies samoin minun kanssani, vaikka ajatusten tasoilla kuinka palaisi entistensä peteihin! =D Se oli mulle karvas opetus, että mitä et halua tietää, älä lypsä ääneen sanotuksi.

Vierailija
20/42 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla toki paljon viheliäisempi tilanne, tosin et muuta väittänytkään.

Osaatko kuvitella miltä tuntuisi jos näkisit oman miehesi, livenä tai vaikka ex:n kotivideolla, saavan räjähtäviä orgasmeja ja olevan muutenkin ihan villinä kun taas teidän oma seksi olisi rauhallisempaa eikä miehesi saisi orgasmia Sinusta?