Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaginassasi koskaan sellaista vikaa, että

Vierailija
07.03.2012 |

baarissa sopivan määrän siideriä lipiteltyäsi ja kun seuraasi on liittynyt mies, joka on kehunut säkenöivää älyäsi, hyvää huumorintajuasi, hiustesi lennokkuutta, tuuheutta ja kaunista laskeutuvuutta, silmiesi, noiden sielujesi peilien syvyyttä ja monimerkityksellisyyttä, vartalosi sopusuhtaisuutta ja seksikkyyttä, rintojesi ylväyttä ja reisiesi kiinteyttä, niin vaginaa alkaakin kutkuttaa ja se suorastaan huutaa täytettä ja jotain sinne sisäänsä poistamaan tuon kutkan?

Tero

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se alkaa vuotamaankin kuin Niagaran putoukset

Vierailija
2/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liki nelikymppisenä joskus joo mutta usein kyllä häivähtää mielessäni " et jos toi mies lausuu noita sanoja vaan päästääkseen pöksyihini"...mut jos olen ottanut riittävän monta, niin sisäinen ääneni vaimenee ja heittäydyn viettini viemäksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa sopivan määrän siideriä lipiteltyäsi ja kun seuraasi on liittynyt mies, joka on kehunut säkenöivää älyäsi, hyvää huumorintajuasi, hiustesi lennokkuutta, tuuheutta ja kaunista laskeutuvuutta, silmiesi, noiden sielujesi peilien syvyyttä ja monimerkityksellisyyttä, vartalosi sopusuhtaisuutta ja seksikkyyttä, rintojesi ylväyttä ja reisiesi kiinteyttä, niin vaginaa alkaakin kutkuttaa ja se suorastaan huutaa täytettä ja jotain sinne sisäänsä poistamaan tuon kutkan?

...helvata, mua ällöttää äijät, jotka liian suorasukaisesti puhuu jostain reisien kiinteydestä yök miten halpaa. Yleensä äänikin on sellainen lima niillä ja ne on sellaisia viisikymppisiä joilla on insinöörisilmälasit ja naama josta ei tiedä miltä se näyttää. Jos joku käyttää kíihottumisesta ilmausta vaginan kutkutus niin kertoo ihmisestä kaiken ja sen iästä myös, hyi yöks. Riittää et mies on hyvännäkönen, sen ei tarvii sanoa mitään.

Vierailija
4/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tän tarkoitus niinku on?

Vierailija
5/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli piristävä :D

Vierailija
6/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jos joku mies tulee juttelemaan minulle tuollaisia, niin rakastun päätäpahkaa hänen älyynsä ja hyvään makuunsa.

Vierailija
7/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jos joku mies tulee juttelemaan minulle tuollaisia, niin rakastun päätäpahkaa hänen älyynsä ja hyvään makuunsa.

sama täällä, on niin aistikasta että

Vierailija
8/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

notta parempi puol päivää ukon parru persiissä, kuin kytösonnin vahtaamana pitkin kyliä.

Vierailija
9/9 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

notta parempi puol päivää ukon parru persiissä, kuin kytösonnin vahtaamana pitkin kyliä.

]

Mistä näin lahjakkaita kansanviisauksia löytyy. LIEVÄSTI hämärä : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä