Montako kertaa käytät samaa teepussia?
Minä olen käyttänyt tänään kolmesti samaa. Kahdesti peräkkäin heti aamulla ja nyt vielä kerran.
Kommentit (10)
Olen joskus käyttänyt kaksi kertaa ja laimeeta tulee, joten ei jääny tavaksi.
Seuraavista tulee laihaa ja pahaa teetä. Yhdellä pussilla saa haudutettua kaksi kuppia, mutta sitten pitää olla pannu. Toki monet juo pahaa teetä.
Toisen kerran kun käyttää niin ei sitä litkua voi teeksi kutsuakaan!
Ei pidä olla liian pihi!
joskus opiskeluaikoina käytin 2-3 kertaa sekä lopuksi pistin kaikki jo uudelleen käytetyt vielä yhdessä kuppiin.
En todellakaan säilyttele käytettyjä pusseja. Jos toinen perheen jäsen samalla hetkellä ottaa teetä, voisin ajatella, että samasta pussista ottaisi kahteen mukiin, mutta silloinkin kyllä otetaan omat pussit.
Ei ne nyt niin kalliita ole...
2 kuppia kerralla. Kun siitä yhestä pussista sai helposti vähintään kaks kupillista. Nykyään ei todellakaan saa, semmosta haaleeta liejua. Raivostuttavaa. Tuntuu niin tuhlaukselta käyttää 2 pussia yhteen teenjuontikertaan. Joten on tullu nyt juotua vaan 1 kuppi.
pussitee ei ole mielestäni teetä, jotain röhnää vaan....Mutta jos sitä on juotava niin yhden kerran vaan.
Mutta minnekään en jätä pusseja lojumaan ja odottelemaan, sit siitä teestä tulee pahaa jos pussi kuivuu välillä.
2 kuppia kerralla. Kun siitä yhestä pussista sai helposti vähintään kaks kupillista. Nykyään ei todellakaan saa, semmosta haaleeta liejua. Raivostuttavaa. Tuntuu niin tuhlaukselta käyttää 2 pussia yhteen teenjuontikertaan. Joten on tullu nyt juotua vaan 1 kuppi.
Kannattaa hommata tarpeeksi iso muki ja liottaa sitä pussia minuutti pari pidempään. ;)
en käytä ollenkaan, kun juon vaan pressopannun teetä, jos en ota kahvia. hyi teepussiteet!