Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastakaa miehiänne, älkää aina arvostelko!

Vierailija
07.03.2012 |

Tätä palstaa kun lukee, niin ei tarvitse enää ihmetellä miksi miehet eivät tee mitään oikein. Teille ei kelpaa mikään! Tekee miehenne mitä tahansa, niin aina menee väärin. Yritä siinä sitten olla vaimolle mieliksi...

ei ihme että pakenevat toisen naisen syliin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kaupassa -ketjuun, niin minunkin mielestäni kyseinen mies oli aika tallukka ja onneton. Kuka tahansa nainen osaisi ostaa oikean kokoiset lautaset, mutta miehille tuo tuntuu olevan mahdottomuus. Mitä helvettiä menevät naimisiin, jos ei kerran kiinnosta kuunnella mitä vaimo sanoo?

Luojan kiitos minulla on täyspäinen mies, jonka kanssa arki sujuu ja lapsetkin hoituvat suurinpiirtein puoliksi. Ei tarvitse valittaa täällä.

Vierailija
2/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kuuntelisi tollasta jäkätystä hetkeäkään, en siis ajattele, että miehenikään kuuntelisi minulta. Vähän kunnioitusta ja ymmärrystä.

Ja kakkoselle:

Miksi ihmeessä pitää laittaa mies ostamaan jotain hemmetin espresso lautasia? Siis mitä v*ttua? Mä en edes kysyisi mun mieheltä, että lähteekö. En minäkään lähtisi ostamaan sille jotain mitä en OSAA ostaa.

Taisi olla tärkeät lautaset kun piti just sillon siitä tarjouksesta ne saada.. voi tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että niiden miestenkin pitää osaa ajtuksia lukea, tietää kaikki kotihommat ja tosiaan vaikka espressolautasten koot.

Osaatteko te itse käydä ostamassa auton varaosat tai vaikka ruohonleikkurin kunnostuksen.

Antakaa nyt miestenne olla IHMISIÄ JA YKSILÖITÄ. Ja tietysti toisin päin:) PEACE!

Vierailija
4/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kaupassa -ketjuun, niin minunkin mielestäni kyseinen mies oli aika tallukka ja onneton. Kuka tahansa nainen osaisi ostaa oikean kokoiset lautaset, mutta miehille tuo tuntuu olevan mahdottomuus. Mitä helvettiä menevät naimisiin, jos ei kerran kiinnosta kuunnella mitä vaimo sanoo?

Luojan kiitos minulla on täyspäinen mies, jonka kanssa arki sujuu ja lapsetkin hoituvat suurinpiirtein puoliksi. Ei tarvitse valittaa täällä.

Vierailija
5/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempihan se on että arvostelee täällä ja sitten oikeasti sanookin hieman hellemmin. Mua ei tarvitse juurikaan arvostella, mulla on ihana mies, täydellinen mulle. Mutten yhtään ihmettele, miksi joku arvostelee kun tätäkin palstaa lukee.

Vierailija
6/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin MUN ei tarvitse arvostella, ei mua :))

-7-

Vierailija
7/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, säälin sun miestä... Odotas, kun lapset kasvaa. Bye bye pirttihirmu.

kuten sanoin, onneksi oma mieheni on täyspäinen ja kykenee käymään kaupassa ilman monisivuista ohjeistusta. Ehkä olen vain elänyt fiksujen ihmisten ympäröimänä, kun en tunne ketään kenelle tuottaisi suunnatonta päänvaivaa ostaa kaupasta tietynlainen pölypussi. Ei tarvitse pirttihirmuilla, kun molemmat hoitavat sujuvasti omat osuutensa. Onnea vaan teille, jotka katsotte jotain äidin pilalle paapomaa tossukkaa.

Vierailija
8/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääristä astiapesukoneen tyhjennystavasta, tsiisus. :)

Pistää hymyilyttämään, mutta ei varmaan sitä ukkoa siellä kotona hymyilytä.

Vierailija
9/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitenköhän on selitettävissä, että nämä samat miehet selviävät työelämänsä haasteista ja uusista tilanteista ihan hyvin? Vai onko se Hyvä veli -verkosto perustettu just näitä mokaajia pelastamaan?

Mutta annas olla, että kotirintamalla tapahtuu muutos, johon tulisi sopeutua ja löytää uusi tointatapa. Esim vauva kasvaa seuraavaan vaippakokoon. Miksei mies kykene huomaamaan pientä vaippaa (tai vaatetta), vaan survoo lapsen siihen vaikka väkisin.

Vierailija
10/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niitä oikeasti kiinnosta. Mutta ei se ole mikään puolustus. Entäs jos ketään ei kotiasiat kiinnostaisi, siinähän romahtaisi yhteiskunta. Ja naiset on kuitenkin töissä myöskin.

Vierailija
11/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka osallistuu todella hyvin kotitöihin, vaikka itse olen hoitovapaalla ja hän päivätöissä. On totta, että hänkin tekee ns. hassuja virheitä joissain asioissa, jotka ovat itselleni itsestään selviä, mutta en minäkään varmasti osaisi kaikkia niitä asioita, mitä hän osaa.

Vierailija
12/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niitä oikeasti kiinnosta. Mutta ei se ole mikään puolustus. Entäs jos ketään ei kotiasiat kiinnostaisi, siinähän romahtaisi yhteiskunta. Ja naiset on kuitenkin töissä myöskin.

Meillä molemmilla vanhemmilla on yliopistotutkinto, yhtä vaativat työt (jotka minulla tulevat enemmän kotiinkin) ja sama palkkataso.

Niin tuntuuhan se epäreilulta, että päävastuu kodista ja lapsista on jätetty minulle. Ja en ole sitä halunnut, vaan olen yrittänyt koko ajan osallistaa miestä kotiin ja perheeseen kuuluviin vastuisiin.

Ja kodin- ja lastenhoidosta meillä oli yhteen mennessä tasan yhtä paljon - eli vähän - kokemusta. Eka vauva, jota olen hoitanut on ollut omani.

Kyllä turhauttaa ja suututtaakin välillä, kun tuntuu, että tuo kumppani ei anna läheskään samaa panosta kuin minä. Että mitähän kumppanuutta tämäkin on. Toinen roikkuu mukana vapaamatkustajana ja nauttii työni hedelmistä: kauniista siististä kodista ja hyvin kasvatetuista, kivoista lapsista. Sekä mukavista tuttavaperheistä, jotka muuten nekin ovat pääosin minun kontaktejani. (Ja enkä ole muuten hullummassa kunnossa itsekään. Ei tosin mieskään, vaan jaksaa kyllä vääntää viikottaiset crossfittinsä.)

Vierailija
13/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kuuntelisi tollasta jäkätystä hetkeäkään, en siis ajattele, että miehenikään kuuntelisi minulta. Vähän kunnioitusta ja ymmärrystä.

Ja kakkoselle:

Miksi ihmeessä pitää laittaa mies ostamaan jotain hemmetin espresso lautasia? Siis mitä v*ttua? Mä en edes kysyisi mun mieheltä, että lähteekö. En minäkään lähtisi ostamaan sille jotain mitä en OSAA ostaa.

Taisi olla tärkeät lautaset kun piti just sillon siitä tarjouksesta ne saada.. voi tsiisus.

ketjussa luki, että ne lautaset sopivat ap:n kuppeihin ja olivat viimeistä päivää (hyvässä?) tarjouksessa ja ap oli kuumeessa. Siksi?

Ja olisihan mies voinut kysyä myyjältä että "ovatko nämä pienimmät versiot näistä lautasista?". Ei vaadi ruudinkeksijää tajuta tuo, ei edes DI:ä.

Vierailija
14/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sitten, vaikka olivatkin? Ihankuin olisi kysymys jostain lapsen lääkkeestä, jonka viimeinen erä on apteekissa myynnissä, eikä uusia ole tulossa. Haloo ne on lautasia, niitä tulee myyntiin myöhemminkin! Ja varmaan pärjäilee ihan hyvin ilman niitä espressokuppeihin sopivia lautasia ihan vaikka muutaman viikonkin, tai sitten ostaa vähän kalliimmalla myöhemmin. Miettikää nyt vähän mistä tässä on pillastuttu, ei oikeesti voi lautastarjoukset olla niin tärkeitä.

Toisaalta tietää hyvin millaista elämää tuollaisissa perheissä eletään, jossa nainen vetää kuumeessa kilarit kun kotiin tullaan vääränlaisten lautasten kanssa. Ei ainakaan iloista, luovaa jne. Tää nainen varmaan saa sydärin, jollei kerkiä saamaan tarjouksesta juuri niitä Tickettejä oikeassa koossa, mitä on puoli vuotta kytännyt. Säälin miestä ja lapsia.

Vierailija
15/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun lukee, niin ei tarvitse enää ihmetellä miksi miehet eivät tee mitään oikein. Teille ei kelpaa mikään! Tekee miehenne mitä tahansa, niin aina menee väärin. Yritä siinä sitten olla vaimolle mieliksi...

ei ihme että pakenevat toisen naisen syliin.

hyvä, näin on nännit ,asiaa pukkaa.

Vierailija
16/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että feminismi ja tasa-arvo on valetta alusta loppuun?

Se ei koskaan tule toimimaan niinkuin femakot luulevat. Koska on 2 eri sukupuolta jotka ovat erilaisia piste.

Vierailija
17/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on 2 eri sukupuolta jotka ovat erilaisia piste.

kuin sukupuolten keskiarvojen välillä.

Nih.

Vierailija
18/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on 2 eri sukupuolta jotka ovat erilaisia piste.

kuin sukupuolten keskiarvojen välillä.

Nih.

Vierailija
19/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei koskaan tule toimimaan niinkuin femakot luulevat. Koska on 2 eri sukupuolta jotka ovat erilaisia piste.

Noinko sinulle on valehdeltu?

Kyllä sitä tasa-arvoa löytyy jo monestakin perheestä. Tosin luullakseni enemmän koulutetuista kuin vähemmän koulutetuista.

Mutta jos toisenlaista elämää kaipaat, niin suosittelen naimista irlantilaisten travellerien joukosta: siellä miehet saavat ansaita rahat ja ryypätä ja hakata vaimoa vapaa-ajat. Akat pysyy kotona ja puunaa mukulat ja asuntovaunun. Ja pukeutuukin vielä super"naisellisesti". Siellä on sinunkaltaisellesi traditionalistille hyvät apajat. (Vaan onko sinusta elättäjäksi?)

t. Feministi tasa-arvoisessa parisuhteessa (miehen kanssa)

Vierailija
20/20 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on pääsyy korkeisiin avioerolukuihin. Avioeron saaminen on tehty myös liian helpoksi ja

naiset ovat jättäneet kodin ja lapset yhteiskunnan hoidolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän