Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeuksia sopeutua taas työelämään, auttakaa!

Vierailija
07.03.2012 |

Olen ollut muutaman vuoden pois työelämästä. Ensin burn out vei sairaalahoitoon asti, sen jälkeen olin työkyvytön vuoden, pelkäsin töihin menoa ihan sikana, olin työtön kaksi vuotta. Nyt olen saanut töitä, mutta ilon sijaan olen aivan kauhuissani!

Ihan pelkkä työrytmin saaminen tulee olemaan vaikeeta. Miten jaksan 8h työpäiviä vuosien tauon jälkeen?? Miten saan itseni ajoissa ylös sängystä? Osaanko enää mitään? Olen ollut tosi epäsosiaalinen nämä vuodet, osaanko edes käyttäytyä... Olen suoraan sanottuna syrjäytynyt, ja nyt pitäisi kylmiltään hypätä kokopäivätyöhön.

Eniten pelkään kuitenkin jaksamista. Millä auttaisin itseni alkuun? Auttakaa, pelkään että joudun heti jäämään taas työstä pois. Tuntuu, että tämä on nyt viimeinen mahdollisuus. Olen ihan kauhuissani.. :(((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vastikään ihan samassa tilanteessa, tosin minä aloitin työt ammatillisena kuntoutuksena, kun ei ollut varmuutta voinko terveyteni puolesta enää jatkaa ammatissani. Aloitin 4 tunnin työpäivillä ja nyt teen jo täyttä päivää.

Kyllä se oli alkuun vaikeaa, mutta äkkiä tähän on tottunut! Ja mielikin on virkistynyt. Tsemppiä, kyllä sinä parissa viikossa totut taas rytmiin.

Vierailija
2/2 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ihan hirveesti! Toivotaan parasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla