Nyt lähti selluliitti! Paras rasva ehdottomasti on....
Nyt palstalaiset kokemuksia pinoon!
Mikä on kokemuksesi mukaan oikeasti selluliittiin auttava rasva? Tai mitkä ovat aseesi selluliittia vastaan? Millä olet itse saanut selluliittisi vähenemään tai poistumaan mahdollisesti kokonaan?
Omat murheen kryynini (kirjaimellisesti selluliitin yhteydessä) sijaitsevat reisissä ja pepussa. Selluliittigeeleistä ja -rasvoista mulla itselläni on tähän mennessä melko huonoja kokemuksia: kaikki tahtovat liuskottua ja rullautua ihoon imeytymättä ongelmakohtia hieroessa... :(
Kommentit (12)
miten joku rasva edes voisi poistaa sellun?
sellu on ja pysyy.
ainoa keino saada sitä ees vähän pois on treenata treenata treenata ja venytellä venytellä venytellä (venyttely vilkastaa veren- ja nesteiden kiertoa).
Jos on geeneistä niin mikään ei auta. terveisin: sellarisuvusta
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 02:43"]
Tää on vanha ketju, mut laitan silti kun löysin oikeasti hyvän tuotteen(ja olen kokeillut monia).. nimittäin kuumageelin. Kun kaikki aina sanoo, että verenkierron vilkastuminen parantaa selluliittia. Ajattelin sitte, että kokeilenpa. Löysin Tokmannilta muutamalla eurolla putelin ja aloin hieroa ongelmakohtiin. Kuukauden päästä näin selvän eron. Varoitus: tuo Tokmannilla myytävä kuumageeli ihan oikeasti polttaa, joten ei herkkäihoisille tai niille joilla on jotain pippuriyliherkkyyttä. Muut kantsii kokeilla, mulla tehos ainakin :)
[/quote]
Samoin auttaa myös virolaisista apteekeista saatava Capsicam-voide.
Kahvipurut! Kofeiini vähentää selluliittia ja kun takapuolta ja reisiä hieroo veteen sekoitetulla kahvipurumössöllä niin auttaa. 1-2 krt viikossa.
Taisipa vielä olla joku Victoria's Secret-malli joka tuota keinoa joskus suositteli :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2012 klo 11:59"]
1. Veden juonti,
2. terveellinen ruokavalio, paljon kasviksia
3. aerobinen liikunta jossa ne selluliittiset kohdat saavat kunnolla kyytiä ja rytkettä, hyviä lajeja esim. tehokas tanssi (zumba), juokseminen, monilla kuntosaleilla on myös erikseen olemassa selluliittilaitteet jossa alueita hytkytetään,
4. alueiden säännöllinen hieronta
[/quote]
Komppaan tätä ja rasvaprosentin pitäminen alle 20 auttaa itselläni.
Tää on vanha ketju, mut laitan silti kun löysin oikeasti hyvän tuotteen(ja olen kokeillut monia).. nimittäin kuumageelin. Kun kaikki aina sanoo, että verenkierron vilkastuminen parantaa selluliittia. Ajattelin sitte, että kokeilenpa. Löysin Tokmannilta muutamalla eurolla putelin ja aloin hieroa ongelmakohtiin. Kuukauden päästä näin selvän eron. Varoitus: tuo Tokmannilla myytävä kuumageeli ihan oikeasti polttaa, joten ei herkkäihoisille tai niille joilla on jotain pippuriyliherkkyyttä. Muut kantsii kokeilla, mulla tehos ainakin :)
Mulla hävisi näkyvä selluliitti täysin pitkän matkan juoksulla, jalkakyykyllä ja hiilareita karsimalla.
Nopea selluliitin poistaja - https://hespac.com/celufi.htm Eron huomaa jo muutamassa viikossa. Cellinea pillereissä kahden suuntainen vaikutus, ne ennalta ehkäisevät haitallisen rasvan muodostumista ja näin ei appelsiini ihoa ei pääse syntymään sekä tuotteen sisältämät ravintoaineet ja yrtit tuhoavat jo olemassa olevaa selluliittia.
Mullakin lähti selluliitti, lupas hakea loput tavaransa viikonloppuna. Terv. Äijä 28v.
Ei auta rasvat. Hyvä ruokavalio, sokerit pois ja liikunta auttaa. Kokemusta on.
Paasto auttaa, siinä elimistö ottaa energiaksi kuolleet solut ja ylimääräiset rasvavarastot, laihduttajan ylijäämä nahka katoaa eikä jää roikkumaan.
Paras rasva on se, joka jää syömättä. Muulla ei ole merkitystä.
1. Veden juonti,
2. terveellinen ruokavalio, paljon kasviksia
3. aerobinen liikunta jossa ne selluliittiset kohdat saavat kunnolla kyytiä ja rytkettä, hyviä lajeja esim. tehokas tanssi (zumba), juokseminen, monilla kuntosaleilla on myös erikseen olemassa selluliittilaitteet jossa alueita hytkytetään,
4. alueiden säännöllinen hieronta