Pk:n henkilökunta huomauttelee aina vain minulle, jos on puutteita varusteissa, ei koskaan miehelle
Minkä minä sille voin jos mies on aamulla unohtanut lapsen villasukat tai se ei ottanut luistimia mukaan vaikka piti?
Koskaan näitä moitteita ei kerrota suoraan isälle, aina vain minun kauttani. Eikö ne hoitajat uskalla huomautella miehille näistä asioista? :/
Kommentit (6)
Siis itse mies, mutta kaikki oleellinen kommunikaatio menee äidin kautta. Vien tai haen lapset ihan yhtä usein ja olin kotonakin lasten kanssa ennen kuin ne meni päiväkotiin, joten kuvittelisin olevani ihan yhtä paljon huoltaja.
Äitimyytti voi ja elää hyvin.
ja aina ne "moitteet" osoitetaan minulle vaikka tietävät miehen tuoneen lapsen aamulla.
ap
Ehkä puute paljastuu vasta myöhemmin ja sinä olet se vanhempi, jonka pk-henkilökunta seuraavaksi tapaa.
huomauttelevat vain minulle. Jos ovat tyytymättömiä mieheen.esim.hänen käytökseensä, se puretaan AINA minuun.
Mies vei lapset mummolaan hoitoon ja appiukko valitti minulle ettei ollut asianmukaiset varustukset mukana. Niin, jos yli 40v mies ei osaa pakata itse lastensa tavaroita hoitoon viedessään, niin hoh hoijaa..
sanonut kerran, että ei kannata antaa omalla lusikalla ruokaa lapselleen, kun silloin karies tarttuu.
Ihan niin kuin minä olisin ainut vanhempi, joka antaa lapselle koskaan ruokaa. Kyllä meillä, jos se lusikka on vanhemman suusta käynyt, niin se on kyllä isännän suun kautta käynyt. :D
Ehkä puute paljastuu vasta myöhemmin ja sinä olet se vanhempi, jonka pk-henkilökunta seuraavaksi tapaa.