Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyn ystävyyteen ainoastaan miesten kanssa

Vierailija
07.03.2012 |

Ystävyyssuhteistani naisten kanssa ei koskaan tule mitään. Ne vaan aina lopahtavat jotenkin eikä riitä kiinnostusta niiden ylläpitämiseen. Miesten kanssa minun on helppo ystävystyä ja elämässäni on aina monia miehiä. Mistähän johtuu ja onko tämä jotenkin outoa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa on kuitenkin se, että kykenet ystävystymään.

Vierailija
2/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut usein, että naiset jotka ovat kaltaisiasi tiedostamattaan kokevat toiset naiset kilpailijoiksi, eivät varmaan itsekään siis sitä tajua. Se voi olla jotain biologista ehkä. Itsekin olin ehkä sellainen joskus nuorempana, mutta nykyisin mulla on paljon naisystäviä ja tuttavia ja iloitsen vilpittömästi esimerkiksi toisten naisten menestyksestä. Enemmän kuin miesten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi oli melkoset rähinät tästä aiheesta.

Me ollaan erilaisia ja toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, mikäs sille voi.

t. 7 tuhatta

Vierailija
4/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrot, että naiset on selkäänpuukottajia ja juoruilijoita ja puhuu vaan tyhmistä ja pinnallisista jutuista, etkä sä jaksa olla kiinnostunut. Ehkä lisäät vielä, että sua on aina pidetty hyvänä jätkänä, ja miehet on jotenkin suorempia ja reilumpia. Ja ettet voi käsittää, miksi niiden sun hyvin miesystävien siipat tykkää kyttyrää, kun te kaveriporukalla luuhaatte kimpassa oluella säännöllisesti, vaan epäilee jotain 'sellaista'.

Sori ilkeys, mutta epäsolidaarisia naiset-on-tyhmii-avauksia ei oikein jaksaisi naisilta. Ja niitä on jo nähty riittävästi.

Vierailija
5/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin naisten on vaan mahdoton hyväksyä sitä että joillekin ei kelpaa heidän edustamansa sukupuolen seura. Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää että me ollaan erilaisia.

t. 7 tuhatta

Vierailija
7/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte keskustella täällä? Suurin osa meistä AV:läisistä kun on naisia.

Vierailija
8/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin naisten on vaan mahdoton hyväksyä sitä että joillekin ei kelpaa heidän edustamansa sukupuolen seura. Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää että me ollaan erilaisia.

t. 7 tuhatta

lähinnä ihmetyttää. Kuitenkin ihmiset ovat persoonallisuuksia eivätkä vain sukupuolensa edustajia? Ikään kuin kaikki miehet/naiset olisivat tietynlaisia sukupuolensa perusteella.

Vierailija
9/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukupuolella olisi niin suuri merkitys ihmisen luoteeseen ja sitä kautta potentiaaliseen ystävyyteen.

Tunnen useita naisia ja miehiä, joiden kanssa en voisi kuvitella ystävystyväni, ja kaveri ja ystäväpiirissäni on sekä miehiä että naisia. En ole koskaan ymmärtänyt, miten sukupuolella voisi olla niin ratkaiseva merkitys, että kun mietit kenen kanssa voisit olla ystävä katsot ensisijaisesti sukupuolta. Siksi epäilenkin, että taustalla on joku biologinen asia, joka on toisilla naisilla voimakkaampi kuin toisilla, eli siis saman sukupuolen edustajat koetaan jollain tavalla kilpailijoiksi (näinhän se on eläinmaailmassa kun uroista tapellaan ;)

Vierailija
10/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi sille mitään, että yrityksistä huolimatta ystävyyssuhteet naisten kanssa eivät ole kehittyneet yhtä helposti ja yhtä läheisiksi kuin miesten kanssa. Kysyinkin juuri mitä TE luulette että siihen on syynä...

Koen itseni hyvinkin naiselliseksi. "Hyvän jätkän" piirteitä saattaa ehkä löytyä suoruus ja reiluus. Koskaan ei miestystävieni kumppanit ole aiheuttaneet mitään ongelmia, tai minä en ole aiheuttanut ongelmia kellekään, ainakaan tietääkseni, sillä miesystäväni ovat sinkkuja.

ap

jossa kerrot, että naiset on selkäänpuukottajia ja juoruilijoita ja puhuu vaan tyhmistä ja pinnallisista jutuista, etkä sä jaksa olla kiinnostunut. Ehkä lisäät vielä, että sua on aina pidetty hyvänä jätkänä, ja miehet on jotenkin suorempia ja reilumpia. Ja ettet voi käsittää, miksi niiden sun hyvin miesystävien siipat tykkää kyttyrää, kun te kaveriporukalla luuhaatte kimpassa oluella säännöllisesti, vaan epäilee jotain 'sellaista'.

Sori ilkeys, mutta epäsolidaarisia naiset-on-tyhmii-avauksia ei oikein jaksaisi naisilta. Ja niitä on jo nähty riittävästi.

Vierailija
11/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa päässä naiset ja toisessa päässä miehet. Ja me yksilöt ollaan jossain siellä janalla. Äärimmäisen naiselliset siellä naisten päässä ja erittäin miehekkään siellä toisessa päässä. Väliin jää sitten poikatytöt tms.

Ja jos joku nainen on lähellä keskustaa, hän saattaa silloin kokea miehet enemmän "omakseen".

t. 7 tuhatta

Vierailija
12/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa päässä naiset ja toisessa päässä miehet. Ja me yksilöt ollaan jossain siellä janalla. Äärimmäisen naiselliset siellä naisten päässä ja erittäin miehekkään siellä toisessa päässä. Väliin jää sitten poikatytöt tms.

Ja jos joku nainen on lähellä keskustaa, hän saattaa silloin kokea miehet enemmän "omakseen".

t. 7 tuhatta

Vierailija
13/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7 tuhatta

lähinnä ihmetyttää. Kuitenkin ihmiset ovat persoonallisuuksia eivätkä vain sukupuolensa edustajia? Ikään kuin kaikki miehet/naiset olisivat tietynlaisia sukupuolensa perusteella.

Mua ei haittaa mikään muu, kuin se, että tuollaiset tyypit usein pistää sen, etteivät tule toisten naisten kanssa toimeen muiden naiset syyksi.

Ja mua hämmentää se, että joku voi olla niin rajoittunut, että pystyy ystävystymään vain toisen sukupuolen edustajien kanssa. Mitä niin erityistä se pippeli siihen ystävyyteen tarjoaa?

Mulla on paljon hyvä ystäviä niin miehissä kuin naisissa. ENkä mä voi mitenkään eritellä, että miespuoliset ystäväni ovat yhdenlaisia ja naispuoliset toisenlaisia. Kaikki ovat omia persooniaan, ja hyvä niin.

Vierailija
14/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvaukseni oli siis väärä. Pahoittelen olettamukseni räikeyttä, etenkin, kun se oli kohdallasi väärä, mutta usein tämäntyyppisten avausten taustalla on tuollaisia asenteita. Ja kuten varmasti kävi ilmi, minulla on mielipiteeni niistä... Hyvä kuulla, että tuo ei ole sinun tilanteesi.

Onko sun ja yrittämiesi naiskavereiden elämäntilanteet / mielenkiinnon kohteet suunnilleen samanlaiset? Jos yhteisiä asioita ei riitä, on lähentyminen vaikeampaa. Saattaa myös olla, että k.o. ihmisillä ei ole tarvetta tai heidän elämässään ei ole tilaa uudelle ystävälle. Vaikka olisi kiva uusi tyyppi, mutta aika ei riitä vanhoillekaan ystäville, ei sille uudelle soittele.

Mä itse en ystävysty helposti kenenkään kanssa. En ole kovin sosiaalinen enkä tarvitse uusia ystäviä. Joku varmasti pitää mua etäisenä, ehkä ihmettelee, mikä itsessä on vika, kun seura ei ystävällismielistä lounaspöytäkeskustelua enempää kiinnosta, mutta ihan todella: it's not you, it's me.

t. 6, joka vielä pahoittelee hyökkäystään, joka oli huti.

En vaan voi sille mitään, että yrityksistä huolimatta ystävyyssuhteet naisten kanssa eivät ole kehittyneet yhtä helposti ja yhtä läheisiksi kuin miesten kanssa. Kysyinkin juuri mitä TE luulette että siihen on syynä...

Koen itseni hyvinkin naiselliseksi. "Hyvän jätkän" piirteitä saattaa ehkä löytyä suoruus ja reiluus. Koskaan ei miestystävieni kumppanit ole aiheuttaneet mitään ongelmia, tai minä en ole aiheuttanut ongelmia kellekään, ainakaan tietääkseni, sillä miesystäväni ovat sinkkuja.

ap

Vierailija
15/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7 tuhatta

Mä olen aina ollut varsinainen poikatyttö, lapsena mua kutsuttiin pojan nimelläkin, lukiossa mut valittiin "vuoden mieheksi", en ole kuitenkaan lesbo, edes kunnolla bi, jutut on usein kuin merimiehellä jne. Ja oikein hyvin onnistuu läheiset ystävyyssuhteet sekä miesten että naisten kanssa. Enemmän vielä naisten.

Vierailija
16/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joillain naisilla ei ole miespuoleisia ystäviä?

t. 7 tuhatta

Vierailija
17/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrot, että naiset on selkäänpuukottajia ja juoruilijoita ja puhuu vaan tyhmistä ja pinnallisista jutuista, etkä sä jaksa olla kiinnostunut. Ehkä lisäät vielä, että sua on aina pidetty hyvänä jätkänä, ja miehet on jotenkin suorempia ja reilumpia. Ja ettet voi käsittää, miksi niiden sun hyvin miesystävien siipat tykkää kyttyrää, kun te kaveriporukalla luuhaatte kimpassa oluella säännöllisesti, vaan epäilee jotain 'sellaista'. Sori ilkeys, mutta epäsolidaarisia naiset-on-tyhmii-avauksia ei oikein jaksaisi naisilta. Ja niitä on jo nähty riittävästi.

En tiedä ap, me ollaan erilaisia. Mä ainakin viihdyn parhaiten naisten seurassa (lukuun ottamatta miestäni). Ehkä johtuu nuoruuden epävarmuudesta, miesten kanssa piti aina testata viehättävyytensä, jäänyt päälle sellainen "mitähän se musta ajattelee", vaikkei tosiaan tarvitse tykätäkään. Naisten kanssa en edes ajattele moisia.

Vierailija
18/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti. Mä olen mies ja pidän naisten seurasta, jopa enemmän kuin miesten seurasta. Siis nyt verrataan kahta porukkaa joista toinen koostuu täysin naisista ja toinen täysin miehistä. Älä suotta tunne syyllisyyttä mistä pidät :)