Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää mieheni kun tyhjentää tiskinoneen heti kun se on valmis

Vierailija
07.03.2012 |

Pistää märkiä astioita kaappiin. TAAS oli märkiä kuppeja kaapissa kun hain aamukahvin. arggggh! Miksei voi odottaa että astiat kuivuvat ensin kunnolla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaan?

Vierailija
2/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tyhjentää tiskikoneen. Arvaa tyhjensikö? Tyhjennän ite kun pääsen töistä jos ei ole tyhjentänyt.

Mut joo on toi sun mieskin vähän kökö. Eikö voi kuivata astioita astiapyyhkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuta sille siitä!

Mitä sillä on väliä vaikka astiat on vielä märkiä ja on teillä vikaa koneessakin jos kaikki on märkiä. Mihin sä luulet niiden laittavan astiat joilla ei ole konetta?

Vierailija
4/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä ongelmia, mistä ei oikein tiedä kannattaako valittaa miehelle vai ei. Vai pitäisikö olla vaan tyytyväinen, että mies kuitenkin tekee jotain kotitöitä? Minua ärsyttää, kun mies laittaa pyykkejä kuivumaan niin että ne jäävät narulle ihan ryppyyn tai imuroi vaan keskeltä lattiaa niin että pölyisimmät nurkat jäävät imuroimatta. Ei varmaan lisää miehen motivaatiota, jos menee haukkumaan miten huonosti on hoitanut homman. Niinpä yritän vaan kestää, kun ystävällinen vihjailu ei auta.

Vierailija
5/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin he tietävät miten tekevät oikein. Jos vaimo haluaa miehen tekevän asian x eikä mies teekään sillä sekunnilla, nousee kolmas maailmansota kun nainen joutuu huomauttamaan useamman kerran.

Jos mies tekeekin heti, sitten on joku tällainen dilemma vastassa. Ole siinä nyt sitten.

Vierailija
6/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Murunen, olen iloinen, että tyhjensit taas astianpesukoneen, kiitos siitä! Toivoisin, että teet sitä jatkossakin. Voisitko odottaa astioiden kuivumista tai pyyhkäistä ne kuiviksi ennen kaappiin laittamista?"

Mulle ei tosin ole ihan selvää, miksi astioita ei voisi laittaa kosteina kaappiin. Kertoisitko?

Vierailija
7/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää märkiä astioita kaappiin. TAAS oli märkiä kuppeja kaapissa kun hain aamukahvin. arggggh! Miksei voi odottaa että astiat kuivuvat ensin kunnolla?

Ei varmaan mikään hyvä jos jättää astiat noin märiksi....

Vierailija
8/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole pelkoa, että joku muu kuin minä tyhjentäisi ja täyttäisi ap-koneen...

Pyöritään ap-koneen aina joka ilta ja aamulla sitten tyhjennän kaappeihin, ni ei ole tuota ongelmaa.

Vierailija
9/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kosteita.

Mua ärsyttää, ettei meillä ole tiskikonetta.

Vierailija
10/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele meillä ainakin kuivaa astiat kunnolla ja heti pesun jälkeen ne on niin kuumia että pakko hieman odottaa

Vierailija
11/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koneessa ei ole mitään vikaa :)

Käytämme lyhytohjelmaa (säästää vettä ja sähköä, pesee 45asteessa) ja tähän ohjelmaan ei kuulu kuivaus ekologisista syistä.

Vierailija
12/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen mukin pohjaan tai sellasen kulhon pohjaan jää yleensäkin. Siis jos astia on sielä ihan suorassa niin vesi ei pääse valumaan pois.

On myös tiskikoneita jotka ovat ympäritöystävällisiä ja niissä yllensä ei ole kauhean kova kuivatus taso.

Vierailija
13/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamaan mukit ja muut ongelmatapaukset tiskikaappiin kuivumaan.

Vierailija
14/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mein astiat ainakaan ole kauheen märkiä kun kone pysähtyy, se kone kuivaa ne...

Mä oisin ihan tyytyväinen jos mun mies joskus ees tyhjentäis tiskikoneen.

Vierailija
15/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein astiat ottaa koneesta pois liian aikaisin, kyllä sulla sitten on paska mies. Kait olet hakenut kriiasiapua tuohon teidän parisuhde ongelmaan.

Vierailija
16/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon voi kuivata. Anna suukko ja kerro miten käytetään! Smile!

Vierailija
17/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä toimitaan :)

Vierailija
18/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin juuri aloittaa uuden keskustelun ja kysyä muilta naisilta että onko teidän miehellä joku "vakiokotityö" jonka tekee aina pyytämättä. MEILLÄ kun ei ole! Toissa päivänä sanoin miehelleni, että nyt sitten tyhjäät joka aamu tiskikoneen enne töihin lähtöä. Eilen tyhjäsi ja arvaa vaan kuka tyhjäsikin sitten tänä aamuna...! Joten älä valita vaan ohjaa miestäsi kauniisti ja ole kiitollinen!