Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen ilta

Vierailija
07.03.2012 |

Olen kerrankin järkkäämässä tyttöjen iltaa kavereille - ilman lapsia. Ajattelin, että kun kerrankin mulla on mies ja lapset poissa kotoa, olisi kiva nähdä kavereita ihan aikuisten kesken. Suurin osa kutsutuista on pienten lasten äitejä ja usein tapaamiset tapahtuu hiekkalaatikolla tai pulkkamäessä tms. Kutsussa oli selvästi sanottu, että tämä on vain aikuisten tapahtuma.

Yksi kaveri sitten ilmoitti, että voisi tulla, mutta ei saa lapselleen hoitopaikkaa. Minä vastasin siihen sitten tyyliin "harmi ettet pääse, mutta ymmärrän, että aina ei onnistu, nähdään joku toinen kerta". Nyt hän selvästi haluaisi tulla lapsen kanssa. Minä taas haluaisin kerrankin pitää aikuisten illan, jossa ei tarvitse varoa, mihin ne taaperot tällää suklaiset sormensa ja jossa ei tarvitse väistellä lattialla lojuvia legoja tms. Ajattelin tarjota viiniä, mutta kukaan porukassa ei ole sellainen juoppo, etteikö sen puolesta voisi lapsetkin tulla.

Suurin osa porukasta on siis pienten lasten äitejä jotka harvoin käy missään ilman lapsiaan. Minusta olisi väärin muitakin kutsuttuja kohtaan se, että yksi tulisi lasten kanssa, kun tavallaan on luvattu lapseton ilta. Toki tätä yhtäkin kaveria olisi kiva nähdä, mutta jos ei onnistu niin ei onnistu.

Kehtaanko sanoa ihan suoraan nätisti, että tämä ilta on nyt vain aikuisille ja en ota tällä kertaa lapsia vastaan? Että jos ei onnistu ilman lasta, niin tavataan sitten joku toinen päivä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme