itkeäkkö vai ei...
tuttavani on ambulanssikuski ja käski minun soittaa itselleni ambulanssi heti, koska tilani on huono ja se voi vaikuttaa myös sikiöön. mies suuttui ajatuksesta että joutuisin tänään sairaalaan ja hän ei muka pääsisi töihin.
minulla ei happi kulje ja nyt joudun aamulla viemään koirat ulos sekä lapsen tarhaan kävellen ja on luvattu -15 pakkasta. Pelottaa yksinkertaisesti mihin tukehdun.
Kommentit (4)
Miten niin mies ei pääse huomenna töihin jos sinä olet sairaalassa? Onko miehes joku idari?
Työmatkat on kulkenut pomon kyydillä, joten bussien etsintä olisi hänelle hankalaa(joutuisi miettimään niitä minuutin ja soittamaan työkaverille)
kai silläkin mitta täyttyy... Se ei vaan nyt puoliksikaan tajua et voin oikeesti tukehtua. Sen mielestä on tärkeempää joku jääkiekkouutinen, mitä huutelee mulle ja et hän pääseen töihi niinku ennenkin, eikä tarvii aamulla huolehtii koirista ja lapsen viemisestä tarhaa(on onnistunut ennen).
Läähätän tän yön nyt jotenkuten ja aamulla lähen sairaalaan ja sillä siisti, hoitakoon mies töiden jälkeen asiansa miten huvittaa.
ap
Viestistäsi ei nyt oikein käy ilmi, että mistä on kyse. Tarvitsetko miehesi luvan sairaalaan menemiseen, mikäli tilasi sitä edellyttää??