Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet pankissa töissä, voitko urkkia vaikka

Vierailija
06.03.2012 |

naapurin tilitietoja, luottoja ja muita... Mun tuttava tietää paljon enemmän kuin pitäis? Ärsyttävää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jääkö siitä kiinni vai onko omantunnon kysymys? Jos mä olen sen pankin asiakas?

Vierailija
2/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai puhutaan muuten korttien vaihtamisesta, katsooko / näkeekö virkailija tiliotteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai puhutaan muuten korttien vaihtamisesta, katsooko / näkeekö virkailija tiliotteet?

Vierailija
4/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkailija käsittelee sinun tilitietoja työtehtävissä, niin sitten ok.

Vierailija
5/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko minä aina tietoinen siitä?

Sori, kun mä jauhan, mutta yksi tuttu tosiaan tiesi mun visan käytöstä jotakin sellaisia juttuja, etten varmasti oo puhunut ja hänen äitinsä on pankissa töissä...

Vierailija
6/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioimaan, niin hetihän sun tilitiedot tulee siihen näkyviin. Etkös sinä pankkiasioita siis siihen hoitamaan tule? Luotot näkyy siinä myös. Luottotiedot täytyy katsoa erikseen ja siitä jää jälki. Kyllä minullekin korostettiin heti ennen töiden alkua, ettei kenenkään esim. tutun luottotietoja saa mennä urkkimaan huvikseen, koska niistä se jälki jää, kuka on katsellut niitä, eikä niitä saa ilman syytä tutkia. KOSKAAN en turhaan ole ko. tietoja katsellut.

Jos on hyvin utelias, niin mahdollista se kyllä on. Ja kaikki asiakkaiden tilitiedot ovat erittäin luottamuksellisia, niistä ei saa koskaan puhua ulkopuolisille!

Vierailija
7/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot vaihtaa pankkikorttia johonkin Visa tmv. korttiin, kyllä tilitietoja ja silloin myös luottotiedot katsotaan, sillä luottokortteja ei myönnetä, jos on luottotiedot menneet ja pitää osata raha-asiansa silloin hoitaa, jos meinaa luottokortin saada.

Vierailija
8/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän äiti on Nordeassa töissä ja juoruaa kaikkien tuttujensa pankkiasiat ympäriinsä! Vaihdoin eron jälkeen pankkia, mun tiedot ei sille ämmälle kuulu. Tiedän tasan varmaksi että kyttää kaiken mihin sillä on pääsy.

Vierailija
9/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei turvallisuussyistä myös tietoturvallisuussyistä pääse.

Voin vakuuttaa että yksikään minun työkavereistani tai minä EMME mene katsomaan kenenkään raha-asioita, ellei ole asiakkaan toimeksiannosta kysymys. Jokaisesta tsekkauksesta jää jälki, ja turhat katsomiset on myös kielletty!

Pankki kiinnittää näihin asioihin todella huolellisesti ja tarkasti huomiota, joten kukaan normaali työntekijä ei tee vastoin työohjeita.

Lisäksi töitä on niiiin paljon, että ei todellakaan olisi edes aikaa/halua rikkoa tällätavoin työohjeita. Sama kuin ryöstäisi kassasta rahaa, ainakin minusta tuntuisi siltä. Kun työkseen palvelee toisia raha-asioissa, ei todellakaan jaksa kyylätä naapurin rahankäyttöä!

Vierailija
10/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintäfirmassa ja he ainakin voivat katsoa kenen tietoja huvittaa. Usein sieltä tsekkaa tuttavienkin tietoja.

Vierailija
11/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saatte jonkun pankkivirkailijan kiinni tällaisesta turhasta tsekkauksesta, tehkää ihmseessä ilmianto! Tällainen käytös on rikos!

Työnantaja todella on tehnyt jokaiselle selväksi, että tällainen järjestelmien väärinkäyttö on rikos, ja potkut tulee välittömästi jos on väärinkäyttöä! Ei muuta kuin perusteluineen ilmianto, niin saa kaikki asemansa väärinkäyttäjät potkut!!

Vierailija
12/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei turvallisuussyistä myös tietoturvallisuussyistä pääse.

Voin vakuuttaa että yksikään minun työkavereistani tai minä EMME mene katsomaan kenenkään raha-asioita, ellei ole asiakkaan toimeksiannosta kysymys. Jokaisesta tsekkauksesta jää jälki, ja turhat katsomiset on myös kielletty!

Pankki kiinnittää näihin asioihin todella huolellisesti ja tarkasti huomiota, joten kukaan normaali työntekijä ei tee vastoin työohjeita.

Lisäksi töitä on niiiin paljon, että ei todellakaan olisi edes aikaa/halua rikkoa tällätavoin työohjeita. Sama kuin ryöstäisi kassasta rahaa, ainakin minusta tuntuisi siltä. Kun työkseen palvelee toisia raha-asioissa, ei todellakaan jaksa kyylätä naapurin rahankäyttöä!

Riippuu ilmeisesti sekä pankista että konttorista. Ex-anoppi töissä tosi pienellä paikkakunnalla. Ei heitä tunnuta siellä vahtivan. Tosiaan selaa jokaisen tutuntutun tiedot ja jakaa eteenpäin tyyliin kaikille vastaantulijoille.

Vierailija
13/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saatte jonkun pankkivirkailijan kiinni tällaisesta turhasta tsekkauksesta, tehkää ihmseessä ilmianto! Tällainen käytös on rikos!

Työnantaja todella on tehnyt jokaiselle selväksi, että tällainen järjestelmien väärinkäyttö on rikos, ja potkut tulee välittömästi jos on väärinkäyttöä! Ei muuta kuin perusteluineen ilmianto, niin saa kaikki asemansa väärinkäyttäjät potkut!!

Vierailija
14/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien työntekijöidensä väärinkäytös!!

Ei ikinä meidän paikassa hyväksyttäisi!

Tekisin kirjallisen valituksen esim. sähköpostitse konttorin johtajalle/asiakaspalvelupäällikölle, ja pyytäisin ottamaan allekirjoittaneeseen yhteyttä asian selvittämiseksi esim. vaatisin s-postise vastausta (jos et halua ko konttoriin mennä juttusille), kuulostaa joltakin takahikiän menolta tuo. Jos konttorin johtaja/asiakaspalvelupäällikkö ei reagoi valitukseesi, HÄN tekee itse virkavirheen jos suostu selvittämään juttua!

Muistathan, että edelleen juttua eteenpäin viemisessä sinulla on oikeus siihen että pankkisalaisuus säilyy, eli että henkilö jota asia koskee, ei saa tietää sinun tietojasi, eli valittajan henkilöllisyyttä.

Jos konttori ei reagoi tähän valitukseesi, ota yhetyttä pääkonttoriin esim. koko alueen asiakaspalvelupäällikköön. Kerro ongelmasi, ja että pienellä paikkakunnalla on ollut tällaista ongelmaa. Mutta muista, että sinulla on oltava näyttöä tästä valittamastasi asiasta! Huhupuheet eivät riitä.

Vierailija
15/19 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkiisi. Jos on joku pikkukonttori, niin älä laita paikalliskonttoriin vaan yleiseen asiakaspalveluun ja pyydä, että pankki selvittää kuka on käynyt katsomassa tilitietojasi ja onko syy ollut joka kerta työasia.

Vierailija
16/19 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikesta jää jälki. Yleensä nämä jää kiinni siinä vaiheessa kun utelevat yllättäen julkisuuteen tulevan henkilön tietoja.

Vierailija
17/19 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, pystyin katsomaan kenen vaan tietoja, ja kyllä katsoinkin, uteliaisuuttani. Olen myös allekirjoittanut sopimuksen, jossa olen luvannut, etten koskaan paljasta tietojani, mitä työurallani sain tietoon.

Vierailija
18/19 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait potkut.

Vierailija
19/19 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä niin ihmeellistä sieltä ainakaan omalta pankkitililtäni näkisi. Lainoja minulla ei ole ja tilitapahtumia on ehkä 7 kappaletta kuukaudessa. Kuun alussa näkyy palkka, sitten sähkölasku, puhelin ja vastike ja näiden jälkeen käteisnosto. Suunnilleen jokainen kuukausi on samanlainen paitsi joskus harvoin saattaa olla jokin nettiostos.