Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu työhaastatteluun

Vierailija
06.03.2012 |

Olen hakemassa uutta työpaikkaa ja olen saanut muutaman haastattelukutsun. Yleensä puhleu alkaa "Täällä on x.x. täältä y-yrityksestä. Olet hakenut meiltä työpaikkaa. Vieläkö olet kiinnostunut?" - Siis täh? Jos olen pari päivää aiemmin jättänyt hakemuksen, niin ei kai kiinnostukseni ole parissa päivässä lopahtanut? Vai onko nykyajan ihmiset niin tuuliviirejä, että alkaa samn tien kaduttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se parista päivästä kiinni.

Vierailija
2/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko siis kiinnostunut vielä heistä... tiedäthän, kai ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen palveluksia ja hakemuksia firmoille tai vastaan heidan yhteydenottoihinsa, niin poraudun hommaan pohjia myoten.

Vierailija
4/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasta riippuen voi olla tosi vaikeaa saada hyviä ihmisiä. Sinä taidat olla haluttu. Rekrytoija siis voi epäillä, että olet jo tehnyt työsopimuksen jonkun muun kanssa.

Vierailija
5/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää ois suoraan täräyttää, että Kaija Konsultti tässä päivää, millon pääset haastatteluun...

Vierailija
6/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää ois suoraan täräyttää, että Kaija Konsultti tässä päivää, millon pääset haastatteluun...

Tuohan iloinen asia, ei ilmoitus kuolemasta.

Tyhmempi tapa on tämä:

Joskus 10v sitten hain työpaikkaa TeliaSoneralta. Eräänä iltana klo 18 soi puhelimeni. Olin just tullut lasten kanssa sisälle ja oli riisumiset menossa ja sadattelin puhelimen soimista. Mieheni vielä huuteli, että älä vastaa. Vastasin kuitenkin. "Täällä on x.x TeliaSoneralta iltaa. Olisiko hetki aikaa?" Ajattelin, että joku puhelinmyyjä siellä soittelee ja vastasin vähän takakireästi, että on hetki aikaa, jollei asia ole pitkä. "Niin, kun sinä olet hakenut meiltä työpaikkaa, olisin pyytänyt haastatteluun".

- Siis soittaa illalla ja käyttäytyy kuin puhelinmyyjä. Olisi vain täräyttänyt asiansa suoraan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi