Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskaria osapäiväisesti pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
06.03.2012 |

Vasta syksyllä 2013 eskari ajankohtainen meidän tytölle, mutta mietin tässä, että voiko eskaria käydä vain 3-4 pv/vko ainakin syksyllä. Tyttömme on herkkä ja jotkin tavalliset asiat jännittävät. Käy kerhoa, mutta tauon jälkeen sekin taas jännittää. Muuten ollut kotihoidossa. Mietin vaan, että 5pv/vko yhtäkkiä voi olla liikaa. Isommalle tytölle eskarin alku oli tosi jännittävää, nukkui yllättäen päiväunia ym, mutta tilanne tasaantui muutamassa viikossa. Tämä tyttö on erilainen, ja jotenkin tuntuu, että voisi olla hyvä vähän kerrassaan aloitella eskaria. Pystyykö eskariin ottamaan etukäteen yhteyttä tästä puhuakseni tai voiko esittää hakemuksessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö oli neljä päivää, koska olen itse kotona vauavan kanssa. Voit sopia eskariopen kanssa syksyllä. Olen kuullut, että kaikki opet eivät tykkää, mutta mitään oikeata estettä ei pitäisi olla.

Vierailija
2/3 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet kehtaa suoraan sanoa, että pidät osa-päiväisesti, niin sitten vaan soittelet, että "olette sairaslomalla", pidetään vapaata", äiti kipeenä, eikä jaksa tuoda hoitoon". Ihan mikä tahansa selitys käy....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan. Sieltä saa pitää lomaa tai voi olla vaikka menemättä koko eskariin. Kerran olen lapsen tavannut, joka meni suoraan kouluun kotihoidosta. Mutta sen kyllä huomasi, eikä positiivisessä mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan