Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisin pelastua---

Vierailija
06.03.2012 |

mutta mä haluan myös pettää miestäni, huijata, valehdella, hylätä lapseni...

Mites se pelastuminen onnistuis tällasella yhtälöllä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä haluan myös pettää miestäni, huijata, valehdella, hylätä lapseni...

Mites se pelastuminen onnistuis tällasella yhtälöllä?

Rukoile voimia kestää kiusauksia, ja päästä niistä yli.

Ja turvaa armoon, jos ja kun asiat ei aina suju niinkuin haluaisi :)

Vierailija
2/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis virallisesti uskovainen. Mutta sisältä ei nappaa, kun vihaan miestäni ja elämääni. Haluan jotain muuta. Mutta se muu on syntiä.

ja kumminkin haluan pelastua, en joutua helvettiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis virallisesti uskovainen. Mutta sisältä ei nappaa, kun vihaan miestäni ja elämääni. Haluan jotain muuta. Mutta se muu on syntiä.

ja kumminkin haluan pelastua, en joutua helvettiin.

ap

ja iloa elämääsi!

Vaikka se sinusta tuntuisikin mahdottomalta, muista, että Jumalalle kaikki on mahdollista. Oikeasti :)

(Pyydä vaikka Herraa muokkaamaan näkökulmaasi, mielihalujasi, asennettasi?)

Vierailija
4/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä keskustelu voi auttaa, pappi on toinen vaihtoehto. Näistä asioista pitää puhua, voi olla masennusta vaan kun on kevät ja on vitamiini puutosta.

Tunteita ei saa pitää sisällään.

Itselläni oli hetki sitten lievää masennusta, tunnustin lääkärille että olisin mielelläni lähtenyt pois perheeni luota, kun en tunne rakkauttaa enää lapseeni eikä miestäni kohti.

Sain lähetteen psykologille ja vähän unilääkettä (mitä en ole sitten käyttänyt), sain puhuttua asioista ja nyt olo on helpompi. Saan taas iloa elämästä.

Vierailija
5/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuu totaalisesti halu muuttua. Mä en vaan halua edes yrittää rakastaa mun miestä. Kohta 20 vuotta oon sitä kestäny ja koko aika on ollu tuskaa. Meillä vaan ei suhde pelaa.

ap

Vierailija
6/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nyt olen onnellinen kun asun väliaikaisesti erillään perheestä. En halua palata sinne. Siellä on kamalaa. Haluan etsiä uuden onnen, tai mieluummin monta uutta onnea, ei parisuhdetta ;)

Nii mutta siis se on syntiä. Pahus. mutta mä teen kyllä sitä syntiä joka tapauksessa mielikuvituksessani. Oon koko ajan tehnyt. En voi elää jos en edes kuvittele saavani rakkautta.

ap

Vierailija
7/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuusi enkä mä jaksa niitä. Teinit on ok, mutta ne pikkulapset jatkuvien tarpeittensa kanssa, argh!

mä haluan elää itselleni.

ap

Vierailija
8/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vihaat häntä?

Mitä alunperin rakastit hänessä?

Vierailija
9/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuu totaalisesti halu muuttua. Mä en vaan halua edes yrittää rakastaa mun miestä. Kohta 20 vuotta oon sitä kestäny ja koko aika on ollu tuskaa. Meillä vaan ei suhde pelaa.

ap

mahdotonta, on Jumalalle mahdollista :)

Siis vaikket sä halua jotain (rakastaa miestäsi) niin halua sen sinapinsiemenen verran, että rukoilet asiaa. Rukoile sitä tahtoa rakastaa ja rakkautta. Vaikka tuntuiskin väkinäiseltä alkuun.

Uskossa ja Jumalassa on se hyvä puoli, että sellasetkin asiat, joille ei itse tunnu voivan/jaksavan/haluavan/pystyvän mitään mitä pitäisi, niin Herra pystyy _mitä vaan_, ihmeisiinkin.

Itse tarvii vaan uskoa Herraan :)

ap

Vierailija
10/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän minua. Menin naimisiin siksi että halusin epätoivoisesti perheen ja ajattelin ettei kukaan mua huoli. Mies meni naimisiin jostain periaatteesta... kun kerran alkoi seurustalla, ei voi perääntyä, vaikka toinen onkin huono. Olis pitäny kuunnella tunteitaan silloin, mutten osannu enkä voinu. oli huono itsetunto.

Vihaan häntä, koska hän ei osaa muuta kuin arvostella ja halveksia minua.

Vierailija
11/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Siis vaikket sä halua jotain (rakastaa miestäsi) niin halua sen sinapinsiemenen verran, että rukoilet asiaa. Rukoile sitä tahtoa rakastaa ja rakkautta. Vaikka tuntuiskin väkinäiseltä alkuun.

Uskossa ja Jumalassa on se hyvä puoli, että sellasetkin asiat, joille ei itse tunnu voivan/jaksavan/haluavan/pystyvän mitään mitä pitäisi, niin Herra pystyy _mitä vaan_, ihmeisiinkin.

ap

se mies vaan oksettaa mua. Ja ahdistaa. En haluu että Jumala muuttaa mua. Kapinoin että miksi juuri minun pitäisi jäädä karvistelemään. Kaverini jus eros ja nai uudestaan (uskova). Markku Koivisto Nokia-missiosta päästi himonsa irralleen, vaikka varmaan tiesi putoavansa korkealta ja kovaa. Miksi mun pitäisi näytellä hyveellistä, kun en sitä ole ???

ap

Vierailija
12/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

se mies vaan oksettaa mua. Ja ahdistaa. En haluu että Jumala muuttaa mua. Kapinoin että miksi juuri minun pitäisi jäädä karvistelemään. Kaverini jus eros ja nai uudestaan (uskova). Markku Koivisto Nokia-missiosta päästi himonsa irralleen, vaikka varmaan tiesi putoavansa korkealta ja kovaa. Miksi mun pitäisi näytellä hyveellistä, kun en sitä ole ???

ap

syntisiähän me ollaan kaikki.

Mutta mä ajattelen niin, että Herrahan tietää mikä meille ihmisille/itsellemme on parasta, paremmin kuin itsekään tiedämme.

Kyllähän sen huomaa, itsekin olen tehnyt ratkasuja, jotka ovat sotineet Jumalan tahtoa vastaan, luullen että ne sopivat mulle ja tiedän paremmin, mutta niistä olen aina saanut ennemmin tai myöhemmin huomata, että metsään meni ja olisinpa tehnyt kuten oli oikein.

Onhan tää elämä tällaista täällä maailmassa ja tässä maallisessa ruumiissa, on ne "lihan himot" ja henki, jotka tuntuu välillä repivän ihan eri suuntiin.

Loppujenlopuksi se Herran tahdon noudattaminen kuitenkin kannattaa, jo täällä elämässä mutta taivaassa varsinkin, kyllähän me se tiedetään.

Eli, vaikka nyt tuntuu ettei sitä sinapinsiementäkään ole, niin tänään rukoile sitä rakkautta mieheesi ja tahtoa. Ja että itsekin sit saisit. Rukoile siitä huolimatta, että tunnet nyt mitä tunnet.

Siis Herra pystyy ihmeisiin, ihan oikeasti. Kokeile, hyvä nainen, anna Jumalalle mahdollisuus tässäkin asiassa, et taatusti pety vaikka nyt niin luulisitkin! :)