MItä lähtisin opiskelemaan? Ehdotuksia?
En itsekään oikein tiedä mikä kiinnostaa. Olen jo yli 40, joten ei mitään yliopistokoulutusta, jotain lyhyempää. Tosin tuntuu, että kaikki koulutukset on vähintään 3-vuotisia =/. Nyt kaupallinen koulutus ja haluaisin jotani muuta.
Kommentit (7)
ja haluaisin joko terveydenhoitajaksi tai kätilöksi, mutta kun olen yh, niin ei taida olla varaa aloittaa opiskeluja...
ja alan palkat nousee huikeasti lähivuosina.
kamalasti olla isossa joukossa. Olen miettinyt pph:n töitä, mutta siihenkin pitää olla alan koulutus ja sekin vähintään 2 vuotta. Ei "näkyvää " ammattia tyyliin kaupan kassa, tarjoilija tai kampaaja. ap
ja haluaisin joko terveydenhoitajaksi tai kätilöksi, mutta kun olen yh, niin ei taida olla varaa aloittaa opiskeluja...
Liian iso vastuu, ap
kamalasti olla isossa joukossa. Olen miettinyt pph:n töitä, mutta siihenkin pitää olla alan koulutus ja sekin vähintään 2 vuotta. Ei "näkyvää " ammattia tyyliin kaupan kassa, tarjoilija tai kampaaja. ap
hoitoala ainakin pois laskuista jos itsenäistä haluat, on siis useimmiten tiimityötä.
Jos olet ollut työelämässä 8 vuotta yhteensä niin saat sitä palkan mukaan.
googleta.
minkätyyppisestä työstä pitäisit tai mitä et ainakaan halua tehdä?