3v tyttö valittaa, että pimppaan koskee.. Mitä voi olla?
Kommentit (27)
kaytan sita itsekin jos iho punoittaa ja on esim. huulet kovin rohtuneet. Auttaa heti. Voisit koittaa antaa muuta ajateltavaa esim. lasten ohjelmaa, kylma mehujaa, jne. mita vain keksit. Muuta paiva ja sitten se jo helpottaa. Tsemppia kovasti!
Niitä rakkuloita oli ihan järkky määrä. Välilihan alueella häpyhuulissa ja toisessa sisäpuolellakin, pakaroissa, sekä reisissä..
Oli niitä tietysti muuallakin vartalossa, mutta pahimmat tosiaan genitaalialueella ; /
Laitettiin löysä yöppäri päälle ja jätettiin pikkarit kokonaan pois, että pylly saa ilmaa.
Ja tosiaan tuo lämmin suihkuttelu auttoi, neiti teki isot pissit =) Päivällä ei saanut pissattua ollenkaan.
Kiitos avustanne! ap
Siis, meillä samanikäinen tyttö valittanut pari viikkoa samaa. Vein viime viikolla lääkäriinkin, mutta pissa oli puhdas eikä pimpassa näy mitään. Nyt mietin että vienkö kohta uudestaan kun joka päivä useamman kerran tuosta mainitsee.
Mitään ei löytynyt, kunnes yksi lääkäri keksi tutkia streptokokin peräaukosta... sepä siellä. Antibiootteja ja ohi meni
saat reseptin, meillä 6kk sairasti ja sain jotain antihistamiinia suun kautta, olikohan Zyrtek. Sitä ei kannata antaa muuten ilman lääkärin ohjeistusta noin pienelle. Auttaa kutinaan.
Aika jännä, et jos vika oli pyllyn puolella, niin pimpan takia lääkäriin??
kuin vastaaja 13 kirjoitti. Mulle on myös täysi mysteeri mikä punoituksen aiheuttaa mutta jokailtainen vesipesu ja bepanthen kuuriluontoisesti auttaa. Tytöllä on atooppinen iho, joten olen ajatellut vaikuttaisiko se asiaan eli limakalvotkin on herkät...? Joskus neuvolassa sanottiin ohjeeksi, että tytöllä ei pidä valkovuotoa pestä pois mutta meillä se on pakko tehdä sillä sekin ärsyttää limakalvoja.
Vesirokosta vielä...suihkuttelu pissatessa varmasti auttaa, jos lapsi vaan suostuu siihen. Meillä ei onnistunut pissaaminen ollenkaan millään keinoin, joten saatiin päivystyksestä jotain puuduttavaa ainetta pahimpiin tilanteisiin.
Valkovuotoa?? Eikös se ala esipuberteetissa, tai näin ainakin minulla.....
uskaltaa laittaa ilman pikkareita. Jos ostit sitä punaista rasvaisempaa bepanthenia, niin saa laittaa vapaasti genitaali alueelle eli ihan minnekä nyt tykkäät levitellä ja mitkä kohdat punoittaa tms.