Kööpenhaminassa vauvan kanssa olleet!
Löytyykö kaupasta esim. Hipp -ruokapurkkeja tmv? Ei kai tarvitse kotoa lähteä raahaamaan?
Kommentit (3)
ja aloitin silloin samantyyppisen ketjun, yritäpä penkoa se esiin täältä, sieltä löytyis monenlaista vinkkiä. Voin itsekin nostaa sen, jos nopeesti löydän, nyt juuri vähän kiire. Itse kannoimme mukana purkkiruuat, koska toisella lapsista oli silloin vielä ruoka-ainerajoitteita.
muuta ei löydykään, kuin Hippiä. Tanskalaiset ovat niin ököruoan perään. Vaipat veisin täältä, oman vauvan peppuni ei tykännyt "tanskalaisista" Liberoista, en tiedä miksi.
Meidänkin perhe menee Köpikseen vielä tässä kuussa. :)
Köpiksestä voi olla myös vaikea löytää ruokakauppaa, jos on ihan keskustassa. Mä ottaisin vauvan eväät mukaan. Voi olla myös, että kun lopulta löytyy kauppa, niin siellä myydään sitten tasan yhtä tai kahta sorttia purkkiruokaa. Sama on vaipoissa eli ei välttämättä ole edes niitä liberoita, vaan joku tuntematon merkki, josta löytyy paria kokoa.
Mä asun Tanskassa, en tosin Köpiksessä. On kuitenkin paljon tullut Köpistä kierrettyä.
muuta ei löydykään, kuin Hippiä. Tanskalaiset ovat niin ököruoan perään. Vaipat veisin täältä, oman vauvan peppuni ei tykännyt "tanskalaisista" Liberoista, en tiedä miksi.
Meidänkin perhe menee Köpikseen vielä tässä kuussa. :)