Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia niin sanoituista raskaustestin roskishaamuista

Vierailija
06.03.2012 |

Tein malttamattomana (Sofi one step) liuskanmallisen erittäin herkän raskaustestin aamuvirtsasta kp 25/28 ja mielestäni ei viivaa tullut. "Viivan paikka" saattoi himmeänä erottua. Mutta kun katsoin tikkua myöhemmin jo roskiksessa, oli siinä selvä punertava viiva..

Pitäs jättää tollaiset roskistikut oman onnensa nojaan, tiedän. Mutta kun on toinen lapsi toiveissa.

Mutta onko teillä kokemusta näiden "halpis" raskaustestien "roskishaamuista" (mielestäni ärsyttävä ilmaisu, mutta kuvaava..)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista kunnon testin ja tein sen samana iltana: testiin tuli tosi haalea viiva jo testiajalla. Siitä se sitten vahvistui päivä päivältä ja nyt oon raskaana viikolla 17. Sen ekan roskishaamun tein 4 päivää ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa eli 10 päivää oviksesta!

Vierailija
2/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kuitenkin niin skeptinen omaa testiäni ajatellen, että saa nähdä mitä minulla tarkoittaa. No, taidampa tehdä huomenaamuna uuden halpatestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin lauantaina jolloin oli kp.27-26-30.

Ja sain tollasen "roskishaamun". Tänään kp.31/26-30 eikä menkat vielä ole alkaneet.

Pitäisi varmaan uusi testi käydä ostamassa. Meillä yritystä 2v. takana joten kovin korkealla ei toiveet edelleenkään ole.

Vierailija
4/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaian oli kp.27/26-30

t.edellinen

Vierailija
5/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sunnuntaina testin kun olin niin malttamaton, enkä jaksanut odottaa. Toinen lapsi toiveissa, ja kierto on ollut ekan jälkeen ihan sekaisin, vaihtelee 31-39 päivän välillä. Joten tein sunnuntaina testin vaikka oli vasta kp 27. Testissä ei näkynyt mitään joten heitin sen pois.

Maanantai aamulla kun laitoin roskikseen roskia niin vilkasin testiä ja siinä näkyi hyvin himmeä viiva. Kerroin miehelle ja hän oli sitä mieltä, että hae uusi testi, joten maanantai illalla testattiin uudestaan (en siis taaskaan malttanut odottaa) ja nyt tuli puolen tunnin sisällä näkyviin hyvin himmeä viiva.

Silti en uskalla vielä toivoa... Tämä on kumminkin eka kerta näiden 4 kk aikana kun testiin tulee edes tuollainen himmeä viiva, joten heti rupes toiveet herämään, mutta yritän pitää ne kurissa!

Nyt on pakko odottaa rauhassa ainakin viikko, jos menkat ei oo siihen mennessä alannut niin sit taas testi... miten sitä jaksaa odottaa...

Vierailija
6/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut roskishaamu enkä ollut raskaana.

Vierailija
7/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 32/30 apteekin oma tms. testillä tuli haamu pari tuntia testin teon jälkeen. Sitten jostain syystä Predictorin ja Clearbluen testeillä negaa. Vasta kp 40/30 tuli jollain (en muista enää millä testillä) testillä plussa.

Vierailija
8/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipäivinä. Testaan kyllä taas huomenaamuna. Ja jos taas on yhtä epäselvä en enää noita Sofi One Step liuskatestejä halua käyttää. Menen ostamaan Clearbluen vaikka maltaita maksaakin.

ap

Vierailija
9/18 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein vielä iltapäivällä MALTTAMATTOMANA testin ja himmeä punertava viivahan sinne tuli! Olin pissaamatta ensin reilut 4h ja sitten testasin. Nyt vaan peukut pystyyn, ettei tule aikaista alkuraskauden keskenmenoa.. Mutta taidan olla raskaana!

Vierailija
10/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla :)

Munkin pitäisi vielä muutama päivä jaksaa odottaa ennen seuraavaa testiä, jos ei menkat oo alanneet. Oireita on ties minkälaisia, mutta kun ne voi yhtä hyvin olla oireita alkavista menkoista niin en uskalla kovin paljon toivoa...

nro 6 :)

Vierailija
11/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsketään katsoa se tulos parin minuutin kuluttua, ja että pidemmän ajan päästä tulos ei ole enää pätevä. Enpä siis luottaisi mihinkään viivoihin.

Vierailija
12/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskishaamun venkuroi tässä sylissä... ;o)

Vierailija
13/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon roskishaamuja, vaikka menkat sitten tulleet. Raskaana ollessa aina ihan kunnon viiva testiajalla.

Vierailija
14/18 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sunnuntaina testin kun olin niin malttamaton, enkä jaksanut odottaa. Toinen lapsi toiveissa, ja kierto on ollut ekan jälkeen ihan sekaisin, vaihtelee 31-39 päivän välillä. Joten tein sunnuntaina testin vaikka oli vasta kp 27. Testissä ei näkynyt mitään joten heitin sen pois.

Maanantai aamulla kun laitoin roskikseen roskia niin vilkasin testiä ja siinä näkyi hyvin himmeä viiva. Kerroin miehelle ja hän oli sitä mieltä, että hae uusi testi, joten maanantai illalla testattiin uudestaan (en siis taaskaan malttanut odottaa) ja nyt tuli puolen tunnin sisällä näkyviin hyvin himmeä viiva.

Silti en uskalla vielä toivoa... Tämä on kumminkin eka kerta näiden 4 kk aikana kun testiin tulee edes tuollainen himmeä viiva, joten heti rupes toiveet herämään, mutta yritän pitää ne kurissa!

Nyt on pakko odottaa rauhassa ainakin viikko, jos menkat ei oo siihen mennessä alannut niin sit taas testi... miten sitä jaksaa odottaa...

Olen tuon ylläolevan tekstin kirjoittaja...

Tänä aamuna tein uuden Clearbluen digitaalisen testin ja plussahan se näytti!!! :D

Vähän hömelö olo, ja yöunetkin jäi lyhyeksi :)

Vierailija
15/18 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiksessakaan?

Vai tuleekohan se kaikille kun ne aineet liukenee materiaalia pitkin tuntien kuluessa, vaikka mies pissaisi tikkuun

Vierailija
16/18 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jytäkkä 12 v. ja harrastaa kuulantyöntöä.

Vierailija
17/18 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt samanlainen tilanne :D käytössä myös Sofi one step-liuskat. Olen käyttänyt niitä paljon kuopusta yrittäessä ja nyt kolmosta yrittäessä. Koskaan ennen ei ole tullut roskishaamuja, kakkosta yrittäessä tuli haamu vikkoa ennen kuin kuukautisten olis pitänyt alkaa, vahvistui siitä parin päivän päästä plussaksi mutta meni kesken. Kun tulin uudestaan raskaaksi, en uskaltanut testata enää niin ajoissa vaikka oireita oli ja sitten muutamaa päivää ennen kuukautisten poisjäämistä testasin ihan selvän plussan.

Nyt yritetään siis kolmatta :) yritetty jo viimevuoden lokakuusta asti. Nyt menossa kiertopäivä 26/32 ja testasin negan, mutta unohdin sen pöydälle ja myöhemmin siinä näkyikin vaalea mutta selvä "roskishaamu" :o, tein uuden testin ja kyttäsin koko testiajan siinä vieressä, joitain aivan hailakan hailakkaa siinä näkyi mutten voi sanoa sitä edes haamuksi kun oli niin aavistus vaan että voi hyvin olla omien silmie ja toiveiden hämäystä :D Negatiivisuutta luo myös se ettei niin selviä oireita mahdollisesta raskaudesta ole ilmaantunut kuin viimeraskaudessa. Olen kyllä tosi väsynyt ja nälkä sekä vessahätä on jatkuvasti :D mutta äklötystä ei ole..

Nyt yritän rauhassa odotella viikon tai ainakin pari päivää ennen kuin testaan taas. Keskenmenokin kummittelee taustalla joten kovin positiivisella mielellä en ole, vaikka toiveita raskaudesta onkin kovasti :/

18/18 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan kuinka yleistä on saada plussa sofi one step testillä, mutta esim. Pregcheck näyttää negaa?

Sain siis eilen illalla selkeän toisen punaisen viivan sofin testiin ja ehdin jo innostua, kunnes aamulla testasin pregcheck testillä ja puhdas nega tuli 😔 nyt kp 25/28 eli aikaisessa olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi