Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö. että NARSISTINEN pomo...

Vierailija
06.03.2012 |

heittäytyy marttyyriksi, uhriksi ja kääntää kaikki syytökset uhria vastaan.

Hakee hovilta hyväksyntää ja hehän taistelevat pelossa viimeiseen ast. Lähin tukija luovutti, paineet oli liian kovat.

Narsistilla ei ole empatiakykyä, sairaalta ihmiseltä on turha odottaa oikeudenmukaista käytöstä. TÄMÄ ON JO NÄHTY JA KOETTU.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilkka heittäytyi heti uhriksi, tirautti pari kyyneltä ja turvautui demarikavereihinsa, jotka sitten suunnittelee tukilakkoa ja ties mitä hullua. Hilkan historiaa kun katsoo niin aina kulkenut ns harmaalla alueella ja välttänyt syytteet vain suhteilla kuten Lastenklinikan kummien tapauksessa, jossa rahaa hävisi hallihankkeeseen. Potkut tuli, mutta maine jäi.

Vierailija
2/3 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIERO, JULMA, KOSTONHALUINEN JNE,

Uhkailemalla pääsee todella pitkälle...uskomatonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yksi ihan sekopäinen pomo, joka sitten irtisanoikin minut työsuhteen ollessa vasta alkumetreillä, kun en alistunutkaan siihen nöyryytykseen. Siis oikeasti tyyppi huusi mulle suoraa huutoa, kiukutteli kuin uhmaikäinen, pilkkasi osaamistani jne. ja kun järkyttyneenä kieltäydyin kuuntelemasta enempää, tuli potkut.

Vasta kun sana levisi, tulivat kaikki työpaikan ihmiset kertomaan, millainen ko. henkilö on työyhteisön jäsenenä. Johtotehtävissä, kunnioitetussa asemassa - aika ajoin näkyy edelleen lehtien sivuilla asiantuntijan roolissa. Ja alaiset vaihtuu koko ajan, kun kukaan ei kestä vuotta kauempaa. Projekti toisensa jälkeen kaatuu siihen, etteivät yhteistyökumppanit halua olla sen kanssa tekemisissä. Työyhteisö oli tehnyt todella mielenkiintoisia organisatorisia järjestelyjä, jotta mahdollisimman harvat joutuisivat olemaan suoraan tekemisissä tämän ihmisen kanssa. Epätodellista. (Kunpa joku olisi varoittanut minua etukäteen!)

Lähiympäristöni suhtautui ymmärtämättömyydellä. Kaikki tuntuivat olettavan, että olin itse ollut hankala, lapsellinen tai joustamaton, että olisi pitänyt purra hammasta, "niinhän muutkin työelämässä joutuvat tekemään". Se oli aika masentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän