Mulla on tissit aivan jumalattoman kipeet. Mistä voi jojtus?
Ne on pikkuhiljaa kipeytyny tässä viikon aikana ja nyt ovat niin kipeet etten pysty olemaan ilman rintaliivejä. Kävelykin on todella hankalaa kun pitää sipsutella eteenpäin.
Mikä kettu mulle on tullut? Ei ikinä ole vastaavaa ollu. Hieman alkaa pelottaa että kuinka kipeeksi vielä voi tulla ja ennenkaikkea mikä ihme mua vaivaa!!!!
Kommentit (6)
Mulle normaalissa kierron kohdassa mennään, eli menkat olisi voinut kyllä alkaa jo viikko sitten mutta on vielä kuitenkin 2 viikkoa ennenkuin voi sanoa että on myöhässä.
Kuitenkin on epätodennäköistä että olisin raskaana. Liivit ovat ihan sopivat. Ja mun tietääkseni itse rinnathan eivät tuota lihas massaa sisällä, joten lihaskivusta ei tosiaan ole kyse. Liikkunut olen normaalisti eikä elimistöni ole varastoinut ylimääräistä nestettä. En ole ollut kortisonilääkityksellä koskaan.
Rinnat vain kipeytyivät ja nyt ne alkavat jo häiritä elämistä kun jokainen normaali askel tekee kipeää. Öisin herään kun käännyn vahingossa kyljelleen ja kipu on aika kova.
Muttä jos tämä on vielä lähipäivinä näin vaikeaa, niin täytyy varmaan sipsutella lääkäriin...
Ap
Hengittäminen sattuu ja olen oksentanu aamusta asti.
Soitin lääkäriin mutta eivät suostuneet ottamaan vastaan, koska todennäköisesti kyseessä on influenssa.
Onneksi en tarvitse sairaslomatodistusta.
Ap
Eikös se ole enemmän imettävien äitien ongelma? En imetä enkä ole raskaana.
Ap
Mulla kipeyty jo viikko hedelmöittymisestä.
Mites kuukautiskierto? Kuukautiset tulossa?
Liian pienet liivit? Rintalihakset jumissa? Muuten jumpat jäänyt? Nestettä kertynyt elimistöön? Kortisonia käyttänyt?
Mulla tuo on joka kuukausi vaivana, eli liittyy kuukautisiin. Kipeytyy noin 10pvä ennen vuodon alkua ja kipu on niin kova, etten pysty esim. vatsalla nukkumaan lainkaan. En myöskään käytä rintaliivejä tuona aikana ollenkaan.
voi tulla myös vaikka ei imettäisi. Esim. seksin yhteydessä. Minulla on tullut niin rintatulehdus.