Miksi karkkipusseissa on aina eniten pahoja karkkea?
Ostin Street Panttereita ja voi mikä pettymys taas. Muut hyviä paitsi noi "ruskeet" mitkä on mustia ja noi kaksiväriset - ja tietenkin niitä on huomattavasti eniten! Sama ongelma kaikissa muissa pusseissa, pahoja on aina eniten.
Onko pahojen karkkien tekeminen halvempaa vai mistä tämä hirmuinen vääryys johtuu???
Kommentit (10)
ja oi että olen miettinyt samaa lapsesta asti!!!
terv. karkkihirmu
Mikä susta on pahaa, ei välttämättä ole pahaa myös muiden mielestä. Osta irtokarkkeja, saat sitä mitä haluat eikä oo yhtään pahaa karkkia.
Mikä susta on pahaa, ei välttämättä ole pahaa myös muiden mielestä. Osta irtokarkkeja, saat sitä mitä haluat eikä oo yhtään pahaa karkkia.
että kuinka voi lähes poikkeuksetta olla niin, että pahimpia on eniten? siis mun mielestä pahimpia. Vaikka kyse on makuasioista.
-3-
Esim. Tv-sekoituksista random on ainoa sellainen, jossa menee mulla kaikki.
(en nyt muista tarkkaan miten kirjoitetaan) ei ole ainuttakaan pahaa karkkia! :-) Eikä TV-mixissäkään...
He-ma-pa-pakastepusseissa on vähän paprikaa, keskiverrosta maissia ja hemmetisti herneitä.
Samoin porkkanaa paljon he-ma-po-pussissa.
Herneet ja porkkanat ovat halpoja.
He-ma-pa-pakastepusseissa on vähän paprikaa, keskiverrosta maissia ja hemmetisti herneitä.
Samoin porkkanaa paljon he-ma-po-pussissa.
Herneet ja porkkanat ovat halpoja.
noissa sokeriliemikarkeissa on vaikea kuvitella syyn olevan hinnassa?
Ehkä se vaan tuntuu, että niitä on eniten, kun ne on ne vikat mitkä on jäljellä. Vai ootko oikeasti punninnut määrät?
Minusta karkit noin yleensäkin ovat pahoja. Joskus harvoin tulee vastaan hyvänmakuinen karkki. Siksipä en koskaan osta itselleni karkkeja. Irtokarkkihyllyllä lapsille karkkeja ostaessani valinnan vaikeus on iso, kun lähes kaikki karkit ovat pahoja.
Mä ostan monesti tutti?frutti choco.
Siinä on aivan liian vähän niitä suklaita:)
Tosin kerran löysin kaupasta sellasen pussin jossa niitä oli 3/4 osaa. Varmaan tehtaalla jo mennyt väärin pussiin mutta mulle oli kiva:)